Фінансування пенсій: 24 березня


Пенсійний фонд продовжує фінансування пенсійних та страхових виплат березня 2023 року

🇺🇦23 березня 2023 року Головним управлінням Пенсійного фонду України в Донецькій області, згідно із затвердженим графіком, продовжено фінансування пенсійних та страхових виплат, субсидій та пільг.

🔵На пенсійні виплати спрямовано 4727,1 млн грн.

Пенсії через банківські установи профінансовано по 24 березня, через відділення поштового зв’язку профінансовано по 25 березня.

✅Пенсії військовослужбовців профінансовано в повному обсязі.

🟠Субсидії та пільги за лютий 2023 року профінансовано в повному обсязі.

🟡На страхові виплати спрямовано 215,7 млн грн (в тому числі 21,8 млн грн на оплату лікарняних).


До уваги пенсіонерів, отримувачів субсидій та пільг

24.03.2023 на території Донецької області працюватимуть наступні поштові відділення, де можливо отримати пенсійні виплати, субсидії, пільги та страхові виплати.

➡️Перелік за посиланням – https://bit.ly/3JI2EGs


Види декларацій та терміни їх подання

👩‍💻Суб’єкти декларування – особи, уповноважені на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, повинні щорічно, у період з 1 січня до 1 квітня, заповнювати електронну декларацію доходів за минулий рік та подавати її через відповідний е-ресурс – портал Національного агентства з питань запобігання корупції (далі – НАЗК) на сайті ➡️https://nazk.gov.ua.

❗️ Декларація заповнюється та подається особисто суб’єктом декларування шляхом заповнення відповідної електронної форми після автентифікації у власному персональному електронному кабінеті у Реєстрі.

❗️ Декларація подається незалежно від того, перебуває суб’єкт декларування в Україні чи за її межами.

❗️ Паперова копія декларації до Національного агентства не подається.

Законом України «Про запобігання корупції» та Порядком № 449/21 передбачено три види декларацій:

✅ Щорічна декларація – декларація, яка подається щороку у період з 00 годин 00 хвилин 01 січня до 00 годин 00 хвилин 01 квітня. Така декларація охоплює звітний рік (період з 01 січня до 31 грудня включно), що передує року, в якому подається декларація, та містить інформацію станом на 31 грудня звітного року.

✅Декларація при звільненні – декларація, яка подається не пізніше 30 календарних днів з дня припинення діяльності.

Така декларація подається за період, який не був охоплений деклараціями, раніше поданими суб’єктом декларування, та містить інформацію станом на останній день такого періоду, яким є останній день здійснення діяльності.

Декларація при звільненні не подається у таких випадках:
• особа, яка припинила здійснення діяльності на одній посаді, продовжує здійснювати діяльність на іншій посаді;
• особа, яка припинила здійснення діяльності, упродовж 30 календарних днів з дня припинення діяльності знову розпочала здійснення діяльності.

✅ Декларація кандидата на посаду. Така декларація охоплює звітний рік (період з 01 січня до 31 грудня включно), що передує року, в якому особа подала заяву на зайняття посади, якщо інше не передбачено законодавством, та містить інформацію станом на 31 грудня звітного року.

Декларація кандидата на посаду подається до призначення або обрання особи на відповідну посаду, якщо інше не передбачено законом.
Якщо особа подала щорічну декларацію за минулий рік, декларація кандидата на посаду за цей період не подається.

❗️ Строки реєстрації електронної декларації: за 2022 рік – до 1 квітня 2023 року за формою, визначеною НАЗК.

Громадянин може подати виправлену декларацію, якщо у першому варіанті були помилки. На це в нього є 7 днів та 3 спроби.


Як оформити пенсію за допомогою Дія.Підпису

Дистанційно подати заяву на призначення пенсії можна через особистий кабінет на вебпорталі  електронних послуг Пенсійного фонду України.

Відтепер, для зручності людей, які бажають подати заяву на призначення пенсії, але не мають можливості отримати КЕП, щоб подати заяву дистанційно, на вебпорталі електронних послуг Фонду реалізовано можливість оформлення пенсії за допомогою Дія.Підпису.

Для цього потрібно бути зареєстрованим користувачем мобільного застосунку Дія, активувати Дія.Підпис та підготувати скан-копії необхідних документів.

Щоб скористатися сервісом необхідно зайти на вебпортал електронних послуг Фонду та вибрати вкладку “Заява про призначення пенсії“, ознайомитись інформацію, яка з’явиться на екрані, і потім перейти за посиланням “Вхід“.

Увійти до особистого кабінету потрібно за допомогою  Дія.Підпису,  після чого виконати такі кроки:

– Крок 1 – у розділі “Щодо пенсійного забезпечення” оберіть вкладку “Заява на призначення пенсії”. Дайте згоду на дистанційне інформування, обравши спосіб отримання повідомлень про опрацювання вашої заяви. Натисніть “Продовжити” та оберіть вид пенсії, наприклад  – “Пенсія за віком”;

– Крок 2 – дайте відповіді на питання анкети-опитування для заповнення атрибутів звернення та надайте згоду на передачу та обробку своїх персональних даних (поставте позначку);

– Крок 3 – прикріпіть скан-копії необхідних документів, підготовлених згідно з вимогами щодо сканованих копій документів за наведеним перед формуванням заяви переліком. 

Після цих етапів на екрані з’явиться повна форма заяви про призначення пенсії, заповнена за результатами кроків 1-3. У разі потреби форму заяви можна відредагувати.

Для завершення всіх операцій, заява підписується за допомогою Дія. Підпису та відправляється до Фонду натисканням кнопки “Підписати та відправити до ПФУ“.

За результатами опрацювання заяви ви отримаєте інформацію про стан обробки заяви та рішення щодо призначення пенсії в обраний вами спосіб.


👉Більше інформації: