Актуальні сервіси Пенсійного фонду


Довідки від Пенсійного фонду України про страховий стаж, заробітну плату (форми ОК-5 та ОК-7), розмір пенсії можна замовити онлайн на вебпорталі Пенсійного фонду України

🗒️ Довідки від Пенсійного фонду України про страховий стаж, заробітну плату (форми ОК-5 та ОК-7), розмір пенсії тощо можна замовити онлайн в особистому кабінеті на вебпорталі е-послуг Пенсійного фонду України portal.pfu.gov.ua

📱Дивіться відеоінструкцію, як самостійно замовити електронні довідки від Пенсійного фонду: https://cutt.ly/S1PGOKF

Важливо❗
Електронні довідки з QR-кодом мають таку ж законну силу, як і паперові аналоги, підписані уповноваженою особою органу Пенсійного фонду України.

Заощаджуйте свій час та користуйтеся сервісами вебпорталу не виходячи з дому!


Важливі онлайн-послуги пенсійного фонду україни

🔹ПРИЗНАЧЕННЯ ТА ПЕРЕРАХУНОК ПЕНСІЇ – можливість подати заяву на призначення пенсії за віком, по втраті годувальника, по інвалідності, за вислугу років тощо, або заяву на перерахунок пенсії, якщо ви вже пенсіонер.

📢Крім того, на порталі електронних послуг Пенсійного фонду є можливість скористатись сервісом «Автоматичне призначення пенсії», що дозволяє надати необхідні для призначення пенсії інформацію та документи завчасно, до настання пенсійного віку, а також перевірити наявні в Пенсійному фонді дані.

🔸ВИПРАВЛЕННЯ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ В РЕЄСТРІ ЗАСТРАХОВАНИХ ОСІБ – у разі перевірки персональних даних в особистому кабінеті на порталі електронних послуг Фонду виявлені неточності в прізвищі, імені, по батькові, серії та номері паспорта, даті та місці народження, місці проживання є можливість надати документи, що підтверджують правильність уточнених даних. Після підтвердження відповідності реєстраційних даних та наявних документів, зміни до персональної облікової картки будуть внесені у п’ятиденний термін.

🔹ОТРИМАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ДОВІДОК – електронні довідки з QR-кодом про стаж, заробітну плату, розмір пенсії тощо є аналогом паперового документу, підписаного відповідальною особою в органах Фонду.

🔸ПЕРЕВЕДЕННЯ ПЕНСІЇ З ПОШТИ НА БАНК – можливість подати заяву про зміну способу виплати пенсії, а саме перевести пенсійну виплату з поштового відділення на банківську установу, вказавши необхідні реквізити.

🔹ДОСТУП ДО ЕЛЕКТРОННОЇ ТРУДОВОЇ КНИЖКИ – зручний цілодобовий доступ до інформації про трудові відносини працівника. Електронна трудова книжка – це цифровий аналог паперових трудових книжок, що дозволяє зберігати дані про періоди роботи в електронній формі. Головною перевагою електронної трудової книжки є відсутність ризику втрати, пошкодження або фальсифікації даних.

🔸ЗАЯВА НА ПРИЗНАЧЕННЯ СУБСИДІЇ ЧИ ПІЛЬГИ – можливість подати заяву для призначення або перерахунку житлової субсидії, змінити спосіб виплати субсидії, заяву про надання пільг на оплату житлово-комунальні послуг тощо.

🔹ПОДАЧА ЗАЯВ-РОЗРАХУНКІВ ДЛЯ ВИПЛАТ ПО ЛІКАРНЯНИХ – сервіс доступний користувачу – страхувальнику, який авторизувався на Порталі ПФУ за допомогою кваліфікованого електронного підпису, надається можливість переглянути заяви-розрахунки та створити нові.

Бережіть себе та своїх близьких!

📍Користуйтесь онлайн-послугами Пенсійного фонду України на https://portal.pfu.gov.ua/


Як самостійно перевірити розмір субсидії?

Найпростіше це зробити онлайн, скориставшись даними відкритого Єдиного державного реєстру отримувачів житлових субсидій.

Для цього треба зайти до Єдиного державного реєстру отримувачів житлових субсидій за посиланням👉https://subsidii.ioc.gov.ua.

У пошуковому полі послідовно за допомогою підказок ввести:
🔹регіон;
🔸населений пункт;
🔹вулицю;
🔸номер будинку;
🔹номер квартири.

Після цього стає доступною інформація про те, чи призначена житлова субсидія конкретному домогосподарству, її розмір і період, на який її призначено.

Крім того, сформована довідка дозволяє побачити інформацію про всі попередні періоди, за які була нарахована субсидія та її розмір.

Важливо знати, що ця електронна послуга дозволяє створити неперсоніфіковану довідку, тобто без зазначення персональних даних отримувача субсидії.

Нагадаємо, що субсидія на оплату житлово-комунальних послуг, витрат на управління багатоквартирним будинком призначається з місяця звернення до дати закінчення опалювального сезону й розраховується:
👉на неопалювальний сезон – з 1 травня по 30 вересня;
👉 на опалювальний сезон – з 1 жовтня по 30 квітня.
Дізнавайтесь більше корисної інформації на Фейсбук-сторінці https://www.facebook.com/dn.pfy та Телеграм-каналі https://t.me/PensFond_dn Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області