Пенсійний фонд продовжує фінансування пенсійних та страхових виплат квітня 2023 року
Станом на 26 квітня 2023 року Головним управлінням Пенсійного фонду України в Донецькій області профінансовано 5360,5 млн грн, в том числі:
4925,7 млн грн – на пенсійні виплати.
Пенсії за квітень через банківські установи та відділення поштового зв’язку профінансовано в повному обсязі.
193,9 млн грн – на житлові субсидії та пільги за березень 2023 року.
240,9 млн грн – на страхові виплати (в тому числі 19,2 млн грн на оплату лікарняних).
Субсидії: важливо знати
Корисні посилання на найпоширеніші запитання щодо субсидій
Види заяв на житлову субсидію чи пільгу – https://shortest.link/qsJ4
Про нарахування та виплату субсидій та пільг Пенсійним фондом України – (відеорозʼяснення) – https://is.gd/vAlP3S
Умови призначення субсидій – https://shortest.link/qsJQ
Види послуг, на які надається субсидія – https://shortest.link/pe4m
Документи для призначення субсидій та пільг – https://shortest.link/qsKj
Як подати документи для оформлення субсидії – https://shortest.link/qsKz
Як подати документи для оформлення субсидій онлайн – https://shortest.link/pe59
Порядок подання заяви на призначення житлової субсидії на portal.pfu.gov.ua – https://shortest.link/pe5x
Зміни (виникнення обставин), про які необхідно повідомити органи Пенсійного фонду України впродовж 30 днів – https://shortest.link/qsLC
В яких випадках субсидія не надається – https://shortest.link/pe6f
Як самостійно перевірити розмір субсидії? – https://shortest.link/qsMf
До уваги страхувальників!
Постановою правління Пенсійного фонду України від 21 грудня 2022 року № 28-3 «Деякі питання фінансування для здійснення виплат та надання соціальних послуг, визначених Законом України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» визначено особливості застосування Порядку фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України, затвердженого постановою правління Фонду соціального страхування від 19 липня 2018 року № 12, на період до прийняття правлінням Пенсійного фонду України нового порядку.
Для отримання фінансування для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві страхувальник має подати заяву-розрахунок, що містить інформацію про нараховані застрахованим особам суми страхових виплат за їх видами.
Така заява-розрахунок починаючи з 1 січня 2023 року подається через особистий електронний кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України – https://portal.pfu.gov.ua/
В особистому кабінеті в пункті меню “Заяви-розрахунки”
є можливість пошуку та перегляду заяв-розрахунків цього страхувальника згідно визначених ним критеріїв – період реєстрації листків непрацездатності, тип заяви-розрахунку (за електронними листками непрацездатності); формування (редагування) та відправку заяви-розрахунку до Пенсійного фонду України.
Під час формування заяви-розрахунку використовується інформація з електронного листка непрацездатності та Реєстру застрахованих осіб.
За електронними та паперовими листками непрацездатності складаються окремі заяви-розрахунки.
Максимальна кількість листків непрацездатності в одній заяві-розрахунку становить 200 штук з метою поліпшення якості обслуговування та пришвидшення автоматизованого опрацювання заяв-розрахунків.
В той же час до заяви-розрахунку можна додавати коментарі, пояснення та, за необхідності, скановані копії документів, які можуть бути корисними при прийнятті рішення щодо фінансування.
Заяви-розрахунки за паперовими листками непрацездатності необхідно заповнювати в режимі ручного введення даних з прикріпленням сканованих копій паперових листків непрацездатності.
В той же час страхувальники, які з якихось причин не можуть користуватись електронним кабінетом на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України, можуть скласти заяву-розрахунок в паперовій формі та подати її до будь-якого відділу обслуговування громадян (сервісного центру) Пенсійного фонду.
Бажаєте першими дізнаватися про зміни в пенсійному забезпеченні, діяльність Фонду області – підписуйтесь на наш телеграм-канал https://t.me/PensFond_dn
Більше інформації:
- на сторінці Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області https://www.facebook.com/dn.pfy, телеграм-каналі https://t.me/PensFond_dn.
- на сайті Краматорської міської ради : https://krm.gov.ua/category/oficial/