Фінансування пенсій: 27 квітня


Пенсійний фонд продовжує фінансування пенсійних та страхових виплат квітня 2023 року

🇺🇦 Станом на 26 квітня 2023 року Головним управлінням Пенсійного фонду України в Донецькій області профінансовано 5360,5 млн грн, в том числі:

🔵 4925,7 млн грн – на пенсійні виплати.
Пенсії за квітень через банківські установи та відділення поштового зв’язку профінансовано в повному обсязі.

🟠 193,9 млн грн – на житлові субсидії та пільги за березень 2023 року.

🟡 240,9 млн грн – на страхові виплати (в тому числі 19,2 млн грн на оплату лікарняних).


Субсидії: важливо знати

Корисні посилання на найпоширеніші запитання щодо субсидій

🔹Види заяв на житлову субсидію чи пільгу – https://shortest.link/qsJ4

🔹Про нарахування та виплату субсидій та пільг Пенсійним фондом України – (відеорозʼяснення) – https://is.gd/vAlP3S

🔹Умови призначення субсидій – https://shortest.link/qsJQ

🔹Види послуг, на які надається субсидія – https://shortest.link/pe4m

🔹Документи для призначення субсидій та пільг – https://shortest.link/qsKj

🔹Як подати документи для оформлення субсидії – https://shortest.link/qsKz

🔹Як подати документи для оформлення субсидій онлайн – https://shortest.link/pe59

🔹Порядок подання заяви на призначення житлової субсидії на portal.pfu.gov.ua – https://shortest.link/pe5x

🔹Зміни (виникнення обставин), про які необхідно повідомити органи Пенсійного фонду України впродовж 30 днів – https://shortest.link/qsLC

🔹В яких випадках субсидія не надається – https://shortest.link/pe6f

🔹Як самостійно перевірити розмір субсидії? – https://shortest.link/qsMf


До уваги страхувальників!

🔰Постановою правління Пенсійного фонду України від 21 грудня 2022 року № 28-3 «Деякі питання фінансування для здійснення виплат та надання соціальних послуг, визначених Законом України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» визначено особливості застосування Порядку фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України, затвердженого постановою правління Фонду соціального страхування від 19 липня 2018 року № 12, на період до прийняття правлінням Пенсійного фонду України нового порядку.

🔹Для отримання фінансування для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві страхувальник має подати заяву-розрахунок, що містить інформацію про нараховані застрахованим особам суми страхових виплат за їх видами.

✅Така заява-розрахунок починаючи з 1 січня 2023 року подається через особистий електронний кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України – https://portal.pfu.gov.ua/

🔸В особистому кабінеті в пункті меню “Заяви-розрахунки”
є можливість пошуку та перегляду заяв-розрахунків цього страхувальника згідно визначених ним критеріїв – період реєстрації листків непрацездатності, тип заяви-розрахунку (за електронними листками непрацездатності); формування (редагування) та відправку заяви-розрахунку до Пенсійного фонду України.

🔹Під час формування заяви-розрахунку використовується інформація з електронного листка непрацездатності та Реєстру застрахованих осіб.

🔸За електронними та паперовими листками непрацездатності складаються окремі заяви-розрахунки.

✅Максимальна кількість листків непрацездатності в одній заяві-розрахунку становить 200 штук з метою поліпшення якості обслуговування та пришвидшення автоматизованого опрацювання заяв-розрахунків.

🔸В той же час до заяви-розрахунку можна додавати коментарі, пояснення та, за необхідності, скановані копії документів, які можуть бути корисними при прийнятті рішення щодо фінансування.

🔰Заяви-розрахунки за паперовими листками непрацездатності необхідно заповнювати в режимі ручного введення даних з прикріпленням сканованих копій паперових листків непрацездатності.

👆В той же час страхувальники, які з якихось причин не можуть користуватись електронним кабінетом на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України, можуть скласти заяву-розрахунок в паперовій формі та подати її до будь-якого відділу обслуговування громадян (сервісного центру) Пенсійного фонду.

‼️Бажаєте першими дізнаватися про зміни в пенсійному забезпеченні, діяльність Фонду області – підписуйтесь на наш телеграм-канал 👉https://t.me/PensFond_dn


👉Більше інформації: