Змінились паспортні дані? Повідомте органи Пенсійного фонду України!


Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 16 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» застрахована особа зобов’язана повідомляти територіальні органи Пенсійного фонду про зміну відомостей, що вносяться до її персональної облікової картки в системі персоніфікованого обліку та Державному реєстрі загальнообов’язкового державного соціального страхування, протягом десяти днів з моменту їх виникнення.

Управління Пенсійного фонду Украйни у м. Краматорську нагадує одержувачам пенсії про необхідність своєчасного повідомлення органів Фонду про зміну паспортних даних.

Одержувачу пенсії необхідно звернутись до територіального управління Фонду та надати новий паспорт, його копію та довідку з місця проживання .

З метою обмеження відвідувань громадських місць в період дії карантину, пенсіонер може скористатись вебпорталом Пенсійного фонду України. Для цього необхідно:

  • увійти на вебпортал Пенсійного фонду за посиланням https://portal.pfu.gov.ua.
  • авторизуватись в особистому кабінеті вебпорталу у зручний спосіб: з використанням кваліфікованого електронного підпису або інтегрованої системи GOV-ID.
  • у розділі «Щодо пенсійного забезпечення» обрати опцію «внесення змін до пенсійної справи».
  • вибрати категорію «Заява про зміну особистих даних пенсіонера (у разі зміни ПІБ та/або паспортних даних).
  • заповнити необхідні реквізити, сформувати заяву, прикріпити відповідні скановані документи та натиснути «Відправити до ПФУ».

Користуйтесь сервісами вебпорталу Пенсійного фонду України! Це зручно, швидко , безпечно!