Можливості «Електронного кабінету» для громадян


Краматорська державна податкова інспекція Головного управління ДПС у Донецькій області, у зв’язку зі спалахом та розповсюдженням коронавірусу COVID-19 та попередженням інфікування і поширення вірусних інфекцій звертається до вас, шановні платники, з проханням за можливості зменшити надходження паперових документів та користуватись засобами електронного зв’язку, а саме – сервісом «Електронний кабінет».

Одним з видів електронних сервісів, який пропонує Державна податкова служба, є Електронний кабінет (Е-кабінет). Вхід до електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua. Е-кабінет складається із двох функціональних частин: відкрита (загальнодоступна) частина та приватна (особистий кабінет) частина. Вхід до приватної частини (особистого кабінету) здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації он-лайн з використанням кваліфікованого електронного підпису будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг або за допомогою інтегрованої системи електронної ідентифікації BankID.

У розділі Електронний кабінет для громадян можливо отримати такі послуги:

1. Режим «Загальна інформація про платника» надає можливість перегляду своїх реєстраційних даних: місця  проживання,об’єктів оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів). В ньому може міститься повідомлення про обов’язок сплатити суму грошового зобов’язання (сформовані податкові повідомлення-рішення).

2. Режим «Облікова картка фізичної особи – платника податків (1ДР)» надає   можливість створити та подати заяву на реєстрацію особи (в тому числі народженої дитини) в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків.

3. Режим «Заява про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб (5ДР)» надає можливість створити та подати заяву у разі зміни адреси реєстрації або прізвища, імені та по батькові у Картці платника податків про присвоєний реєстраційний номер.

4. Режим «Запит про суми виплачених доходів» надає можливість створити, подати запит та отримати відомості про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків. Відомості в електронному вигляді надаються за останні три роки (по квартально).    

5. Режим «Податкова декларація про майновий стан і доходи» надає можливість створити та подати таку декларацію. Працює сервіс часткового автоматичного заповнення даних декларацій на підставі відомостей про виплачені доходи та утримані податки з ДРФО та відомостей Пенсійного фонду України. Автоматичне заповнення надає можливість уникнути помилок, скоротити час на отримання відомостей про доходи та потребує лише уважного перегляду практично повністю заповненої декларації перед її поданням.

Для допомоги користувачам Електронного кабінету на головній сторінці сайту ДПС України розміщено відеоуроки (https://tax.gov.ua, розділ «Медіа-центр» – «Відеогалерея» – «Відеоуроки» ). Крім того, у відкритій частині Електронного кабінету у режимі «Допомога» (розділ «Прес-центр») розміщено інструкцію для користувачів.

У разі виникнення питань, Ви маєте можливість звернутися до Центру обслуговування платників в приміщенні Краматорської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Донецькій області (84313, м.Краматорськ, б-р Машинобудівників,22, вхід зі звороту будівлі), телефони для довідок: (06264)54293, (06264) 59586, (06264)7-91-58, (0626)44-23-47.

Краматорська державна податкова інспекція Головного управління ДПС у Донецькій області.