За призначенням субсидій можна звернутися в електронній формі


 Управління праці та соціального захисту населення Краматорської міської ради інформує.

     Положенням про порядок призначення житлових субсидій, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 року № 848, передбачена можливість звернутися за призначенням житлової субсидії в електронній формі через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з накладенням кваліфікованого електронного підпису, створеного шляхом додавання до заяви в електронній формі ідентифікаційних даних декларанта, підтверджених у процесі автентифікації з використанням електронної системи ідентифікації, що використовує базу клієнтських даних банків.

     У разі отримання надісланих з використанням засобів телекомунікаційних систем заяви та декларації, в яких відсутній кваліфікований електронний підпис із застосуванням електронної системи ідентифікації, що використовує базу клієнтських даних банків, житлова субсидія призначається лише після підписання заявником зазначених документів у паперовій формі протягом місяця з дня подання заяви та декларації в електронній формі.

     Збір відомостей, необхідних для призначення субсидій, покладений на органи соціального захисту населення. Але існує ряд документів, які заявнику необхідно надати самостійно, як то договори оренди житлового приміщення; довідки про доходи, інформація про які відсутня в ДПС та Пенсійному фонді, та інші.

     Міністерство соціальної політики України в умовах установлення карантину та обмежувальних заходів, пов’язаних з поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, в рамках дії Меморандуму між Міністерством соціальної політики України та Міжнародної благодійною організацією «Фонд Східна Європа» від 09 березня 2017 року про співпрацю в рамках реалізації проекту «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громадян», провело роботу щодо доопрацювання програмного забезпечення електронного сервісу «Система попередньої реєстрації документів про призначення та надання житлової субсидії» (далі електронний Сервіс) в частині надання можливості прикріплення в електронному вигляді сканованих документів до Заяви про призначення та надання житлової субсидії у грошовій формі та Декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії.

     В електронному Сервісі передбачено можливість приєднання файлу із сканованою копією документу, який належить до одного з зазначених видів (в pdf-форматі).

– документи, які підтверджують фактичне місце проживання особи, відмінне від адреси реєстрації за адресою домогосподарства;

– договір оренди житлового приміщення;

– документи, що підтверджують факт надання особою соціальних послуг;

– довідка про доходи, інформація про які відсутня в ДПС та Пенсійному фонді України;

– документи, що підтверджують факт перебування особи у складних життєвих обставинах;

– інше.

     За консультацією з питань надання житлових субсидій звертатись за адресою: вул. Героїв Небесної Сотні, 23, телефон «гарячої лінії» управління з 095 59 79 103, або на електронну адресу управління: utszn1426@krm.gov.ua