Міністерство цифрової трансформації запрошує оцінювати сервіс у центрах надання адміністративних послуг


Відповідно до підпункту 2 пункту 5 постанови Кабінету Міністрів України від 11 серпня 2021 року № 864 «Питання організації моніторингу якості надання адміністративних послуг» затверджено Порядок проведення моніторингу якості надання адміністративних послуг та оприлюднення інформації про результати моніторингу якості надання адміністративних послуг,

Мінцифри та ДП «Дія» спільно з компанією ТОВ «Форсервіс ЮА Сейлз» у період з листопада по грудень 2021 року проводило пробну зовнішню оцінку рівня задоволеності суб’єктів звернення якістю надання адміністративних послуг в центрах надання адміністративних послуг.

Відгуки громадян дають змогу проаналізувати з якими проблемами найчастіше стикаються громадяни, які мають потреби й запити та підвищити рівень державного сервісу.