Електронна трудова книжка – це цифровий аналог паперової трудової книжки
Цей зручний і доступний сервіс від Пенсійного фонду України дозволяє подавати через вебпортал електронних послуг скановані копії паперових трудових книжок, інших документів, які підтверджують трудову діяльність працівника.
Наявність електронної трудової книжки зменшує ризики пошкодження чи втрати документа.
Скановані копії паперових трудових книжок можуть подаватися як роботодавцем, так і самим працівником.
Відомості про трудову діяльність обліковуються в Реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Від дати набрання чинності Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі» № 1217-IX (10.06.2021) працівники і роботодавці мають п’ять років для оцифрування трудових книжок.
З часу запровадження сервісу «Електронна трудова книжка» на вебпорталі електронних послуг Фонду https://portal.pfu.gov.ua/ (з грудня 2019 року) подано більше 162,3 тис. сканованих паперових трудових книжок для проведення оцифрування та переведення їх в електронну форму.
Призначення пенсій особам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС
Перелік сервісних центрів Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області
- на сторінці Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області https://www.facebook.com/dn.pfy, телеграм-каналі https://t.me/PensFond_dn.
- на сайті Краматорської міської ради : https://krm.gov.ua/category/oficial/