Краматорський водоканал повідомляє про запуск call-центру при відділі абонентського обслуговування


З 11 грудня 2023 року з метою покращення та оптимізації процесу обслуговування споживачів на підприємстві працюватиме додаткова лінія для зв’язку зі споживачами:

📱050-160-89-07;

🗓 Працюватиме лінія з 08:00 до 16:00 без вихідних.

Зателефонувавши за вказаним номером ви можете:

✅подати показники лічильника;
✅уточнити інформацію щодо нарахувань чи боргів;
✅отримати інформацію щодо гоcповірки приладу обліку та з’ясувати інші питання.

КВП “Краматорський водоканал” завжди радий вам допомогти, зателефонуйте та відчуйте переваги:

▪️скорочений термін очікування відповіді оператора;
▪️надання вичерпної відповіді на питання;
▪️не треба йти на підприємство та стояти в черзі.