У Маріуполі та Краматорську запрацював попередній онлайн запис до ЦОК ДТЕК Донецькі електромережі


ДТЕК Донецькі електромережі запустив нову дистанційну послугу – запис онлайн. Жителі Маріуполя і Краматорська тепер можуть заздалегідь записатися на консультацію до фахівця в Центр обслуговування клієнтів (ЦОК) на сайті компанії та вибрати зручні дату та час відвідування.

Щоб скористатися попереднім записом онлайн потрібно зробити кілька простих кроків:

  • зайти  до спеціального розділу на сайті ДТЕК Донецькі електромережі;
  • вибрати свій центр обслуговування клієнтів і натиснути кнопку «Записатися»;
  • заповнити коротку анкету, вказати прізвище, ім’я, по батькові, свій телефон і електронну пошту;
  • вибрати вид послуг, зручні дату та час відвідування центру.

У призначений час в центрі клієнта зустріне адміністратор і надасть допомогу у виборі тематики в терміналі електронної черги. Потім за номером талона вас запросять до консультанта.

Водночас, в період карантину компанія закликає клієнтів максимально користуватися дистанційними сервісами ДТЕК Донецькі електромережі, перелік яких постійно розширюється.

Скористатися дистанційними сервісами ви можете:

  • на сайті компанії – http://dtek-dem.com.ua;
  • зателефонувавши до кол-центру за телефонами +38 (096) 450 0 473, +38 (099) 450 0 473, (0629) 450 473;
  • звернувшись на сторінку ДТЕК Донецькі електромережі у Facebook.

Отримавши ваше звернення через будь-який з каналів зв’язку, наші співробітники нададуть вам необхідну консультацію та інформацію про те, як оформити та отримати послугу.

Коротка відеоінструкція «Як знайти свою адресу в списку аварійних/планових відключень на сайті компанії» тут.

Бережіть свій час, спокій і здоров’я!