Міський голова Краматорська Олександр Гончаренко перевірив роботу оновленого контакт-центру

08.04.2021, 08:24, 1183,

У Краматорську працює оновлений контакт-центр, куди мешканці міста можуть звертатися цілодобово з найрізноманітніших питань життєдіяльності міста, а після цього отримати змістовну відповідь.

У приміщенні КП «СЕЗ» встановлена необхідна техніка та підключена IP-телефонія. Дзвінки приймаються операторами у цілодобовому режимі. Також працює сайт, де громадяни мають можливість залишити свої звернення.

З початку року контакт-центр прийняв майже 2500 звернень, з них 2000 вже оброблені,  інші знаходяться на опрацюванні. Лише за минулий місяць надійшло 1000 запитів зі скаргами, заявами та пропозиціями, які були передані до розгляду і реагування відповідними органами виконавчої влади.

Найбільша кількість питань, що турбували мешканців Краматорська у березні , стосувалися благоустрою (48%) та комунального господарства (34%). При цьому кількість скарг склала лише 0,8 %.

«Є питання, в які потрібно втрутитися міському голові, але проблеми з серії: “не вивезли сміття!”, “коли включать воду?” або “чому скрипить двері?”, “шумить музика у сусідки!” – давайте спробуємо задавати їх в потрібному напрямку? Одне з таких – Краматорськ Контакт Центр, – відзначив на своїй сторінці у фб Олександр Гончаренко. – Його завдання – приймати звернення громадян, безпосередньо передавати заявки виконавцю і завжди тримати в курсі заявника про результат».