Вже понад 200 тисяч клієнтів YASNO вирішують питання з електропостачання через Viber


Чат-бот YASNO-online у Viber – це швидкий  та зручний сервіс, де клієнти можуть вирішити головні питання з електропостачання у декілька кліків. Наразі кількість підписників у чат-боті перевищила 200 тисяч.

У чат-боті YASNO-online можна:

  • Передати показання лічильника за одним або кількома особовими рахунками;
  • налаштувати нагадування для передачі показань з 1-го по 3-є число кожного місяця;
  • сплатити за електроенергію без комісії;
  • замовити енергоефективні продукти (набори Розумний Watt, водонагрівачі, кондиціонери, електрообігрівачі);
  • дізнатися адресу найближчого енергоофісу.

Нещодавно YASNO одним із перших в Україні запровадив у своєму чат-боті функцію оплати через Google Pay чи Apple Pay. Тепер  сплатити за електроенергію  можна за допомогою електронного гаманця. Користувачу не потрібно вводити номер картки, CVV-код чи інші додаткові дані, що значно спрощує процес.

Щоб приєднатися до чат-боту YASNO-online, слід відсканувати QR-код на сайті. Також можна у месенджері Viber ввести у полі пошуку «YASNO-online».

«Дистанційні сервіси – це зручний спосіб комунікації між клієнтами та YASNO. Не виходячи з дому жителі Донеччини можуть вирішити свої питання через чат-бот у Viber, Особистий кабінет або надіслати повідомлення у Facebook. А якщо клієнт не користується інтернетом, він завжди може зателефонувати до контакт-центру, де йому нададуть розгорнуту та якісну консультацію», – зазначив директор YASNO у Донецькій області Олександр Северін.