У Краматорську презентували два варіанти бренду Донецької області

09.04.2021, 20:21, 1239,

Розпочата в минулому році робота з розробки бренду Донецької області виходить на фінішну пряму. Серед декількох напрацьованих варіантів візуалізації бренду обрано два, які планується обговорити з широким загалом небайдужих мешканців нашого регіону.

Першими кроками в цьому напрямку є зустрічі з представниками громадських організацій, молоддю, підприємцями великих міст регіону. Сьогодні така зустріч відбулась у Краматорську. Варіанти брендів Донецької області презентувала директор департаменту інвестиційно-інноваційного розвитку і зовнішніх відносин Донецької ОДА Оксана Головко. З урахуванням необхідності дотримання карантинних обмежень, вона відбулася у змішаному offline-online форматі.

Надалі, доопрацьовані за результатами обговорень варіанти бренду будуть представлені широкому загалу на сайті облдержадміністрації та у соціальних мережах.