Як передати показання електролічильника під час карантину?


 Постачальник електроенергії та енергоефективних рішень YASNO піклується про своїх клієнтів і розробляє зручні сервіси для дистанційної передачі показань лічильника, що особливо актуально у період карантину. Повідомити дані мешканцям Донеччини слід до 3 квітня включно.

      Нагадаємо, якщо клієнт не повідомить показання, нарахування у платіжці буде здійснено за середньодобовим споживанням. Відтак, сума до сплати може не відповідати обсягу електроенергії, який було фактично використано. Окрім постачальника, передати дані можна й оператору системи розподілу, до мереж якого підключено будинок.

      Постачальник YASNO пропонує 4 зручних способи для передачі показань:

Особистий кабінет – потрібно внести дані в розділі «Показання лічильника» й натиснути кнопку «Розрахувати»;

 форма зворотнього зв’язку на сайті YASNO –необхідно вказати ваше ім’я, адресу, номер особового рахунку, показання приладу обліку тощо;

-Особисті повідомлення на сторінці у Facebook;

-контакт-центр за телефонами (095/067) 65 26 000, (0629) 52 60 00 – оператори на лінії приймають дзвінки з 7:00 до 21:00 без перерви та вихідних.

      Аби убезпечити своїх клієнтів і працівників, постачальник YASNO перевів усі енергоофіси на дистанційну роботу. Тож передати показання лічильника через термінал самообслуговування тимчасово не можна.

      «Ми розуміємо, що багатьом людям старшого покоління складно користуватися онлайн-сервісами, тому розробили можливість додавати до свого акаунту в Особистому кабінеті YASNO декілька особових рахунків та вносити показання та здійснювати платежі за рідних. Закликаємо клієнтів допомогти у вирішенні комунальних питань своїм батькам, бабусям, дідусям, сусідям літнього віку», – каже директор YASNO в Донецькій області Олександр Северін.

      Довідка:

      YASNO – постачальник електроенергії, рішень з енергоефективності тадляелектромобілів, що надає послуги для 3,5 мільйонів українських сімей та юридичних клієнтів у Києві, Дніпропетровській та Донецькій областях. YASNO прагне забезпечити клієнтам сервіс європейського рівня, запроваджує онлайн-сервіси для обслуговування клієнтів. Для зменшення витрат клієнтів на енергію постачальник пропонує енергоефективнінабори, розумне освітлення, сонячні дахи, системи зберігання енергії, послуги енергоаудиту, енергосервісу та енергоменеджменту. Електроавтомобілісти можуть замовити в YASNO зарядні станції для встановлення вдома або в офісі та отримувати додатковий дохід.