Для забезпечення службовим житлом придбаються чотири квартири наступною площею:
1 (одна) квартира – житловою площею до 54,6 кв.м;
1 (одна) квартира – житловою площею до 40,95 кв.м;
2 (дві) квартири – двокімнатні, житловою площею до 27,3 кв.м;
Для забезпечення тимчасовим житлом внутрішньо переміщених осіб придбаються десять квартир:
6 (шість) квартир – однокімнатних;
4 (чотири) квартири – двокімнатні.
Умови придбання житла:
Вартість запропонованого житла не повинна перевищувати опосередкованої вартості спорудження житла в регіоні на 2020 рік.
Житло повинно бути впорядкованим, придатним для проживання та відповідати встановленим санітарно-технічним вимогам, а саме: забезпечено електроенергією, водопроводом, каналізацією, опаленням, санітарно-технічним обладнанням, газовою (електричною) плитою та обладнено приладами обліку електро- та водопостачання.
Придбання житла здійснюється відповідно до цивільного законодавства України шляхом укладання договору купівлі–продажу.
Витрати, пов’язані з укладанням договору купівлі-продажу та сплатою передбачених законодавством податків, зборів, платежів покладається на Продавця.
Оплата за придбане житло здійснюється Покупцем після укладання договору купівлі-продажу протягом 15 робочих днів шляхом безготівкового розрахунку.
Для розгляду пропозицій Продавець надає наступні документи:
– заяву про продаж квартири із зазначенням найменування юридичної особи, прізвища та ініціалів її керівника, місцезнаходження, номера телефону для юридичних осіб, або прізвища та ініціалів фізичної особи, місця проживання, номера телефону;
-пропозицію щодо вартості, за яку продається житло;
– звіт про незалежну оцінку вартості житла та рецензію на звіт;
-виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (для юридичних осіб);
-засвідчені, в установленому порядку, копії установчих документів (для юридичних осіб);
-копії паспорта фізичної особи та реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків і мають відмітку в паспорті);
– копії свідоцтва про право власності, копії витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, або інших документів передбачених законодавством, які підтверджують право власності на нерухоме майно;
– копію технічного паспорту на квартиру;
– копії квитанцій про оплату за житлово-комунальні послуги;
– у разі наявності заборгованості – гарантійний лист з зобов’язанням сплатити заборгованість до укладання договору купівлі-продажу.
Заявки від продавців житла подаються до відділу комунальних ресурсів та самоврядного контролю Краматорської міської ради протягом 20 робочих днів з дня опублікування в газеті «Краматорська правда» за адресою: м. Краматорськ, площа Миру, 2 каб. 222 (будівля виконкому) з 8.00 до 17.00 .
Телефон для довідок: 42-19-88.