
Краматорський центр обслуговування клієнтів (ЦОК) ДТЕК Донецькі електромережі знову працює за попереднім записом. Рішення про його відкриття прийнято з урахуванням епідеміологічної ситуації в області. Клієнти можуть записатися на консультацію до фахівця ЦОК на сайті компанії та вибрати зручну дату та час відвідування.
Щоб скористатися попереднім записом онлайн потрібно зробити кілька простих кроків:
- зайти до спеціального розділу на сайті ДТЕК Донецькі електромережі;
- вибрати свій центр обслуговування клієнтів і натиснути кнопку «Записатися»;
- заповнити коротку анкету, вказати прізвище, ім’я, по батькові, свій телефон і електронну пошту;
- вибрати вид послуг, зручні дату та час відвідування центру.
У призначений час в центрі клієнта зустріне адміністратор і надасть допомогу у виборі тематики в терміналі електронної черги. Потім за номером талона вас запросять до спеціаліста.
Звертаємо увагу на те, що прийом до Центру обслуговування клієнтів здійснюється лише за попереднім записом за наявності одного з документів:
- Зелений COVID – сертифікат (діє 365 днів);
- Міжнародне свідоцтво про вакцинацію (діє 365 днів);
- Негативний результат ПЛР або експрес-тесту на визначення антигену (діє 72 години);
- Сертифікат про одужання, згенерований на порталі Дія (діє 105 днів)
Водночас, в період карантину компанія закликає клієнтів максимально користуватися дистанційними сервісами ДТЕК Донецькі електромережі, перелік яких постійно розширюється.
Скористатися дистанційними сервісами ви можете:
- на сайті компанії – http://dtek-dem.com.ua;
- зателефонувавши до кол-центру за телефонами +38 (096) 450 0 473, +38 (099) 450 0 473, (0629) 450 473;
- звернувшись на сторінку ДТЕК Донецькі електромережі у Facebook.
- за допомогою чат-боту у Viber чи Telegram
Отримавши ваше звернення через будь-який з каналів зв’язку, наші співробітники нададуть вам необхідну консультацію та інформацію про те, як оформити та отримати послугу.
Коротка відеоінструкція «Як знайти свою адресу в списку аварійних/планових відключень на сайті компанії» тут.