Податкова Донеччини надала за І півріччя 2021 року більше 83 тис. адмінпослуг платникам податків


Як повідомили в управлінні електронних сервісів ГУ ДПС у Донецькій області, за шість місяців поточного року платникам податків Донеччини надано 83,2 тис.  адміністративних послуг.

Податкова Донеччини нагадує, що для суб’єктів звернень – фізичних та юридичних осіб у Донецькій області функціонує 21 центр обслуговування платників (далі – ЦОП), в яких сервісне обслуговування здійснюється з урахуванням карантинних обмежень, які впроваджені на виконання доручень Уряду та ДПС України. У ЦОП області суб’єкти звернень мають можливість отримати 77 адміністративних послуг, з яких 51 – безоплатна послуга, та 26 – платних.

Так, у першому півріччі цього року найбільш популярними були послуги з видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків (далі – ДРФО) та видача відомостей з ДРФО про суми/джерела виплачених доходів і утриманих податків. У січні – червні 2021 року видано 33,1 тис. таких карток та 17,4 тис. відомостей про доходи.

Крім того, протягом 6 місяців поточного року було зареєстровано 4,5 тис.  платників єдиного податку та надано 8,2 тис. витягів з реєстру платників єдиного податку.

Ознайомитись з інформацією про порядок надання адміністративних послуг, режим доступу до приміщень, в яких здійснюється прийом суб’єктів звернень, наявність сполучення громадського транспорту, під’їзні шляхи, місця паркування, а також отримати бланки заяв на адміністративні послуги можна на субсайті Головного управління ДПС у Донецькій області  (https://dn.tax.gov.ua/diialnist/mistsya-nadannya-administrativnih-poslu/).

Підписатися на Facebook  fb.com/TaxUkraine

www.facebook.com/tax.donetsk

Підписатися на Telegram-канал t.me/tax_gov_ua

Підписатися на YouTube youtube.com/TaxUkraine

youtube.com/c/ДПСуДонецькійобласті

Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно і безпечно за допомогою сервісу «InfoTAX» t.me/infoTAXbot