Як подати анкету на автоматичне призначення пенсії


Пенсійний фонд України з 1 липня запровадив нову електронну послугу – автоматичне призначення пенсії при досягненні пенсійного віку. При цьому немає необхідності додатково звертатись та особисто відвідувати органи Пенсійного фонду.

Послуга надається засобами вебпорталу з використанням кваліфікованого електронного підпису.

Сервіс дозволяє надати всю необхідну для призначення пенсії інформацію завчасно та провести перевірку наявних у Пенсійному фонді даних.

Користувачу, який не є пенсіонером та який авторизувався на вебпорталі Фонду за допомогою кваліфікованого електронного підпису, потрібно:

  • заповнити атрибути анкети (заяву, загальні дані, дані документу, що посвідчує особу, адресу проживання та реєстрації, дані про обраний спосіб виплати пенсії та отримання пенсійного посвідчення);
  • додати скановані копії документів (обов’язкові та ті, які вважає за необхідне надати) для підтвердження його права на певні доплати та пільги);
  • підписати анкету – заяву кваліфікованим електронним підписом та надіслати її через веб – портал до органу Фонду.

За результатами опрацювання анкети – заяви користувач отримає інформацію про автоматичне призначення пенсії, дату такого призначення та розмір пенсії за допомогою СМС – повідомлення, засобами вебпорталу та через мобільний додаток.

Користуйтесь новим сервісом автоматичного призначення пенсії, отримуйте пенсію сучасно!