Про надання заяви-розрахунку щодо отримання фінансування для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві через вебпортал ПФУ з 01 січня 2023 року
З 1 січня 2023 року набуває чинності оновлена редакція Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування», відповідно до якої уповноваженим органом управління в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та від нещасного випадку буде Пенсійний фонд України.
Постановою правління Пенсійного фонду України від 21 грудня 2022 року № 28-3 «Деякі питання фінансування для здійснення виплат та надання соціальних послуг, визначених Законом України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» визначено особливості застосування Порядку фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України, затвердженого постановою правління Фонду соціального страхування від 19 липня 2018 року № 12, на період до прийняття правлінням Пенсійного фонду України нового порядку.
Для отримання фінансування для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві страхувальник, як і раніше, має подати заяву-розрахунок, що містить інформацію про нараховані застрахованим особам суми страхових виплат за їх видами.
Така заява-розрахунок починаючи з 1 січня 2023 року подаватиметься через відповідний інтерфейс в особистому електронному кабінеті страхувальника на Веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України.
Можливість формування та подачі заяв-розрахунків безпосередньо з особистого електронного кабінету без залучення додаткового програмного забезпечення буде доступна всім роботодавцям.
Засоби особистого кабінету в пункті меню “Заяви-розрахунки”
передбачатимуть можливість пошуку та перегляду заяв-розрахунків цього страхувальника згідно визначених ним критеріїв – період реєстрації листків непрацездатності, тип заяви-розрахунку (за електронними листками непрацездатності); формування (редагування) та відправку заяви-розрахунку до Пенсійного фонду України.
Під час формування заяви-розрахунку використовується інформація з електронного листка непрацездатності та Реєстру застрахованих осіб.
Як і раніше, за електронними та паперовими листками непрацездатності будуть складатися окремі заяви-розрахунки.
Максимальна кількість листків непрацездатності в одній заяві-розрахунку становитиме 200 штук з метою поліпшення якості обслуговування та пришвидшення автоматизованого опрацювання заяв-розрахунків.
В той же час до заяви-розрахунку можна буде додавати коментарі, пояснення та, за необхідності, скановані копії документів, які можуть бути корисними при прийнятті рішення щодо фінансування.
Заяви-розрахунки за паперовими листками непрацездатності необхідно заповнювати в режимі ручного введення даних з прикріпленням сканованих копій паперових листків непрацездатності.
В той же час страхувальники, які з якихось причин не можуть користуватись електронним кабінетом на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України, можуть скласти заяву-розрахунок в паперовій формі та подати її до будь-якого відділу обслуговування громадян (сервісного центру).
Бажаєте першими дізнаватися про зміни в пенсійному забезпечені, діяльність Фонду області – підписуйтесь на наш телеграм-канал https://t.me/PensFond_dn
До уваги пенсіонерів, отримувачів субсидій та пільг
30.12.2022 на території Донецької області працюватимуть наступні поштові відділення, де можливо отримати пенсійні виплати, субсидії та пільги.
Перелік за посиланням – https://is.gd/uTzflx
Авторизуйтесь на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду
Авторизуйтесь на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду https://portal.pfu.gov.ua за допомогою Дія.Підпис .
Дивіться відеоінструкцію https://cutt.ly/uBQcrhc
Бережіть себе та отримуйте пенсійні послуги не виходячи з дому !
Відповідаємо на актуальні запитання
Наша родина для опалення житлового приміщення користується твердим паливом. На який період нам може бути призначена субсидія?
Відповідь: Субсидія для відшкодування витрат на придбання твердого палива та скрапленого газу призначається на календарний рік (виплата здійснюється один раз на рік).
Більше про субсидії дивіться за посиланнямhttps://cutt.ly/WMIrLIh
Більше інформації:
- на сторінці Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області https://www.facebook.com/dn.pfy, телеграм-каналі https://t.me/PensFond_dn.
- на сайті Краматорської міської ради : https://krm.gov.ua/category/oficial/