Інформація по управлінню праці та соціального захисту населення за лютий 2021 року


Надходження  та витрати грошових коштів за лютий 2021 року

Фінансування з Державного бюджету.

Надійшло 67182677,12 грн., в тому числі перераховано:

–  на виконання програми і Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС» – 160769,21 грн. (харчування І,П категорії, додаткова відпустка, дитячі, оздоровлення, придбання санаторно-курортних путівок, регрес);

– щомісячна адресна допомога  внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання – 8220219,00 грн.;

– соціальні стипендії студентам (курсантам) вищих навчальних закладів – 441696,60 грн.;

– оплата виготовлення технічних засобів реабілітації особам з інвалідністю – 89250,63 грн.;

– компенсація за самостійно придбані засоби спілкування особам з інвалідністю – 28860 грн.;

–  заходи з реабілітації дітей з інвалідністю – 16000,00 грн.

– допомога на дітей – 22164898,87грн.;

– пільги та субсидії – 36060982,81грн.

           Фінансування з місцевого бюджету.

Надійшло  всього 3746319,36  грн., в тому числі перераховано:

–  компенсація особам, які надають соціальні послуги згідно постанови КМУ № 558, 859 – 124528,84  грн.;

–  допомога на поховання незастрахованих громадян міста – 68000 грн.

–  абонплата за послуги зв’язку особам з інвалідністю по зору 1,2 груп – 4020,52 грн.;

–  муніципальна стипендія дітям – сиротам –  30770,00 грн.;

–  муніципальна стипендія 100-річним особам – 19000,00 грн.

–  компенсація пільгового проїзду окремим категоріям громадян:

в автотранспорті – 1700000,00 грн.;

в електротранспорті – 1800000,00 грн.

Відділом соціальних допомог і компенсацій протягом лютого здійснено виплату усіх видів державної допомоги по виплатним відомостям для 10973 одержувачів державних допомог сім’ям з дітьми, особам з інвалідністю.

Опрацьовано протягом січня 1189 особових рахунків для здійснення виплати одержувачам всіх видів державної допомоги.

Діючих субсидій на 28.02.2021 року  – 22791.

З питання надання субсидії у грошовій формі згідно змін до Положення про надання субсидії (в редакції ПКМУ №807 від 14.08.2019) протягом лютого звернулись з заявою про призначення субсидії на ЖКП представники 579 домогосподарств, прийнято у лютому 194 заяви від представників домогосподарств, які звернулись за субсидією на тверде паливо.

Згідно постанови КМУ №1180 від 25.11.2020 «Деякі питання надання при народженні дитини одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» за наданням грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка», для дітей, які народилися у 2020-2021 році, до управління протягом лютого надали заяву 99 батьків. У лютому до реєстру отримувачів грошової компенсації внесено 99 заяв (з початку року 173 заяви для 175 дітей).

Протягом місяця проведено 6 засідань міської комісії з питань призначення житлових субсидій, де розглянуто 259 заяв та по 32 заявам – відмовлено.

За звітний місяць:

  • сектор прийому громадян прийняв 2548 заяв щодо призначення соціальних виплат:

1177 заяв з призначення державних допомог, 773 заяви щодо призначення субсидії та прийнято 358 повідомлень про зміни у членів домогосподарства, що впливають на призначення субсидії, 141 заяву про зміну постачальника газу, 99 заяв для надання компенсації за пакунок малюка для дітей 2020 – 2021 року народження;

  • сектор прийняття рішень протягом місяця опрацював загалом 2338 звернень, з них:

615 – розрахована житлова субсидія, 45 заявникам відмовлено у призначенні житлової субсидії; інформацію про зміни, що впливають на субсидію – 499, здійснено призначення усіх видів державної допомоги по 1080 заявам; опрацьовано 99 заяв на матеріальну допомогу «пакунок малюка» 2020 – 2021.

Відповідно змін, затверджених ПКМУ від 22.07.2020 №632, проведено розрахунок субсидій у січні та сформовані виплатні відомості на виплату субсидії у готівковій формі на 20420 одержувачів та відомості на АТ «Ощадний банк» для надання грошової (безготівкової субсидії) – 1446 особам.

Прийнято наростаючим підсумком з початку року 3043 дзвінки на телефонну «гарячу лінію» управління, у відділі працює три телефони гарячої лінії (за лютий – 1779), зареєстровано наростаючим підсумком 11 звернень служби пробації щодо надання послуг особам звільненим з місць позбавлення волі (у лютому 5). Видано за місяць 456 довідок про розміри призначених державних виплат, субсидій їх одержувачам.

Виїзні прийоми населення «Мобільним офісом» здійснювались за графіком згідно карантинних заходів, за місяць 4 виїзди, де надані послуги 56 особам.

Відділом по роботі з внутрішньо переміщеними особами протягом лютого прийнято та видано довідки про взяття на облік як внутрішньо переміщених осіб 89 особам, призначено адресну допомогу внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі  на оплату житлово-комунальних послуг 532 сім’ям.

Відділом державних соціальних інспекторів за лютий для призначення всіх видів соціальних виплат складено 194 акти обстеження матеріально-побутових умов сім’ї, з яких:

  • 194 акти для призначення субсидій на житлово-комунальні послуги та державної соціальної допомоги.

Підготовлені подання щодо прийняття рішення про призначення (відновлення) соціальних виплат 616 внутрішньо переміщеним особам.

 Відділом праці на постійній основі проводиться повідомна реєстрація колективних договорів підприємств, установ, організацій відповідно до норм діючого законодавства. Протягом лютого 2021 року зареєстровано 10 колективних договорів, змін та доповнень до них. Направлені листи з рекомендаціями по укладанню колективного договору на 4 підприємства.

18 лютого 2021 року проведено засідання тимчасової міської комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. На засідання запрошено 28 суб`єктів господарювання, у тому числі які мають заборгованість зі сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, страхових внесків та з відшкодування пільгових пенсій.

Розглянуті матеріали атестації робочих місць за умовами праці на відповідність нормативним актам на 2 підприємствах.

02 лютого 2021 року взято участь у засіданні Рад роботодавців Донецької області на тему: «Розробка стратегії та інвестиційних планів розвитку закладів профтехосвіти, рівня підготовки випускників профтехосвіти, їх відповідальності до потреб сучасного роботодавця», проведеного на комунікаційній онлайн платформі Zoom представниками ПРООН та Донецького обласного центру зайнятості.

12 лютого 2021 року взято участь у семінарі з питань змін у методології та організації державного статистичного спостереження «Стан виплати заробітної плати», проведеного на комунікаційній онлайн платформі Zoom Головним управлінням статистики у Донецькій області.

Інформаційно-роз’яснювальна робота:

– розглянуто 2 письмових звернення громадянина з приводу несвоєчасного розрахунку при звільненні;

– розглянуто одне письмове звернення народного депутата України щодо надання інформації про вжиті заходи з погашення заборгованості із виплати заробітної плати в розрізі підприємств-боржників міста;

– надано 62 консультації з питань трудового, кадрового законодавства, охорони праці та атестації робочих місць за умовами праці, повідомної реєстрації колективних договорів;

– розроблена пам’ятка на тему: «Забезпечення рівних прав і можливостей жінок та чоловіків у трудових відносинах» для правової обізнаності суб’єктів господарювання та працівників;

розміщено на офіційному сайті Краматорської міської ради 6 інформаційно-роз’яснювальних матеріалів з питань трудового законодавства та повідомної реєстрації колективних договорів підприємств, установ та організацій.

Сектор контролю за додержанням законодавства  про працю 

18.02.2021 проведено засідання робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення, на якій було заслухано інформацію  8 суб’єктів господарювання.

Направлено 104 інформаційних запита суб’єктам господарювання, а саме:

  • 49 запитів суб’єктам господарювання, які здійснюють підприємницьку діяльність в тимчасових спорудах, розміщених на вул. Академічній,  вул. Василя Стуса,     вул. Ярослава Мудрого, вул. Двірцева, вул. Дружби, б. Машинобудівників.
  • 7 запитів суб’єктам господарювання, за результатами  засідання робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення.
  • 48 запитів суб’єктам господарювання за інформацією управління ПФУ у                          м. Краматорську Донецької області стосовно легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення.

Через засоби телефонного зв’язку, електронною поштою та за особистим зверненням  надано 49 консультацій суб’єктам господарювання.

Отримано від суб’єктів господарювання 57 відповідей стосовно своєчасної та у повному обсязі оплати праці, дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці та оформлення трудових відносин, з яких проаналізовано та відпрацьовано 52 відповіді щодо встановлення можливих порушень законодавства про працю.

Згідно до Порядку подання до органів ДПС повідомлення про прийняття на роботу оформлено працевлаштування 67 найманих працівників.

Відділом по нагляду за правильністю призначення та виплати пенсій у ході здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій управлінням Пенсійного фонду України у м. Краматорську перевірено 385 пенсійних  справ, 307 разових доручень для виплати допомоги на поховання в зв’язку зі смертю пенсіонера.

Під час перевірки встановлено 6 порушень пенсійного законодавства, які призвели до 3-х недоплат пенсії на суму 1274,97грн.

Відділом персоніфікованого обліку і обслуговування пільгових категорій громадян  протягом лютого 2021р. прийнято осіб з різних питань соціальної підтримки:

– на особистих прийомах надано 1389 консультацій особам пільгових категорій;

– надано консультацій за телефоном гарячої лінії відділу – 91 особі;

– поставлено на облік для отримання безоплатного санаторно-курортного лікування – 9 осіб з інвалідністю, 2 особи пільгової категорій;

– поставлено на облік для отримання грошової компенсації замість санаторно-курортного лікування 1 особу, яка постраждала внаслідок ЧАЕС;

– прийнято 1 заяву на виплату грошової компенсації замість путівки від особи з інвалідністю внаслідок війни;

– видано 5 путівок до санаторіїв Мінсоцполітики;

– поставлено на облік 17 осіб для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації; надіслано 217 направлень до підприємств-виробників для виготовлення та безкоштовного забезпечення потребуючих осіб з інвалідністю технічними засобами реабілітації;

– направлено до Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) 15 одиноких пенсіонерів;

– надано 251 довідку громадянам щодо внесення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги;

– видано 1 посвідчення «ветеран праці», 3 посвідчення «особа з інвалідністю внаслідок війни», 15 посвідчень «особа з інвалідністю», 1 посвідчення «член сім’ї загиблого», 1 посвідчення «учасник війни»;

 – прийнято 28 заяв для виплати за рахунок міського бюджету допомоги на поховання незастрахованих у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування громадян.

Видано 1 довідку до ритуальної служби на безоплатне поховання осіб, які мали статус «учасник бойових дій» та «особа з інвалідністю внаслідок війни».

Протягом лютого 2021 року прийнято 98 заяв від батьків (або осіб, які їх замінюють) дітей, які потребують особливої уваги та підтримки, для включення до банку даних дітей щодо оздоровлення їх у 2021 році.

Призначені та виплачені компенсаційні виплати на продукти харчування для 440 особам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи 1 та 2 категорій.

Прийнято 88 заяв на виплату одноразової матеріальної допомоги від осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та малозабезпечених осіб.

Направлено до департаменту Донецької облдержадміністрації 4 проєкта розпоряджень для виплати грошової компенсації на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобіля та на транспортне обслуговування.

Відповідно до Порядку забезпечення осіб з інвалідністю автомобілями, затвердженого постановою КМУ від 19.07.2006 №999 (зі змінами), надано дозвіл на переоформленням автомобіля, у зв’язку із закінченням 10 річного строку експлуатації.

Відповідно до постанови КМУ від 31.07.2007 №80 до Центру комплексної реабілітації «Донбас» направлено 11 осіб з інвалідністю.

Прийнято 2 заяви від осіб похилого віку для розгляду можливості влаштування до інтернатного закладу.

Відповідно до Постанови КМУ від 12.07.2017 №497 прийнято 11 заяв від учасників бойових дій з числа учасників АТО/ООС на отримання психологічної реабілітації у 2021 році.

Прийнято 7 заяв для проходження професійної адаптації відповідно до постанови КМУ від 31.03.2015 №179 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення заходів із соціальної та професійної адаптації учасників антитерористичної операції (крім військовослужбовців, звільнених у запас або відставку)».

Відповідно до рішення виконкому міської ради від 01.08.2018 №517 «Про затвердження складу комісії з надання одноразової матеріальної допомоги мешканцям територіальної громади та внутрішньо переміщеним особам – учасникам бойових дій, які зареєстровані в м. Краматорськ, та Положення про неї» прийнято 1 заяву від учасників бойових дій про надання матеріальної допомоги.

Прийнято 2 заяви про надання матеріальної допомоги батькам, у сім’ях яких виховуються діти з інвалідністю, відповідно до Положення про комісію з питання надання матеріальної допомоги сім’ям, у яких виховуються діти з інвалідністю та діти з онкологічними захворюваннями.

Відповідно до Порядку виплати одноразової матеріальної допомоги непрацюючим малозабезпеченим особам, особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю, затвердженого постановою КМУ від 12.04.2017 №256 (зі змінами) призначено одноразову матеріальну допомогу 2 особам з інвалідністю та 12 малозабезпеченим особам.

Відповідно до Порядку забезпечення осіб з інвалідністю автомобілями, затвердженого постановою КМУ від 19.07.2006 №999 (зі змінами) підготовлено пакет документів та передано до Департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації щодо переоформлення автомобіля.

Відповідно до рішення Краматорської міської ради від 27.01.2021 №4/VIII-158 «Про призначення на 2021 рік щомісячної муніципальної стипендії особам, яким виповнилось 100 та більше років» –  виплачено  стипендію 10 особам.

Відповідно до рішення Краматорської міської ради від 27.01.2021 №4/VIII-159 «Про призначення на 2021 рік щомісячної муніципальної (міської) стипендії здобувачам освіти закладів професійної (професійно-технічної) освіти, закладів фахової передвищої освіти, закладів вищої освіти з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також осіб із їх числа» виплачено муніципальну стипендію 83 особам.  

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 №373 «Про деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі» проведено розрахунок суми пільг на житлово-комунальні послуги у грошовій безготівковій формі та грошовій готівковій формі по 6203 особам, які мають право на пільги відповідно до чинного законодавства.

Проведено засідання комісії щодо розгляду заяв деяких категорій осіб та учасників Революції Гідності про виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення. Одній особи призначено та затверджено суму грошової компенсації для придбання житла відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 18.04.2018 №280 “Питання забезпечення житлом внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України» (зі змінами).

Здійснений перерахунок грошової компенсації за нововиявленими обставинами, а саме: у разі зміни  показників опосередкованої вартості спорудження житла відповідно до абз.5 п.17 Постанови Кабінету Міністрів України від 18.04.2018 №280 (зі змінами внесеними згідно з Постановою КМУ №351 від 06.05.2020), по 70 особах.

Проведено засідання міської комісії для розгляду питань, пов’язаних із встановленням статусу учасника війни відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту».