Звернення громадян

Оновлено: 21 Квітня 2023, 12:50

Розгляд звернень громадян на адресу міського голови, Краматорської міської ради та її виконавчого комітету здійснюється відповідно до вимог :
1. Закону України „Про звернення громадян ” N 393/96-ВР від 02.10.1996 р.

2. Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» N 109/2008 від 07.02.2008 р.

3. Постанови Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації»

4. Регламентом роботи виконавчого комітету Краматорської міської ради затверджений Рішенням Виконавчого комітету Краматорської міської ради №1098 від 18.08.2021.

Організацією роботи по забезпеченню безперешкодного здійснення мешканцями міста конституційного права на звернення займається відділ по роботі зі зверненнями громадян та доступу до публічної інформації управління забезпечення діяльності виконавчого комітету тел. +38 050 018 1955

Стаття 5 Закон України «Про звернення громадян» встановлює такі вимоги до оформлення офіційного звернення:

  • кому адресується звернення (виконком міської ради, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форм власності або посадовим особам);
  • зазначено прізвище, ім’я, по-батькові громадянина;
  • місце проживання (телефонний зв`язок);
  • викладено суть питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Звернення може бути:

усним (викладеним громадянином на особистому прийомі)

письмовим (надісланим поштою на адресу площа Миру, 2, м. Краматорськ, 84313). При цьому бажано, щоб письмове звернення було підписане заявником (заявниками) особисто і з зазначенням дати.

електронним (треба заповнити форму на сайті)


Шановні мешканці громади! 

Громадяни мають можливість звернутися до міського голови та виконавчого комітету Краматорської міської ради

– у письмовому вигляді (звернення, запити на публічну інформацію) через поштову скриньку у будівлі виконкому Краматорської міської ради (площа Миру, 2, поверх І), або  засобами поштового зв’язку;

– засобами електронного зв’язку на сайті Краматорської міської ради у розділі «Містянам» або за посиланням:

електронне звернення: телефон для консультації +38 050 018 1955 https://krm.gov.ua/zvernennya-gromadyan/

запит на публічну інформацію: телефон для консультації +38 050 018 1955 https://krm.gov.ua/dostup-do-publichnoyi-informatsiyi/

Нагадуємо!  З метою запобігання поширення гострої респіраторної хвороби COVID-19 проведення особистих прийомів громадян тимчасово припинено до особливого розпорядження.

УВАГА!  З усіх питань життєдіяльності міста звертатися в

КОНТАКТ –  ЦЕНТР  М. КРАМАТОРСЬК

цілодобовими за телефонами 1505 (з стаціонарних телефонів) 0990991505 (для мобільних операторів)

або оформити звернення на сайті https://kck.krm.gov.ua/

Інформація щодо проведення ремонтних робіт  також оперативно публікується на сайті https://kck.krm.gov.ua та на сторінці у мережі фб.


Графік проведення інформаційних зустрічей у І півріччі 2022 року


Графік особистого прийому громадян на 2022 рік


Графік проведення інформаційних зустрічей на 2021 рік


Графік особистого прийому громадян на 2021 рік


Графік виїзного прийому громадян міським головою на 2021 рік


Захід «Зустріч з громадою» на території Дмитрівського старостинського округу у I кварталі 2021 року”


Прийом громадян здійснюється за попереднім записом (напередодні) відділом по роботі зі зверненнями громадян та доступу до публічної інформації за телефоном (06264) 5-94-91

До уваги мешканців міста!

Відповідно  до листа Донецької обласної державної адміністрації від 08.10.2020 № 0.8/16/1798/0/2-20 на виконання пункту 19 Протоколу позачергового засідання Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10 березня 2020 року № 2, а також з метою запобігання можливого поширення гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої короновірусом SARS-CoV-2, на період карантину проведення особистих прийомів громадян тимчасово призупинено.

Згідно зі статтею 40 Конституції України,  Законів України “Про звернення громадян”, «Про доступ до публічної інформації» усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення/запити або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов’язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

Громадяни мають можливість, уникаючи візиту до громадської приймальні, надавати кореспонденцію звернувшись до виконавчого комітету через поштову скриньку у будівлі виконкому Краматорської міської ради (площа Миру, 2)

засобами електронного зв’язку на сайті Краматорської міської ради у розділі «Містянам» за посиланням:

– електронне звернення: (06264) 5-94-91   https://krm.gov.ua/zvernennya-gromadyan/

– запит на публічну інформацію: (0626) 44-25-35  https://krm.gov.ua/dostup-do-publichnoyi-informatsiyi/

Також, доводимо до відома, працює «Телефон довіри» (06264) 5-94-91 у відділі по роботі зі зверненнями громадян та доступу до публічної інформації для надання роз’яснень та подальшої маршрутизації звернень.

 ЦІЛОДОБОВО «Контакт центр»: 1505, (099) 099 15 05 https://kck.krm.gov.ua/


З Р А З О К   З А Я В И

                                                                              Міському голові              

Гончаренку О.В.

Секретарю міської ради

Сташкевичу І.І.

Першому заступнику міського голови

Зенову Р.М.

Заступнику міського голови

(відповідно до розподілу повноважень)

Безсонному А.О.

Смирнову С.В.

Катальниковій О.Г.

Радченко В.В.

Савченко Т.М.

Керуючому справами виконкому міської ради

Славинській І.О.

 (П.І.Б. повністю) ЗАЯВНИКА

Іванова Івана Івановича

Адреса (місто, вулиця, будинок/квартира, телефон)

Категорія (пенсіонер, інвалід, тощо)

 

Заява (клопотання) / скарга / пропозиція(зауваження)

 

  1. Викласти суть порушеного питання.
  2. Відобразити результати попереднього розгляду, якщо такий був.
  3. Зазначити, яка потрібна допомога.

 

До звернення /при необхідності /можуть бути долучені додаткові матеріали та копії документів, необхідних для розгляду та прийняття рішення.

Дата                                                                           Підпис

Звернення подається громадянином особисто або через уповноважену на це особу, чи надсилається поштою.


Аби мати можливість ефективно реагувати на звернення громадян рекомендується:

1. Уважно ознайомитися з графіком особистого прийому громадян.

2. Якщо питання, яке вимагає дозволу, відрізняється складністю, а для його обґрунтування притягується велика кількість аргументів, фактів і тому подібне, то бажано завчасно викласти питання письмово, також бажано мати при собі документи, підтверджуючі необхідні для вирішення питання обставини.

3. З пропозицією або заявою звертатися до посадової особи, в повноваження якої входить дозвіл виниклого питання. Зі скаргою звертатися до посадової особи, в безпосередньому підпорядкуванні якої знаходиться державний орган, підприємство, установа, організація або посадова особа, що зробила оскарження дії.

4. Прагнути відповідати на питання посадової особи, ведучої прийом, по суті. Пам’ятати, що точні відповіді на поставлені питання дозволять глибше і швидше розібратися в пропозиції, заяві, скарзі, ухвалити по ньому правильне рішення.

5. Уважно слухати роз’яснення посадової особи, ведучої прийом, це допоможе краще з’ясувати ухвалене по зверненню рішення, його мотиви, обґрунтування.

6. Бути самокритичним. Не унеможливлено, що вказані на прийомі прохання і вимоги не засновані на законі, або не можуть бути задоволені з об’єктивних причин. У разі незгоди з рішенням, заявник має право просити у ведучого прийом роз’яснення про можливість і порядок оскарження.

7. Пам’ятати, що керівники виконкому і інші посадові особи зацікавлені в правильному і своєчасному рішенні поставленого громадянином питання, завжди готові надати допомогу, дати раду, роз’яснення, засновані на Законах України.


  1. Скарги на вирішення загальних зборів членів колективних підприємств, акціонерних товариств, юридичних осіб, створених на основі колективної власності, а також на вирішення найвищих державних органів, вирішуються в судовому порядку. (Частина 3 ст.16 Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996р. № 393).
  2. Безпосередньо в судах розглядаються трудові спори по заявах працівників про відновлення на роботі незалежно від підстав припинення трудового договору, зміни дати і формування причини звільнення, оплаті за час вимушеного прогулу або виконання нижче оплачуваної роботи.
  3. Безпосередньо в судах розглядаються спори про відмову в прийомі на роботу працівників, запрошених на роботу в порядку переводу з іншого підприємства, установи, організації: молодих фахівців, що закінчили вищий учбовий заклад і в установленому порядку направлених на роботу на дане підприємство, установу, організацію; вагітних жінок, жінок, що мають дітей у віці до 3-х років або дитину-інваліда, а самотніх матерей – за наявності дитини у віці до 14 років, працівників, яким надано право поворотного прийому на роботу. (Ст.282 Кодексу законів про працю в Україні)
  4. Питань про виплату заробітної плати, регресних і сум, що належать працівникові при звільнені, розглядаються комісією з трудових спорів за місцем роботи. У разі незгоди з вирішенням КТС, працівник може оскаржити її рішення у суді в 10-деннний термін з дня вручення виписки з протоколу засідання КТС або його копії. (Ст. 228 Кодексу законів про працю в Україні)
  5. Заяв працівників підприємства-боржника, які припинили трудові відносини до збудження справи про банкрутство, з вимогами про погашення заборгованості, витікаючої з трудових відносин, розглядаються в арбітражному суді. Аналогічні вимоги працівників підприємства-боржника, які не припинили трудових відносин, також розглядаються в арбітражному суді. (Ст. 10, ст. 21 Закону України «Про банкрутство». Роз’яснення Вищого Арбітражного Суду від 18.11.1997р. № 02-5/444.
  6. Майнових спорів, пов’язаних із земельними відносинами (включаючи спори про відшкодування збитків і визначення їх розмірів), вирішуються судом, арбітражним судом. (Ст. 104 Земельного кодексу України)
  7. Спор між громадянами, яким належать житловий будинок, господарські споруди, а також земельна ділянка на праві сумісної власності, що стосуються порядку використання і розпорядження земельною ділянкою, вирішуються судом. (Ст.105 Земельного кодексу України).
  8. Спор з приводу суміжного землекористування громадян розглядаються погоджувальною комісією, склад якої обирається відповідною радою. У разі не досягнення згоди, суперечка за заявою однієї із сторін розглядається в судовому порядку. (Ст. 107 Земельного кодексу України).
  9. Питань про розділ спадкового майна, при недосягненні згоди сторін розглядаються судом. (Ст.562 Цивільного кодексу України).
  10. Оскарження нотаріальних дій або відмови в їх здійсненні розглядається в суді. (Ст.50 Закону України «Про нотаріат» від 02.09.1993 № 3425).
  11. Скарги на неправомірні дії органів дізнання, попереднього слідства, прокуратури розглядаються в суді. (Закон України «Про порядок відшкодування збитку, заподіяного громадянинові незаконними діями органів дізнання, попереднього слідства, прокуратури і суду» від 01.12.1994 № 266).
  12. Контроль за правильним і своєчасним виконанням судових рішень здійснює суддя того суду, при якому знаходиться судовий виконавець. Скарги на процесуальні дії судового виконання з виконання рішення або на відмову в здійсненні таких дій можуть бути подані стягувачем або боржником протягом п’яти днів з дня здійснення оскарженої дії або з дня, коли вказаним особам, не повідомленим про час і місце здійснення дії, стало про нього відомо. (Ст.373 Цивільного процесуального кодексу України).

За ознакою надходження звернення :- первинне; – повторне; – дублетне; – неодноразове; – масове. Відповідно до ст. 8 Закону України «Про звернення громадян», зокрема не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті.

Отже, повторне звернення – це звернення, якщо питання у першому зверненні не вирішено по суті.

Дублетне звернення, відповідно до Інструкції, визначається як звернення одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, що надіслане різним адресатам і надійшло на розгляд до однієї й тієї ж організації.

Під неодноразовим зверненням слід розуміти звернення громадянина, що надходить до органу влади з одного й того ж питання і надсилається громадянином за короткий проміжок часу, а на попереднє звернення відповідь ще не надано або/чи надано обґрунтовану відповідь, проте автор з будь-яких причин продовжує надсилати звернення з таким самим змістом.

Масове звернення – це звернення, що надходять до органу влади у великих кількостях від різних громадян з однаковим змістом чи суттю питання.



Інформаційно-аналітична довідка

про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2020 рік

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» враховуючи особливу роль звернень громадян у забезпеченні зв’язку між владою та громадянином, з метою вирішення важливих проблем населення виконавчим комітетом Краматорської міської ради проводиться постійна робота, спрямована на забезпечення кваліфікованого та всебічного розгляду порушених громадянами питань.

За 2020 рік до виконавчого комітету Краматорської міської ради надійшло та опрацьовано 4515  звернень. У зв’язку із запровадженням карантинних заходів у межах реагування на епідеміологічний стан вплинуло на кількість надходжень до виконавчого комітету Краматорської міської ради заяв від малозабезпечених верств населення, тимчасове скасування особистих прийомів керівництва згідно листа Донецької обласної державної адміністрації від 12.03.2020 № 0.8/16-1538/4-20 на виконання Протоколу № 2 позачергового засідання Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від  10 березня 2020 року скасовано до особливого розпорядження проведення прийомів громадян в усіх органах державної влади та органах місцевого самоврядування.

Із загальної кількості звернень: письмових – 1363, усних – 77, електронних звернень – 249, телефон довіри – 925, через ДУ «Урядовий контактний центр» – 3075. На збільшення дзвінків вплинула активність населення у зв’язку із запровадженням карантинних заходів.

У звітному періоді міським головою, заступниками міського голови, секретарем міської ради фактично проведено 21 особистих прийомів громадян. Після запровадження в Україні карантину, викликаного поширенням корона вірусу COVID-19, з  березня 2020 року проведення особистих прийомів тимчасово призупинено.

Питому вагу за характером порушених у зверненнях питань, які надходять до виконавчого комітету Краматорської міської ради головне місце займають питання житлово-комунальної – 2333 та соціальної сфер – 1497: капітальний ремонт житлового фонду міста, внутрішньо квартальних доріг, асфальтування прибудинкових територій, відновлення асфальтового покриття тротуарів міста, незгода з нарахуванням за надання послуги централізованого теплопостачання, надання житла соціально незахищеним верствам населення, надання роз’яснення щодо оформлення та порядку користування «Картки Краматорчанина», надання матеріальної допомоги на лікування та вирішення соціально-побутових проблем громадян.

Через органи влади вищого рівня надійшло 3075 звернень, що становить                                68 відсотків від загальної кількості звернень. Найбільш актуальною групою питань на Урядову гарячу лінію залишаються питання соціальної та комунальної сфер, а саме, зменшення нарахування суми субсидії, відмова в отриманні соціальної допомоги малозабезпеченим верствам населення та одиноким матерям, надання якісної послуги електропостачання, водопостачання та газопостачання. Також питання капітального та поточного ремонтів житлового фонду.

Усі звернення, які надійшли до виконавчого комітету Краматорської міської ради,  розглянуті в межах чинного законодавства та про результати їх розгляду відповіді надіслані заявникам та повідомлено облдержадміністрацію.

Серед загальної кількості звернень 97,1% складають заяви (клопотання), 2,6% – скарги, 0,3% – пропозиції.

За результатами проведеного аналізу встановлено, що у переважній кількості підприємства, організації, установи, структурні підрозділи міської ради відповідально розглядали звернення громадян, вирішували питання згідно з наданими дорученнями та повноваженнями, надавали авторам звернень вичерпні відповіді про результати розгляду порушених у зверненні питань.

Загалом за підсумками розгляду звернень надано аргументовані роз’яснення з посиланням на правові норми або повідомлено про необхідність вжиття додаткових заходів для подальшого вирішення порушених проблем, так:

  • вирішено позитивно та роз’яснено – 4350 звернень, що становить 96,4%;
  • відмовлено – 0 звернень;
  • в стадії розгляду – 113 звернень, що становить 2,5 %;
  • 37 звернень громадян переслані за належністю згідно ст. 7 Закону України «Про звернення громадян», що становить 0,8 %.

З метою реалізації впровадження єдиної системи місцевих петицій, яка є дієвим механізмом взаємодії мешканців міста з керівництвом, за звітний період надійшло – 74 петиції,  11 – підтримано необхідною кількістю підписів громадян та підготовлено відповідні проєкти рішень для розгляду на сесії Краматорської міської ради, не підтримані – 63 , які у зазначений термін Законом України розглянуті як колективні звернення, відповіді направлено авторам електронних петицій.

З метою створення необхідних умов для зворотного зв’язку, надання інформаційних послуг, оперативного реагування на гострі проблеми мешканців міста та вдосконалення роботи зі зверненнями громадян в виконкомі Краматорської міської ради активно функціонує «Телефон довіри» 5-94-91, на який надійшло 925 звернення, майже 100 відсотків вирішено позитивно в найкоротші терміни або надані роз’яснення щодо подальшої маршрутизації. Спеціалісти відділу по роботі зі зверненнями громадян та доступу до публічної інформації завжди з порозумінням та повагою ставляться до громадян, намагаються зробити все можливе для вирішення їх проблем.

Вжито додаткових заходів щодо оперативного реагування на звернення. Працює програма по роботі зі зверненнями громадян «Контакт-центр» м. Краматорськ. Контактний центр дає можливість мешканцям міста в електронному вигляді повідомити про проблеми міста та заяви особистого характеру. Також програма визначає механізм взаємодії диспетчерської служби «Контакт-центр» з підприємствами міста, які надають послуги населенню. Диспетчерська служба цілодобово приймає звернення від громадян міста в електронному та телефонному режимах.  Так, зареєстровано 1261 звернення, з них 978 -задоволено, 283 – знаходяться в роботі.

Для поліпшення роботи зі зверненнями громадян згідно з рішенням виконавчого комітету міської ради від 05.02.2020 № 50 «Про затвердження графіку проведення перевірок додержання законодавства про звернення громадян у 2020 році» проведено перевірок додержання законодавства в структурних підрозділах, підприємствах, організаціях, що надають послуги населенню – 11.

Для реалізації конституційних прав громадян на інформацію, з метою забезпечення відкритості у діяльності органів місцевого самоврядування на офіційному сайті Краматорської міської ради постійно оновлюється розділ «Звернення громадян», щоквартально публікуються інформаційно-аналітичні довідки щодо підсумків роботи зі зверненнями громадян, доводяться до відома графіки особистих та виїзних прийомів керівництва виконкому міської ради, спільні виїзні прийоми громадян очільниками облдержадміністрації та Краматорської міської ради.

Відділом по роботі зі зверненнями громадян та доступу до публічної інформації міської ради постійно вживаються заходи щодо всебічного, кваліфікованого, об’єктивного розгляду звернень громадян у визначені діючим законодавством терміни, не припускаючи надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей заявникам та безпідставної передачі звернень на розгляд іншим органам, або посадовим особам, чиї рішення, чи дії оскаржуються. Робота спеціалістів спрямована на забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, створення належних умов для реалізації цього права.

Звернення громадян забезпечують постійний зв’язок між владою та громадянами, надають можливість через проблеми окремого заявника бачити проблему суспільства в цілому. Тому робота зі зверненнями громадян буде й надалі пріоритетною у повсякденній діяльності та спрямованою лише на поліпшення якості розгляду звернень громадян та безумовне виконання вимог законодавства про звернення громадян.


Інформаційно-аналітична довідка

про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2020 року

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» враховуючи особливу роль звернень громадян у забезпеченні зв’язку між владою та громадянином, з метою вирішення важливих проблем населення виконавчим комітетом Краматорської міської ради проводиться постійна робота, спрямована на забезпечення кваліфікованого та всебічного розгляду порушених громадянами питань.

За 9 місяців 2020 року до виконавчого комітету Краматорської міської ради надійшло та опрацьовано 3334 звернення. У порівняні з аналогічним періодом 2019 року кількість звернень у поточному році залишилася майже на тому ж рівні – 3762.

У зв’язку із запровадженням карантинних заходів у межах реагування на епідеміологічний стан вплинуло на кількість надходжень до виконавчого комітету Краматорської міської ради заяв від малозабезпечених верств населення, тимчасове скасування особистих прийомів керівництва згідно листа Донецької обласної державної адміністрації від 12.03.2020 № 0.8/16-1538/4-20 на виконання Протоколу № 2 позачергового засідання Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від  10 березня 2020 року скасовано до особливого розпорядження проведення прийомів громадян в усіх органах державної влади та органах місцевого самоврядування.

Із загальної кількості звернень: письмових – 329, усних – 64, електронних звернень – 174, телефон довіри – 744, через ДУ «Урядовий контактний центр» – 2025. На збільшення дзвінків вплинула активність населення у зв’язку із запровадженням карантинних заходів.

Відповідно до вимог, за графіком особистого прийому громадян міським головою, секретарем міської ради, заступниками міського голови, керуючим справами виконкому міської ради  з 66 фактично проведено 21 особистих прийомів, в тому числі 2 – виїзних за місцем проживання громадян.  Майже 89 відсотків задоволено (48). Зменшення пов’язане з введенням обмежувальних заходів через спалах коронавірусної інфекції.

Питому вагу за характером порушених у зверненнях питань, які надходять до виконавчого комітету Краматорської міської ради головне місце займають питання житлово-комунальної – 1865 та соціальної сфер – 938: капітальний ремонт житлового фонду міста, внутрішньо квартальних доріг, асфальтування прибудинкових територій, відновлення асфальтового покриття тротуарів міста, незгода з нарахуванням за надання послуги централізованого теплопостачання, надання житла соціально незахищеним верствам населення, надання роз’яснення щодо оформлення та порядку користування «Картки Краматорчанина», надання матеріальної допомоги на лікування та вирішення соціально-побутових проблем громадян.

Через органи влади вищого рівня надійшло 2098 звернень, що становить 63 відсотків від загальної кількості звернень. Найбільш актуальною групою питань на Урядову гарячу лінію залишаються питання соціальної та комунальної сфер, а саме, зменшення нарахування суми субсидії, відмова в отриманні соціальної допомоги малозабезпеченим верствам населення та одиноким матерям, надання якісної послуги електропостачання, водопостачання та газопостачання. Також питання капітального та поточного ремонтів житлового фонду.

Усі звернення, які надійшли до виконавчого комітету Краматорської міської ради,  розглянуті в межах чинного законодавства та про результати їх розгляду відповіді надіслані заявникам та повідомлено облдержадміністрацію.

Серед загальної кількості звернень 97,5% складають заяви (клопотання), 2,2% – скарги, 0,3% – пропозиції.

За результатами проведеного аналізу встановлено, що у переважній кількості підприємства, організації, установи, структурні підрозділи міської ради відповідально розглядали звернення громадян, вирішували питання згідно з наданими дорученнями та повноваженнями, надавали авторам звернень вичерпні відповіді про результати розгляду порушених у зверненні питань.

Загалом за підсумками розгляду звернень надано аргументовані роз’яснення з посиланням на правові норми або повідомлено про необхідність вжиття додаткових заходів для подальшого вирішення порушених проблем, так:

  • вирішено позитивно та роз’яснено – 3194 звернень, що становить 95,8%;
  • відмовлено – 0 звернень;
  • в стадії розгляду – 113 звернень, що становить 3,5 %;
  • 27 звернень громадян переслані за належністю згідно ст. 7 Закону України «Про звернення громадян», що становить 0,7 %.

З метою реалізації впровадження єдиної системи місцевих петицій, яка є дієвим механізмом взаємодії мешканців міста з керівництвом, за звітний період надійшло – 57 петицій,  10 – підтримано необхідною кількістю підписів громадян та підготовлено відповідні проєкти рішень для розгляду на сесії Краматорської міської ради, не підтримані – 47 , які у зазначений термін Законом України розглянуті як колективні звернення, відповіді направлено авторам електронних петицій.

З метою створення необхідних умов для зворотного зв’язку, надання інформаційних послуг, оперативного реагування на гострі проблеми мешканців міста та вдосконалення роботи зі зверненнями громадян в виконкомі Краматорської міської ради активно функціонує «Телефон довіри» 5-94-91, на який надійшло 744 звернення, майже 100 відсотків вирішено позитивно в найкоротші терміни або надані роз’яснення щодо подальшої маршрутизації. Спеціалісти відділу по роботі зі зверненнями громадян та доступу до публічної інформації завжди з порозумінням та повагою ставляться до громадян, намагаються зробити все можливе для вирішення їх проблем.

Вжито додаткових заходів щодо оперативного реагування на звернення. Працює програма по роботі зі зверненнями громадян «Контакт-центр» м. Краматорськ. Контактний центр дає можливість мешканцям міста в електронному вигляді повідомити про проблеми міста та заяви особистого характеру. Також програма визначає механізм взаємодії диспетчерської служби «Контакт-центр» з підприємствами міста, які надають послуги населенню. Диспетчерська служба цілодобово приймає звернення від громадян міста в електронному та телефонному режимах.  Так зареєстровано 725 звернень, з них 591 -задоволено, 134 – знаходяться в роботі.

Для поліпшення роботи зі зверненнями громадян згідно з рішенням виконавчого комітету міської ради від 05.02.2020 № 50 «Про затвердження графіку проведення перевірок додержання законодавства про звернення громадян у 2020 році» проведено перевірок додержання законодавства в структурних підрозділах, підприємствах, організаціях, що надають послуги населенню – 5.

Для реалізації конституційних прав громадян на інформацію, з метою забезпечення відкритості у діяльності органів місцевого самоврядування на офіційному сайті Краматорської міської ради постійно оновлюється розділ «Звернення громадян», щоквартально публікуються інформаційно-аналітичні довідки щодо підсумків роботи зі зверненнями громадян, доводяться до відома графіки особистих та виїзних прийомів керівництва виконкому міської ради, спільні виїзні прийоми громадян очільниками облдержадміністрації та Краматорської міської ради.

Відділом по роботі зі зверненнями громадян та доступу до публічної інформації міської ради постійно вживаються заходи щодо всебічного, кваліфікованого, об’єктивного розгляду звернень громадян у визначені діючим законодавством терміни, не припускаючи надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей заявникам та безпідставної передачі звернень на розгляд іншим органам, або посадовим особам, чиї рішення, чи дії оскаржуються. Робота спеціалістів спрямована на забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, створення належних умов для реалізації цього права.


Інформаційно-аналітична довідка

про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2020 року

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» враховуючи особливу роль звернень громадян у забезпеченні зв’язку між владою та громадянином, з метою вирішення важливих проблем населення виконавчим комітетом Краматорської міської ради протягом I півріччя 2020 року проводилася робота, спрямована на забезпечення кваліфікованого та всебічного розгляду порушених громадянами питань.

Протягом звітного періоду до виконавчого комітету Краматорської міської ради надійшло та опрацьовано 2308 звернень. У порівняні з аналогічним періодом 2019 року кількість звернень у поточному році залишилася майже на тому ж рівні (I півріччя 2019 року – 2633 звернення).

У зв’язку із запровадженням карантинних заходів у межах реагування на епідеміологічний стан вплинуло на кількість надходжень до виконавчого комітету Краматорської міської ради заяв від малозабезпечених верств населення, тимчасове скасування особистих прийомів керівництва згідно листа Донецької обласної державної адміністрації від 12.03.2020 № 0.8/16-1538/4-20 на виконання Протоколу № 2 позачергового засідання Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від  10 березня 2020 року скасовано до особливого розпорядження проведення прийомів громадян в усіх органах державної влади та органах місцевого самоврядування.

Із загальної кількості звернень: письмових – 345, усних – 54, електронних звернень – 95, телефон довіри – 496, через ДУ «Урядовий контактний центр» – 1318. На збільшення дзвінків вплинула активність населення у зв’язку із запровадженням карантинних заходів у межах реагування на епідеміологічний стан.

Під час проведення особистих прийомів громадян керівництвом виконавчого комітету отримано 54 звернення, що понад 29 відсотків менш, ніж за I півріччя минулого року (182), що пов’язане з введенням обмежувальних заходів через спалах коронавірусної інфекції.

Відповідно до вимог, за графіком особистого прийому громадян міським головою, секретарем міської ради, заступниками міського голови, керуючим справами виконкому міської ради  з 66 було фактично проведено 21 особистих прийомів, в тому числі 2 – виїзних за місцем проживання громадян.  Майже 89 відсотків задоволено (48).

Питому вагу за характером порушених у зверненнях питань, які надходять до виконавчого комітету Краматорської міської ради головне місце займають питання житлово-комунальної – 1280 та соціальної сфер – 731: капітальний ремонт житлового фонду міста, внутрішньо квартальних доріг, асфальтування прибудинкових територій, відновлення асфальтового покриття тротуарів міста, незгода з нарахуванням за надання послуги централізованого теплопостачання, надання житла соціально незахищеним верствам населення, надання роз’яснення щодо оформлення та порядку користування «Картки Краматорчанина», надання матеріальної допомоги на лікування та вирішення соціально-побутових проблем громадян.

Через органи влади вищого рівня надійшло 1454 звернення, що становить 63 відсотків від загальної кількості звернень. Кількість цих звернень майже дорівнює показнику попереднього року (1771) у зв’язку з обмеженим доступом громадян до організацій, установ, підприємств, які надають послуги населенню з запровадженням карантинних заходів.

Найбільш актуальною групою питань на Урядову гарячу лінію залишаються питання соціальної та комунальної сфер, а саме, зменьшення нарахування суми субсидії, відмова в отриманні соціальної допомоги малозабезпеченим верствам населення та одиноким матерям, аварійні ситуації в місті, надання якісної послуги електропостачання, водопостачання та газопостачання. Також питання капітального та поточного ремонтів житлового фонду.

Усі звернення, які надійшли до виконавчого комітету Краматорської міської ради,  розглянуті в межах чинного законодавства та про результати їх розгляду відповіді надіслані заявникам та повідомлено облдержадміністрацію.

Серед загальної кількості звернень 98,3% складають заяви (клопотання), 1,3% – скарги, 0,4% – пропозиції.

За результатами проведеного аналізу встановлено, що у переважній кількості підприємства, організації, установи, структурні підрозділи міської ради відповідально розглядали звернення громадян, вирішували питання згідно з наданими дорученнями та повноваженнями, надавали авторам звернень вичерпні відповіді про результати розгляду порушених у зверненні питань.

Загалом за підсумками розгляду звернень надано аргументовані роз’яснення з посиланням на правові норми або повідомлено про необхідність вжиття додаткових заходів для подальшого вирішення порушених проблем, так:

  • вирішено позитивно та роз’яснено – 2197 звернень, що становить 95,2%;
  • відмовлено – 0 звернень;
  • в стадії розгляду – 98 звернень, що становить 4,2 %;
  • 11 звернень громадян переслані за належністю згідно ст. 7 Закону України «Про звернення громадян», що становить 0,6 %.

З метою реалізації впровадження єдиної системи місцевих петицій, яка є дієвим механізмом взаємодії мешканців міста з керівництвом, за звітний період надійшло – 40 петицій,  8 – підтримано необхідною кількістю підписів громадян та підготовлено відповідні проєкти рішень для розгляду на сесії Краматорської міської ради, не підтримані – 32 , які у зазначений термін Законом України розглянуті як колективні звернення, відповіді направлено авторам електронних петицій.

З метою створення необхідних умов для зворотного зв’язку, надання інформаційних послуг, оперативного реагування на гострі проблеми мешканців міста та вдосконалення роботи зі зверненнями громадян в виконкомі Краматорської міської ради активно функціонує «Телефон довіри» 5-94-91, на який надійшло 496 звернень, майже 100 відсотків вирішено позитивно в найкоротші терміни або надані роз’яснення щодо подальшої маршрутизації. Спеціалісти відділу по роботі зі зверненнями громадян та доступу до публічної інформації завжди з порозумінням та повагою ставляться до громадян, намагаються зробити все можливе для вирішення їх проблем.

Вжито додаткових заходів щодо оперативного реагування на звернення. Так, працює програма по роботі зі зверненнями громадян «Контакт-центр» м. Краматорськ. Контактний центр дає можливість мешканцям міста в електронному вигляді повідомити про проблеми міста та заяви особистого характеру. Також програма визначає механізм взаємодії диспетчерської служби «Контакт-центр» з підприємствами міста, які надають послуги населенню. Диспетчерська служба цілодобово приймає звернення від громадян міста в електронному та телефонному режимах.  Так зареєстровано 336 звернень, з них 252 -задоволено, 84 – знаходяться в роботі.

Для поліпшення роботи зі зверненнями громадян та оперативного реагування на проблеми  було проведено 1 засідання постійно діючої комісії, 5 «День контролю». Проведено перевірок додержання законодавства про звернення громадян в структурному підрозділі та підприємстві, яке надає послуги населенню – 5.

Для реалізації конституційних прав громадян на інформацію, з метою забезпечення відкритості у діяльності органів місцевого самоврядування на офіційному сайті Краматорської міської ради постійно оновлюється розділ «Звернення громадян», щоквартально публікуються інформаційно-аналітичні довідки щодо підсумків роботи зі зверненнями громадян, доводяться до відома графіки особистих та виїзних прийомів керівництва виконкому міської ради, спільні виїзні прийоми громадян очільниками облдержадміністрації та Краматорської міської ради.

Відділом по роботі зі зверненнями громадян та доступу до публічної інформації міської ради постійно вживаються заходи щодо всебічного, кваліфікованого, об’єктивного розгляду звернень громадян у визначені діючим законодавством терміни, не припускаючи надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей заявникам та безпідставної передачі звернень на розгляд іншим органам, або посадовим особам, чиї рішення, чи дії оскаржуються. Робота спеціалістів спрямована на забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, створення належних умов для реалізації цього права.


Інформаційно-аналітична довідка

про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І квартал 2020 року

Організація роботи із зверненнями громадян у виконкомі Краматорської міської ради здійснюється згідно Закону України «Про звернення громадян».

За I квартал 2020 року до виконавчого комітету Краматорської міської ради надійшло та опрацьовано 1062 звернення, проти 1537 аналогічного періоду 2019 року, так на 31 відсоток відбулось зменшення.

Відповідно до вимог Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», за графіком особистого прийому громадян міським головою, секретарем міської ради, заступниками міського голови, керуючим справами виконкому міської ради  було фактично проведено  21 особистих прийомів, в тому числі 2 – виїзних за місцем проживання громадян. Розглянуто 34 звернення, з них 28 задоволено.

За характером порушених у зверненнях питань, які надходять до виконавчого комітету Краматорської міської ради головне місце займають питання житлово-комунальної – 591 та соціальної сфер – 435: капітальний ремонт житлового фонду міста, внутрішньо квартальних доріг, асфальтування прибудинкових територій, відновлення асфальтового покриття тротуарів міста, незгода з нарахуванням за надання послуги централізованого теплопостачання, надання житла соціально незахищеним верствам населення, надання роз’яснення щодо оформлення та порядку користування «Картки краматорчанина», надання матеріальної допомоги на лікування та вирішення соціально-побутових проблем громадян.

Через органи влади вищого рівня надійшло 812 звернень, у тому числі 72 через облдержадміністрацію. Численні звернення на телефонну «Урядову гарячу лінію» стосуються питань соціального захисту населення, надання роз’яснень щодо зменшення розміру субсидії, призначення та нарахування субсидії на житлово-комунальні послуги.

Усі звернення, які надійшли до виконавчого комітету Краматорської міської ради,  розглянуті в межах чинного законодавства та про результати їх розгляду повідомлено заявників.

За результатами проведеного аналізу встановлено, що у переважній кількості підприємства, організації, установи, структурні підрозділи міської ради відповідально розглядали звернення громадян, вирішували питання згідно з наданими дорученнями та повноваженнями, надавали авторам звернень вичерпні відповіді про результати розгляду порушених у зверненні питань.

З загальної кількості звернень:

  • вирішено позитивно та роз’яснено – 947 звернення, що становить 89,2%;
  • відмовлено – 0 звернень;
  • в стадії розгляду – 110 звернень, що становить 10,3 %;
  • 4 звернення громадян переслані за належністю згідно ст. 7 Закону України «Про звернення громадян», що становить 0,5 %.

Згідно до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції працює особлива форма колективних звернень громадян до органів місцевого самоврядування. Так, електронних звернень до міського голови надіслано 40.  Місцевих петицій – 22, 2 підтримано необхідною кількістю підписів громадян та підготовлено відповідні проєкти рішень для розгляду на сесії Краматорської міської ради. Не підтримані (20), які у зазначений термін Законом України розглянуті як колективні звернення, відповіді направлено авторам електронних петицій.

Для поліпшення роботи зі зверненнями громадян та оперативного реагування на проблеми  проведено 1 засідання постійно діючої  комісії,  2 «Дня контролю». Проведено перевірок додержання законодавства про звернення громадян в структурному підрозділі та підприємстві, яке надає послуги населенню – 2.

У виконкомі Краматорської міської ради активно функціонує «Телефон довіри»            5-94-91, на який надійшло 35 звернень, майже 100 відсотків вирішено позитивно в найкоротші терміни. Виконком міської ради контролює хід та термін розгляду звернень, за необхідністю здійснює зворотній зв’язок з громадянами. Спеціалісти відділу по роботі зі зверненнями громадян та доступу до публічної інформації завжди з порозумінням та повагою ставляться до громадян, намагаються зробити все можливе для вирішення їх проблем.

Вжито додаткових заходів щодо оперативного реагування на звернення. Так, працює програма по роботі зі зверненнями громадян «Контакт-центр» м. Краматорськ. Контактний центр дає можливість мешканцям міста в електронному вигляді повідомити про проблеми міста та заяви особистого характеру. Також програма визначає механізм взаємодії диспетчерської служби «Контакт-центр» з підприємствами міста, які надають послуги населенню. Диспетчерська служба цілодобово приймає звернення від громадян міста в електронному та телефонному режимах.  Так, за I квартал зареєстровано 138 звернень, з них задоволено 107, 31 знаходяться в роботі.

На офіційному сайті Краматорської міської ради систематично наповнюється сторінка «Звернення громадян». В засобах масової інформації розміщуються матеріали щодо роботи зі зверненнями громадян, доводяться до відома громадян графіки особистих та виїзних прийомів керівництва виконкому міської ради.

Відділом по роботі зі зверненнями громадян та доступу до публічної інформації міської ради постійно вживаються заходи щодо всебічного, кваліфікованого, об’єктивного розгляду звернень громадян у визначені діючим законодавством терміни, не припускаючи надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей заявникам та безпідставної передачі звернень на розгляд іншим органам, або посадовим особам, чиї рішення, чи дії оскаржуються. Робота спеціалістів спрямована на забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, створення належних умов для реалізації цього права.


Інформаційно-аналітична довідка

про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2021 рік

 Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», враховуючи особливу роль звернень громадян у забезпеченні зв’язку між владою та громадянином, з метою вирішення важливих проблем населення виконавчим комітетом Краматорської міської ради проводиться постійна робота, спрямована на забезпечення кваліфікованого та всебічного розгляду порушених громадянами питань.

За 2021 рік до виконавчого комітету Краматорської міської ради надійшло та опрацьовано 5553 звернень. У порівняні з аналогічним періодом 2020 року відбулось збільшення на 23 % (4515 звернення).

Із загальної кількості звернень: письмових – 1144, усних – 84, електронних звернень – 333, телефон довіри – 462, через ДУ «Урядовий контактний центр» – 3530. На збільшення дзвінків вплинула активність населення у зв’язку із запровадженням карантинних заходів.

У зв’язку із запровадженням карантинних заходів, з метою створення необхідних умов для реалізації прав громадян вжито додаткових заходів щодо оперативного реагування на звернення. Так, запроваджено проведення інформаційних зустрічей з мешканцями Краматорської територіальної громади.  Проведено 26 таких зустрічей, 106 звернень громадян розглянуто, з них 92 задоволено.

За характером порушених у зверненнях питань, які надходять до виконавчого комітету Краматорської міської ради головне місце займають питання житлово-комунальної – 2538 та соціальної сфер – 1285: капітальний ремонт житлового фонду міста, внутрішньоквартальних доріг, асфальтування прибудинкових територій, видалення аварійних дерев, відновлення асфальтового покриття тротуарів міста, надання житла, матеріальної допомоги на лікування та вирішення соціально-побутових проблем громадян.

Через органи влади вищого рівня надійшло 3681 звернень, у тому числі 151 через Донецьку облдержадміністрацію. Численні звернення на телефонну «Урядову гарячу лінію» стосуються питань соціального захисту населення, надання роз’яснень щодо фінансування та призначення субсидії на житлово-комунальні послуги, призначення допомоги одинокої матері та малозабезпеченої сім’ї, організація роботи медичних закладів.

Усі звернення, які надійшли до виконавчого комітету Краматорської міської ради,  розглянуті в межах чинного законодавства та про результати їх розгляду повідомлено заявників.

З загальної кількості звернень:

  • вирішено позитивно та роз’яснено – 5327 звернення, що становить 96 %;
  • в стадії розгляду – 160 звернень, що становить 2,8 %;
  • 59 звернень громадян переслані за належністю згідно ст. 7 Закону України «Про звернення громадян», що становить 1,1 %;
  • 7 що становить 0,1 %, які перечили чинному законодавству та не відносилися до компетенції міської ради;

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронної петиції працює особлива форма колективних звернень громадян до органів місцевого самоврядування. З метою реалізації впровадження єдиної системи місцевих петицій, яка є дієвим механізмом взаємодії мешканців міста з керівництвом, за звітний період надійшло – 108 петиції,  22 – підтримано необхідною кількістю підписів громадян та підготовлено відповідні проєкти рішень для розгляду на сесії Краматорської міської ради,                                       не підтримані – 86 , які у зазначений термін Законом України розглянуті як колективні звернення, відповіді направлено авторам електронних петицій.

З метою створення необхідних умов для зворотного зв’язку, надання інформаційних послуг, оперативного реагування на гострі проблеми мешканців міста та вдосконалення роботи зі зверненнями громадян в виконкомі Краматорської міської ради функціонує «Телефон довіри»,  на який надійшло 462 звернення, майже 100 відсотків вирішено позитивно в найкоротші терміни.

Вжито додаткових заходів щодо оперативного реагування на звернення. Працює програма по роботі зі зверненнями громадян «Контакт-центр м. Краматорськ», яка визначає механізм взаємодії диспетчерської служби «Контакт-центр» з підприємствами міста, що надають послуги населенню. Диспетчерська служба цілодобово приймає звернення від громадян міста в електронному та телефонному режимах.  За 2021 рік зареєстровано  84005 звернень, з них задоволено 66037.

Виконком міської ради контролює хід та термін розгляду звернень, за необхідністю здійснює зворотній зв’язок з громадянами. Спеціалісти відділу по роботі зі зверненнями громадян та доступу до публічної інформації завжди з порозумінням та повагою ставляться до громадян, намагаються зробити все можливе для вирішення їх проблем.

Для реалізації конституційних прав громадян на інформацію, з метою забезпечення відкритості у діяльності органів місцевого самоврядування на офіційному сайті Краматорської міської ради постійно оновлюється розділ «Звернення громадян», щоквартально публікуються інформаційно-аналітичні довідки про підсумки роботи зі зверненнями громадян, розміщуються матеріали щодо роботи зі зверненнями громадян.

Для поліпшення роботи зі зверненнями громадян згідно з рішенням виконавчого комітету міської ради від 03.02.2021 № 117 «Про затвердження графіку проведення перевірок додержання законодавства про звернення громадян у 2021 році» проведено перевірок додержання законодавства в структурних підрозділах, підприємствах, організаціях, що надають послуги населенню – 9.

Керівництвом виконавчого комітету міської ради постійно вживаються заходи щодо всебічного, кваліфікованого, об’єктивного розгляду звернень громадян у визначені діючим законодавством терміни, не припускаючи надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей заявникам та безпідставної передачі звернень на розгляд іншим органам, або посадовим особам, чиї рішення, чи дії оскаржуються. Робота спрямована на забезпечення реалізації конституційних прав громадян на звернення до органів місцевого самоврядування, створення належних умов для реалізації цього права.

Інформаційно-аналітична довідка про підсумки роботи зі

зверненнями громадян за 9 місяців 2021 року

Організація роботи із зверненнями громадян у виконкомі Краматорської міської ради здійснюється згідно Закону України «Про звернення громадян».

За 9 місяців 2021 року до виконавчого комітету Краматорської міської ради надійшло та опрацьовано 4188 звернень. У порівняні з аналогічним періодом 2021 року відбулось збільшення на 25,6 % (3334 звернення).

Відповідно до вимог Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», у зв’язку із запровадженням карантинних заходів, з метою створення необхідних умов для реалізації прав громадян вжито додаткових заходів щодо оперативного реагування на звернення.                 Так, запроваджено проведення інформаційних зустрічей з мешканцями Краматорської територіальної громади. За графіком проведено 11 таких зустрічей, 66 звернень громадян розглянуто, з них 45 задоволено.

За характером порушених у зверненнях питань, які надходять до виконавчого комітету Краматорської міської ради головне місце займають питання житлово-комунальної – 1942 та соціальної сфер – 1070: капітальний ремонт житлового фонду міста, внутрішньо квартальних доріг, асфальтування прибудинкових територій, видалення аварійних дерев, відновлення асфальтового покриття тротуарів міста, надання матеріальної допомоги на лікування та вирішення соціально-побутових проблем громадян.

У зв’язку із запровадженням карантинних заходів у межах реагування на епідеміологічний стан вплинуло на кількість надходжень до виконавчого комітету Краматорської міської ради заяв від малозабезпечених верств населення.

Через органи влади вищого рівня надійшло 2777 звернень, у тому числі 113 через облдержадміністрацію. Численні звернення на телефонну «Урядову гарячу лінію» стосуються питань соціального захисту населення, надання роз’яснень щодо фінансування та призначення субсидії на житлово-комунальні послуги, призначення допомоги одинокої матері та малозабезпеченої сім’ї, організація роботи медичних закладів.

Усі звернення, які надійшли до виконавчого комітету Краматорської міської ради,  розглянуті в межах чинного законодавства та про результати їх розгляду повідомлено заявників.

З загальної кількості звернень:

  • вирішено позитивно та роз’яснено – 3871 звернення, що становить 92,4 %;
  • в стадії розгляду – 265 звернень, що становить 6,33 %;
  • 44 звернень громадян переслані за належністю згідно ст. 7 Закону України «Про звернення громадян», що становить 1,1 %;
  • 7 що становить 0,17 %, які перечили чинному законодавству та не відносилися до компетенції міської ради;

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронної петиції працює особлива форма колективних звернень громадян до органів місцевого самоврядування. Так, було зареєстровано місцевих петицій – 78, підтримано необхідною кількістю підписів громадян -15 та підготовлено відповідні проекти рішень для розгляду на сесії Краматорської міської ради.

З метою створення необхідних умов для зворотного зв’язку, надання інформаційних послуг, оперативного реагування на гострі проблеми мешканців міста та вдосконалення роботи зі зверненнями громадян в виконкомі Краматорської міської ради функціонує «Телефон довіри»,  на який надійшло 378 звернень, майже 100 відсотків вирішено позитивно в найкоротші терміни.

Інформаційно-аналітична довідка про підсумки роботи зі

зверненнями громадян за I півріччя 2021 року

Організація роботи із зверненнями громадян у виконкомі Краматорської міської ради здійснюється згідно Закону України «Про звернення громадян».

За I півріччя 2021 року до виконавчого комітету Краматорської міської ради надійшло та опрацьовано 2817 звернень. У порівняні з аналогічним періодом 2020 року відбулось збільшення на 18,1 відсоток (2308 звернення).

Із загальної кількості звернень: письмових – 496, електронних звернень – 206, телефон довіри – 198, через ДУ «Урядовий контактний центр» – 1733.

За характером порушених у зверненнях питань, які надходять до виконавчого комітету Краматорської міської ради головне місце займають питання житлово-комунальної – 1191 та соціальної сфер – 781: капітальний ремонт житлового фонду міста, внутрішньо квартальних доріг, асфальтування прибудинкових територій, видалення аварійних дерев, відновлення асфальтового покриття тротуарів міста, надання матеріальної допомоги на лікування та вирішення соціально-побутових проблем громадян.

У зв’язку із запровадженням карантинних заходів у межах реагування на епідеміологічний стан вплинуло на кількість надходжень до виконавчого комітету Краматорської міської ради заяв від малозабезпечених верств населення.

Через органи влади вищого рівня надійшло 1812 звернень, у тому числі 79 через облдержадміністрацію. Численні звернення на телефонну «Урядову гарячу лінію» стосуються питань соціального захисту населення, надання роз’яснень щодо фінансування та призначення субсидії на житлово-комунальні послуги, призначення допомоги одинокої матері та малозабезпеченої сім’ї.

Усі звернення, які надійшли до виконавчого комітету Краматорської міської ради,  розглянуті в межах чинного законодавства та про результати їх розгляду повідомлено заявників.

З загальної кількості звернень:

  • вирішено позитивно та роз’яснено – 2591 звернення, що становить 92 %;
  • в стадії розгляду – 189 звернень, що становить 6,7 %;
  • 27 звернень громадян переслані за належністю згідно ст. 7 Закону України «Про звернення громадян», що становить 1,0 %;
  • 10 – що становить 0,3 %, які перечили чинному законодавству та не відносилися до компетенції міської ради;

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронної петиції працює особлива форма колективних звернень громадян до органів місцевого самоврядування. Так, було зареєстровано місцевих петицій – 59, підтримано необхідною кількістю підписів громадян –14 та підготовлено відповідні проекти рішень для розгляду на сесії Краматорської міської ради.

З метою створення необхідних умов для зворотного зв’язку, надання інформаційних послуг, оперативного реагування на гострі проблеми мешканців міста та вдосконалення роботи зі зверненнями громадян в виконкомі Краматорської міської ради функціонує «Телефон довіри»,  на який надійшло 198 звернень, майже 100 відсотків вирішено позитивно в найкоротші терміни.

Вжито додаткових заходів щодо оперативного реагування на звернення. Працює програма по роботі зі зверненнями громадян «Контакт-центр м. Краматорськ», яка визначає механізм взаємодії диспетчерської служби «Контакт-центр» з підприємствами міста, що надають послуги населенню. Диспетчерська служба цілодобово приймає звернення від громадян міста в електронному та телефонному режимах.  За I півріччя зареєстровано               29408 звернень, з них задоволено 28140, в роботі – 1268.

Виконком міської ради контролює хід та термін розгляду звернень, за необхідністю здійснює зворотній зв’язок з громадянами. Спеціалісти відділу по роботі зі зверненнями громадян та доступу до публічної інформації завжди з порозумінням та повагою ставляться до громадян, намагаються зробити все можливе для вирішення їх проблем.

Для реалізації конституційних прав громадян на інформацію, з метою забезпечення відкритості у діяльності органів місцевого самоврядування на офіційному сайті Краматорської міської ради постійно оновлюється розділ «Звернення громадян», щоквартально публікуються інформаційно-аналітичні довідки щодо підсумків роботи зі зверненнями громадян, розміщуються матеріали щодо роботи зі зверненнями громадян.

Керівництвом виконавчого комітету міської ради постійно вживаються заходи щодо всебічного, кваліфікованого, об’єктивного розгляду звернень громадян у визначені діючим законодавством терміни, не припускаючи надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей заявникам та безпідставної передачі звернень на розгляд іншим органам, або посадовим особам, чиї рішення, чи дії оскаржуються. Робота спрямована на забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, створення належних умов для реалізації цього права.

Інформаційно-аналітична довідка

про підсумки роботи зі зверненнями громадян

за I квартал 2021 року

Організація роботи із зверненнями громадян у виконкомі Краматорської міської ради здійснюється згідно Закону України «Про звернення громадян».

За I квартал 2021 року до виконавчого комітету Краматорської міської ради надійшло та опрацьовано 1539 звернень, проти 1062 аналогічного періоду 2020 року, так на 31 відсоток відбулось збільшення.

Відповідно до вимог Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», за графіком особистого прийому громадян міським головою, секретарем міської ради, першим заступником та заступниками міського голови, керуючим справами виконкому міської ради  було фактично проведено 7 особистих прийомів, в тому числі 2 – виїзних за місцем мешкання громадян. Розглянуто 42 звернення, з них 32 задоволено.

За характером порушених у зверненнях питань, які надходять до виконавчого комітету Краматорської міської ради головне місце займають питання житлово-комунальної – 666 та соціальної сфер – 527: капітальний ремонт житлового фонду міста, внутрішньо квартальних доріг, асфальтування прибудинкових територій, відновлення асфальтового покриття тротуарів міста, незгода з нарахуванням за надання послуги централізованого теплопостачання, надання житла соціально незахищеним верствам населення, надання матеріальної допомоги на лікування та вирішення соціально-побутових проблем громадян.

Через органи влади вищого рівня надійшло 1134 звернень, у тому числі 39 через облдержадміністрацію. Численні звернення на телефонну «Урядову гарячу лінію» стосуються питань соціального захисту населення, надання роз’яснень призначення та нарахування субсидії на житлово-комунальні послуги, призначення допомоги одинокої матері та малозабезпеченої сім’ї.

Усі звернення, які надійшли до виконавчого комітету Краматорської міської ради,  розглянуті в межах чинного законодавства та про результати їх розгляду повідомлено заявників.

З загальної кількості звернень:

  • вирішено позитивно та роз’яснено – 1270 звернення, що становить 82,6%;
  • в стадії розгляду – 254 звернень, що становить 16,5 %;
  • 10 звернень громадян переслані за належністю згідно ст. 7 Закону України «Про звернення громадян», що становить 0,9 %.

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції працює особлива форма колективних звернень громадян до органів місцевого самоврядування. Так, електронних звернень до міського голови надіслано 92.  Місцевих петицій – 21, 5 підтримано необхідною кількістю підписів громадян та підготовлено відповідні проєкти рішень для розгляду на сесії Краматорської міської ради.

Для поліпшення роботи зі зверненнями громадян та оперативного реагування на проблеми проведено перевірок додержання законодавства про звернення громадян в структурних підрозділах – 2.

У виконкомі Краматорської міської ради активно функціонує «Телефон довіри»           5-94-91, на який надійшло 79 звернень, майже 100 відсотків вирішено позитивно в найкоротші терміни.

Вжито додаткових заходів щодо оперативного реагування на звернення. Так, працює програма по роботі зі зверненнями громадян «Контакт-центр м. Краматорськ», яка визначає механізм взаємодії диспетчерської служби «Контакт-центр» з підприємствами міста, що надають послуги населенню. Диспетчерська служба цілодобово приймає звернення від громадян міста в електронному та телефонному режимах.  Так, за I квартал зареєстровано 8190 звернень, з них задоволено 7784, 406 знаходяться в роботі.

Виконком міської ради контролює хід та термін розгляду звернень, за необхідністю здійснює зворотній зв’язок з громадянами. Спеціалісти відділу по роботі зі зверненнями громадян та доступу до публічної інформації завжди з порозумінням та повагою ставляться до громадян, намагаються зробити все можливе для вирішення їх проблем.

На офіційному сайті Краматорської міської ради систематично наповнюється сторінка «Звернення громадян». В засобах масової інформації розміщуються матеріали щодо роботи зі зверненнями громадян, доводяться до відома громадян графіки особистих та виїзних прийомів керівництва виконкому міської ради.

Відділом по роботі зі зверненнями громадян та доступу до публічної інформації міської ради постійно вживаються заходи щодо всебічного, кваліфікованого, об’єктивного розгляду звернень громадян у визначені діючим законодавством терміни, не припускаючи надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей заявникам та безпідставної передачі звернень на розгляд іншим органам, або посадовим особам, чиї рішення, чи дії оскаржуються. Робота спеціалістів спрямована на забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, створення належних умов для реалізації цього права.


Електронне звернення:

Надсилаючи звернення Ви надаєте згоду на обробку та використання своїх персональних даних в порядку та на умовах визначених Законом України «Про звернення громадян» та вважаєтесь ознайомленими з правами визначеними Законом України «Про захист персональних даних», повідомлені про включення персональних даних про Вас до бази персональних даних «Автоматизована реєстрація звернень громадян» з метою забезпечення конституційних прав громадян на звернення щодо реалізації своїх соціально економічних та особистих прав і законних інтересів. 


    Відповідь бажаю отримати:
    Електронною поштою
    Особисто