Електронні сервіси Пенсійного фонду


Як сформувати «витяг з ЕТК» на вебпорталі Пенсійного фонду України?

Формування витягу з ЕТК на вебпорталі Песійного фонду України

✅Кожен громадянин на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України може отримати Витяг з електронної трудової книжки.

👉Для цього необхідно:

✅1. Авторизуватись на Вебпорталі за допомогою:

– кваліфікованого електронного підпису (КЕП);
– банківської картки (BankID);
– електронного пенсійного посвідчення (ЕПП);
– використовуючи «Дію.Підпис».

✅2. Обрати в лівому боковому меню пункт «Комунікації з ПФУ», далі сервіс «Запит на отримання електронних документів».

✅3. Заповнити новий запит особистою інформацією. У вкладці «Тип звернення» обрати «Витяг з ЕТК».

✅4. Натиснути «Відправити до ПФУ».

✅5. Отримати результат опрацювання запиту в розділі «Мої звернення».

‼️Важливо ‼️

Роботодавець може сформувати запит на «Витяг з ЕТК» тільки у випадку коли застрахована особа самостійно створила запис щодо надання згоди на отримання ЕТК роботодавцем.

👉Для формування переліку роботодавців, яким користувач надає згоду на отримання ЕТК необхідно скористатись в пункті меню «Доступ до ЕТК» функцією «Додати», по якій відкривається екранна форма:

– код за ЄДРПОУ – ввести вручну;

– назва страхувальника – автоматично заповнюється за даними Єдиного реєстру страхувальників.

Важливо‼️

– Запис повинен знаходитись в статусі «актуальний».

👉Відеоінструкція «Як увійти на портал електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП)” https://www.youtube.com/watch?v=9krU5sktaXM

👉Відеоінструкція « Реєстрація на вебпорталі Пенсійного фонду України за допомогою сервісу GovID» https://www.facebook.com/605397909670256/videos/532879120984266/


Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області продовжує роботу з переведення в цифровий формат паперових трудових книжок працівників області

🔰Нагадаємо, що починаючи з 10 червня 2021 року Законом України від 05.02.2021 № 1217 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі» передбачено перехід до ведення записів про трудовий стаж працівників (трудової книжки) в електронному вигляді.

♻️З початку дії закону Головним управлінням разом з роботодавцями та мешканцями області переведено в цифровий формат 101,2 тис. трудових книжок, в тому числі з 24 лютого 2022 року оцифровано вже 12,4 тисяч.

✅Якщо трудова книжка вже оцифрована, всі дані про трудову діяльність надійно збережені в Реєстрі застрахованих осіб.

👉Перевірити факт оцифрування трудової книжки можливо в особистому кабінеті вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України (portal.pfu.gov.ua).

👉Якщо ж ні – саме час це зробити❗️

Кожна людина може самостійно відсканувати цей документ та спрямувати його для обробки до органів Пенсійного фонду.

ℹ️Проста та докладна інструкція наведена на екрані.

✅✅✅Отже, давайте разом забезпечимо надійне збереження основного документу, що підтверджує трудову діяльність, – трудової книжки, як це передбачено нормами діючого законодавства.


👉Більше інформації: