У Краматорську працює оновлений контакт-центр, до якого громадяни звертаються з різних питань життєдіяльності міста, щоб отримати змістовну відповідь. Дзвінки приймаються операторами у цілодобовому режимі. Також працює сайт, де громадяни мають можливість залишити свої звернення.

З 1 січня по 30 квітня контакт-центр прийняв 3453 звернення. На виконанні знаходиться 653. Оброблено з початку року 2800 звернень.
Протягом квітня до системи надійшло 1050 звернень зі скаргами, заявами та пропозиціями, які були передані до розгляду і реагування органам виконавчої влади.
Проблеми, що порушувались у квітні:
- Благоустрій (409 або 39.0%)
- Комунальне господарство (380 або 36.2%)
- Житлова політика (117 або 16.8%)
- Транспорт (37 або 3.5 %)
- Інші питання (13 або 1.2%)
Крім того, мешканці міста звертались з приводу охорони здоров’я, незаконного будівництва, торгівлі, соціальної політики.
