У Краматорську працює оновлений контакт-центр, до якого громадяни звертаються з різних питань життєдіяльності міста, щоб отримати змістовну відповідь. Дзвінки приймаються операторами у цілодобовому режимі. Також працює сайт, де громадяни мають можливість залишити свої звернення.

З 1 січня по 31 березня контакт-центр прийняв 2402 звернення. На виконанні знаходиться 403. Оброблено з початку року 1999 звернень.
Протягом березня до системи надійшло 964 звернення зі скаргами, заявами та пропозиціями, які були передані до розгляду і реагування органам виконавчої влади.
Проблеми, що порушувались у березні:
- Благоустрій (456 або 47.3%)
- Комунальне господарство (324 або 33.6%)
- Житлова політика (108 або 11.2%)
- Транспорт (41 або 4.3 %)
- Інші питання (10 або 1.0%)
Крім того, мешканці міста звертались з приводу охорони здоров’я, незаконного будівництва, торгівлі, соціальної політики.
