Електронні сервіси на сьогодні є однією з найпрогресивніших форм надання державних послуг громадянам та роботодавцям з використанням інтернет – технологій, один з центральних засобів реалізації електронного урядування. Державна служба зайнятості, підтримуючи сучасні тенденції з розвитку електронного урядування, активно впроваджує електронні сервіси з метою надання повного спектру якісних послуг населенню та роботодавцям.
У діяльність служби зайнятості впроваджено «Електронний кабінет шукача», що прискорює доступ клієнтів до послуг та надає їм можливість отримати необхідну інформацію у дистанційному форматі за посиланням: https://don.dcz.gov.ua/cabinet.
Перед початком користування кабінетом необхідно увійти до нього з використанням персонального облікового запису, у разі відсутності якого потрібно зареєструвати новий запис за допомогою «Інструкції з реєстрації на веб-сайті державної служби зайнятості».
Надалі зареєстрований користувач має можливість:
• ознайомитися з актуальними вакансіями від роботодавців;
• створити власне резюме;
• скористатися сервісами профорієнтаційної платформи;
• проглянути відповідну чинну законодавчу базу;
• отримати в інтерактивному форматі відповіді на найпоширеніші запитання;
• ознайомитись з інформацією про тимчасову зайнятість;
• переглянути інструкції щодо започаткування власної справи;
• дізнатися про можливість професійного навчання.
Крім зазначених послуг власник персонального кабінету може переглядати дані про заплановані та фактичні відвідування, дізнатися про заходи, проведення яких планується у центрах зайнятості, та записатися на ті з них, що зацікавили.