Клієнти YASNO відтепер можуть сплачувати за електроенергію через чат-бота у Viber


Популярний мобільний додаток для безкоштовного та безпечного спілкування Viber запустив новий сервіс – платежі через чат-бот (ChatbotPayments). Відтепер в месенджері можна сплачувати за товари та послуги через офіційні чат-боти компаній за допомогою GoоglePay чи ApplePay. Одним з перших в Україні цю функцію для своїх клієнтів впровадив постачальник електроенергії та газу YASNO.

Тепер у чат-бот YASNO-online можна сплачувати за світло ще швидше. Достатньо додати кредитну чи дебетову картку до свого електронного гаманця GoоglePay чи ApplePay. Тоді при виборі меню «Оплатити» у чат-боті YASNO-online, вказавши особовий рахунок та суму, ви зможете виконати платіж за допомогою електронного гаманця. Користувачу не потрібно вводити номер картки, CVV-код чи інші додаткові дані. Це значно спрощує і пришвидшує процес, а після оплати також можна переглянути чек.

«Ми щодня працюємо над нашими сервісами. Адже важливо, щоб користувачу було зручно ними користуватися і він міг провести всі потрібні операції швидко. Нова функція – це новий рівень комфорту. Тепер достатньо мати тільки телефон з електронним гаманцем, щоб сплатити за світло за лічені хвилини будь-де у будь-який час. Ми сподіваємося, що наші клієнти це оцінять і активно користуватимуться новою функцією, вчасно сплачуючи за електроенергію до 20 числа щомісяця», – відзначив Олександр Северін, директор YASNO в Донецькій області.

Реалізацію нової функції в Україні забезпечує  сервіс онлайн-платежів Portmone.com, на процесингу якого виконуються платежі. «Ми раді, що завдяки нашій розробці 3,5 млн клієнтів YASNO отримали можливість сплачувати за світло через улюблений месенджер», – сказав комерційний директор Portmone.com Олексій Миропольський.

YASNO