Краматорський центр обслуговування клієнтів ДТЕК Донецькі електромережі усі послуги надаватиме дистанційно


У зв’язку з ускладненням ситуації із захворюваністю на COVID-19 ДТЕК Донецькі електромережі з 7 квітня тимчасово припиняє особистий прийом клієнтів в центрі обслуговування. Всі послуги будуть надаватися дистанційно. Отримавши ваше звернення через будь-який з каналів зв’язку, наші співробітники нададуть вам необхідну консультацію і інформацію про те, як оформити та отримати послугу.

ДТЕК Донецькі електромережі піклується про здоров’я своїх клієнтів і співробітників. І закликає клієнтів в умовах пандемії максимально використовувати дистанційні сервіси, перелік яких постійно розширюється.

Скористатися дистанційними сервісами ви можете:

  • на сайті компанії  http://dtek-dem.com.ua/;
  • зателефонувавши до кол-центру за телефонами +38 (096) 450 0 473, +38 (099) 450 0 473, (0629) 450 473;
  • звернувшись на сторінку ДТЕК Донецькі електромережі у Facebook.

ДТЕК трансформує бізнес, впроваджуючи європейські стандарти обслуговування клієнтів. Ми кожен день працюємо над тим, щоб зробити електропостачання надійнішим, а сервіс зручним і орієнтованим на потреби клієнта.Компанія продовжує активно розвивати дистанційні канали обслуговування для ефективної та безпечної комунікації з клієнтами. У 2021 році ДТЕК Донецькі електромережі впровадив нові онлайн-сервіси:

Також в месенджерах Viber і Telegram працює чат-бот ДТЕК Донецькі електромережі. Це віртуальний цифровий помічник, який допомагає в автоматичному режимі 24/7 отримувати необхідну інформацію. Завдяки йому, клієнти компанії можуть, повідомити про аварійні ситуації, передати покази лічильника, отримати відповіді на актуальні питання.

Коротка відеоінструкція «Як знайти свою адресу в списку аварійних / планових відключень на сайті компанії» тут

Бережіть свій час, спокій і здоров’я!