Інформація по управлінню праці та соціального захисту населення за вересень 2021 року


Надходження  та витрати грошових коштів за вересень 2021 року

Фінансування з Державного бюджету.

Надійшло 39729077,81 грн., в тому числі перераховано:

–  на виконання програми і Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС» – 377917,76 грн. (харчування І,П категорії, додаткова відпустка, дитячі, оздоровлення, придбання санаторно-курортних путівок, регрес);

– щомісячна адресна допомога  внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання – 8509204,34 грн.;

–  соціальні стипендії студентам (курсантам) вищих навчальних закладів – 401979,16 грн.;

–  матеріальна допомога особам з інвалідністю та непрацюючим малозабезпеченим особам –   15921,00 грн.;

– матеріальна допомога військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби –  1921,00 грн.;

– оплата санаторно-курортного лікування особам з інвалідністю загального захворювання – 41580,00 грн.;

–  заходи з реабілітації учасників АТО – 174748,30 грн.;

–  заходи з реабілітації дітей з інвалідністю – 20752,09 грн.

–  на забезпечення виконання рішень суду по виплаті допомоги до 5  травня – 512664,00 грн.

– державна допомога на дітей – 22980256,52грн.;

– пільги та субсидії – 6693033,64грн.           

            Фінансування з місцевого бюджету.

Надійшло  всього – 3426830,79 грн., в тому числі перераховано:

–  компенсація особам, які надають соціальні послуги згідно постанови КМУ № 558, 859 –  194087,57 грн.;

–  допомога на поховання незастрахованих громадян міста – 42000,00 грн.;

–  матеріальна допомога мешканцям міста по рішенню міської ради – 38600,00 грн.;

–  матеріальна допомога інвалідам АТО та членам сімей загиблих – 264000,00 грн.;

–  муніципальна стипендія дітям – сиротам – 10290,00 грн.;

–  муніципальна стипендія 100-річним особам – 8000,00 грн.;

–  абонплата за послуги зв’язку особам з інвалідністю по зору 1,2 груп – 8026,30 грн.;

–  оздоровлення дітей – 808885,24 грн.;

–  витрати по доставці та виплаті соціальних допомог та компенсацій – 935,90 грн.

–  компенсація пільгового проїзду окремим категоріям громадян:

в автотранспорті – 1700000,00 грн.;

в електротранспорті – 300000,00 грн.;

  • пільги на послуги зв’язку окремим категоріям громадян – 21975,78грн.
  • пільгові путівки для ветеранів ВВВ – 30030,00грн.

 За рахунок субвенції із обласного  бюджету до місцевого, всього – 420039,33 грн.,

в тому числі перераховано:

–  фінансова підтримка учнів та студентів з числа дітей – сиріт – 33450,00 грн.;

–  пільги особам з інвалідністю по зору 1-2 гр. на комунальні послуги – 11683,98 грн.;

–  компенсація на бензин, транспортне обслуговування особам з інвалідністю – 21507,89 грн.;

–  матеріальна допомога інвалідам АТО та членам сімей загиблих – 165000,00 грн.;

–  оздоровлення дітей – 212100,00 грн.;

– пільги на медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС –  5564,19 грн.

Відділом соціальних допомог і компенсацій протягом вересня здійснено виплату усіх видів державної допомоги по виплатним відомостям для 10203 одержувачів державних допомог сім’ям з дітьми, особам з інвалідністю та особам, які надають послуги.

Опрацьовано протягом вересня 1385 особових рахунків для здійснення виплати одержувачам всіх видів державної допомоги.

Діючих субсидій на 30.09.2021 року  – 18 323.

На виконання постанови КМУ від 19.05.2021 № 505 за результатами проведеної Мінфіном верифікації 29.06.2021 року проведено призначення житлової субсидії на наступний період 2021-2022р.р. без звернень громадян.

Згідно рекомендацій Мінфіну не проведено масова реєстрація та відповідно призначення житлової субсидії по 709 особовим справам (депозит, транспорт, придбання на суму, що перевищує 50 тисяч грн.).

Масова реєстрація здійснена по 18499 особовим справам, призначена житлова субсидія 16772 домогосподарствам, відмовлено в призначенні 1727 домогосподарствам (не сплата ЄСВ, дохід менший за мінімальну заробітну плату та інше) та з них поновлено призначення 108 домогосподарствам, відмовлено після перевірки автоматичного розрахунку 43 домогосподарствам. Проведена верифікація по 391 справі отримувачів житлових субсидій.

Згідно постанови КМУ від 25.11.2020  №1180 «Деякі питання надання при народженні дитини одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» за наданням грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка», для дітей, які народилися у 2020 – 2021 році, до управління протягом вересня надали заяву 97 батьків. У вересні (на 09.09.2021) до реєстру отримувачів грошової компенсації  внесені 67 заяв для 67 дітей (з початку року 621 заява для 629 дітей), наступна дата формування отримувачів грошової компенсації відбудеться 09.10.2021.

За звітний місяць:

  • сектор прийому громадян прийняв 2351заяву на призначення соціальних виплат:

1024 заяви з призначення державних допомог, 630 заяв щодо призначення субсидії та прийнято 562 повідомлення, що впливають на призначення субсидії, 97 заяв для надання компенсації за пакунок малюка для дітей 2020 – 2021р.н, 38 довідок про подовження інвалідності;

  • сектор прийняття рішень протягом місяця опрацював загалом 2362 звернення, з них:

491 розрахована житлова субсидія та 45 – відмови, 562 заяви з інформацією про зміни, здійснено призначення усіх видів державної допомоги по 1167 заявам; опрацьовано 97 заяв на матеріальну допомогу «пакунок малюка» 2020 -2021.

Прийнято наростаючим підсумком з початку року 14249 дзвінків на телефонну «гарячу лінію» управління (за вересень – 1636), зареєстровано наростаючим підсумком 39 звернень служби пробації щодо надання послуг особам звільненим з місць позбавлення волі (у вересні – 2). Видано за місяць 852 повідомлення про розміри призначених держаних виплат та доходи.

Виїзні прийоми населення «Мобільним офісом» здійснювались за графіком згідно карантинних заходів, за місяць 4 виїзди та двом особам надані послуги вдома, загалом на прийомі «Мобільним офісом»  надані послуги 58 особам.

Відділом по роботі з внутрішньо переміщеними особами протягом вересня прийнято та видано довідки про взяття на облік як внутрішньо переміщених осіб 232 особам, призначено адресну допомогу внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі  на оплату житлово-комунальних послуг 589 сім’ям.

Відділом державних соціальних інспекторів за вересень для призначення всіх видів соціальних виплат складено 94 акти обстеження матеріально-побутових умов сім’ї, з яких:

  • 94  акти для призначення субсидій на житлово-комунальні послуги та державної соціальної допомоги.

Підготовлені подання щодо прийняття рішення призначення (відновлення) соціальних виплат  599 внутрішньо переміщеним особам.

 Відділом праці на постійній основі проводиться повідомна реєстрація колективних договорів підприємств, установ, організацій відповідно до норм діючого законодавства.

Протягом вересня 2021 року зареєстровано 7 колективних договорів, змін та доповнень до них. Направлені листи з рекомендаціями по укладанню колективного договору на 4 підприємства.

23 вересня 2021 року проведено засідання тимчасової міської комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.

На засідання запрошено 57 фізичних осіб-підприємців, які мають заборгованість зі сплати єдиного соціального внеску та розглянуто стан погашення заборгованості по 25 боржникам.

Взято участь у 3 засіданнях по спеціальних розслідуваннях нещасних випадків на виробництві на двох підприємствах.

Інформаційно-роз’яснювальна робота з питань трудового законодавства:

– надано 34 консультації з питань трудового законодавства ;

– розміщено на офіційному веб – сайті міської ради 2 інформаційних матеріали на теми: «Як правильно роботодавцю виплачувати заробітну плату найманим працівникам», «Відпустка при народженні дитини: зміни в трудовому законодавстві».

Розповсюджено серед суб’єктів господарювання:

– 15 пам`яток на тему «Порядок та строки виплати заробітної плати, відповідальність за несвоєчасність її виплати»;

– 11 пам’яток на тему: «Забезпечення рівних прав і можливостей жінок та чоловіків у трудових відносинах»;

– 10 пам’яток на тему: «Повідомна реєстрація колективних договорів».

24 вересня взято участь у вебінарі на платформі Zoom, який запропонований Норвезькою радою у справах біженців, на тему: «Втрата трудової книжки та підтвердження стажу за кордоном та/ або на тимчасово непідконтрольних територіях».

У період з 20 вересня по 13 жовтня проводиться ознайомлення із станом охорони праці та розгляд матеріалів та оцінки якості проведення атестації робочих місць за умовами праці на комунальних підприємствах міста (на підставі ст. 17, ст. 34 «б» п.п. 8 Закону України від 21.05.1997 № 280/97- ВР «Про місцеве самоврядування»; постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442 «Про порядок проведення атестації робочих місць за умовами праці»).

Сектор контролю за додержанням законодавства  про працю

23.09.2021 проведено засідання робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати, зайнятості населення та заборгованості по сплаті платежів до бюджету, на яке було запрошено 21 суб’єкт господарювання.

З метою впорядкування підприємницької діяльності на території  Краматорської територіальної громади  та моніторингу стану додержання законодавства про працю в частині легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення направлено 39 запитів суб’єктам господарювання, які здійснюють підприємницьку діяльність у галузі роздрібної торгівлі та за результатами засідання робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати, зайнятості населення та заборгованості по сплаті платежів до бюджету, а саме:

  • 8 запитів суб’єктам господарювання за результатами проведення засідання робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати, зайнятості населення та заборгованості по сплаті платежів до бюджету.           

Через засоби телефонного зв’язку, електронною поштою та за особистим зверненням  надано 30 консультацій суб’єктам господарювання.

Розглянуто та надано 5 письмових відповідей щодо звернення громадян, стосовно своєчасної та у повному обсязі оплати праці та оформлення трудових відносин.

Проведено перевірку стосовно додержання законодавства про працю Комунального некомерційного підприємства «Дитяче територіальне медичне об’єднання» Краматорської міської ради (КНП «ДТМО» КМР).

Отримано від суб’єктів господарювання 7 відповідей стосовно своєчасної та у повному обсязі оплати праці, дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці та оформлення трудових відносин.

Встановлено заключення 23 трудових договорів з найманими працівниками у галузі ресторанного господарства та надання послуг мобільного харчування та з найманими працівниками у галузі роздрібної торгівлі.

З метою інформування роботодавців та працівників про найбільш ефективні способи додержання законодавства з питань оформлення трудових відносин, моніторингу стану його додержання інспекторами праці здійснено відвідування 74 суб’єкта господарювання.

На виконання Плану спільних заходів робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати, зайнятості населення та заборгованості  по сплаті платежів до бюджету Краматорської міської ради інспекторами праці УПСЗН Краматорської міської ради разом з представниками ГУ Пенсійного фонду України у Донецької області, Краматорського міського центру зайнятості відвідано 25 суб’єктів господарювання з метою інформування роботодавців та працівників про найбільш ефективні способи додержання законодавства з питань оформлення трудових відносин, моніторингу стану його додержання.

За результатами моніторингу стану дотримання законодавства про працю суб’єктами господарювання, які здійснюють підприємницьку діяльність у галузі роздрібної торгівлі відвідано та запрошено на засідання робочої групи  з питань легалізації виплати заробітної плати, зайнятості населення та заборгованості  по сплаті платежів до бюджету 5 суб’єктів господарювання.   

21.09.2021 та 28.09.2021 прийнято участь у складі комісії по обстеженню суб’єктів господарювання, розташованих у багатоповерхових будинках на предмет дотримання вимог чинного законодавства та Правил благоустрою на території Краматорської територіальної громади.

Розміщено на офіційному сайті Краматорської міської ради 2 публікації стосовно додержання законодавства про працю.

На виконання делегованих повноважень щодо здійснення контролю за додержанням законодавства про працю направлено для розгляду та вжиття заходів до Східного міжрегіонального управління Державної служби України з питань праці 19 пропозицій щодо фактів використання незадекларованої праці у суб’єктів господарювання.

24.09.2021 прийнято участь в онлайн-вебінарі Норвезької Ради у справах біженців.

Відділом по нагляду за правильністю призначення та виплати пенсій у ході здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій управлінням Пенсійного фонду України у м. Краматорську перевірено 562 пенсійні  справи.

Під час перевірки встановлено 4 порушення пенсійного законодавства, які призвели до 4-х недоплат пенсії на суму 2847,07грн.

Відділом персоніфікованого обліку і обслуговування пільгових категорій громадян  протягом вересня 2021 року прийнято осіб з різних питань соціальної підтримки:

– на особистих прийомах надано 1307 консультацій особам пільгових категорій;

– надано консультацій за телефоном «гарячої» лінії відділу – 93 особам.

З використанням програмного комплексу «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада» прийнято та опрацьовано 130 заяв від пільговиків та 24 заяви щодо виплати компенсацій та допомог.

Поставлено на облік для отримання безоплатного санаторно – курортного лікування – 23 особи з інвалідністю загального захворювання, 6 учасників бойових дій з числа учасників антитерористичної операції, 6 громадян, постраждалих від наслідків аварії на ЧАЕС, 2 особи з інвалідності внаслідок війни;

– поставлено на облік щодо отримання компенсації щодо відмови від санаторно-курортного лікування 20 громадян, постраждалих внаслідок ЧАЕС,

–  видано 6 путівок до санаторіїв Мінсоцполітики, укладено 2 договори щодо оздоровлення учасників бойових дій, 14 договорів щодо оздоровлення осіб з інвалідністю загального захворювання;

– видано 5 договорів щодо оздоровлення громадян, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС;

– поставлено на облік 5 осіб для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації.

Відповідно до постанови КМУ від 05.04.2012 №321 «Про затвердження порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення і виплати грошової компенсації вартості за самостійно придбані технічні засоби реабілітації, переліків таких засобів» до Фонду соціального захисту інвалідів (м. Маріуполь) передано 57 справ осіб з інвалідністю щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації;

– направлено до Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) 19 одиноких пенсіонерів;

– надано 262 довідки громадянам щодо внесення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги;

– видано 21 посвідчення «ветеран праці», 28 посвідчень «особа з інвалідністю»; 4 посвідчення «особа з інвалідністю внаслідок війни», 2 посвідчення «учасник війни»;

 – прийнято 11 заяв для виплати за рахунок міського бюджету допомоги на поховання незастрахованих у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування громадян.

Згідно плану розподілу путівок направлено на оздоровлення 8 дітей пільгових категорій до ДПУ «МДЦ «Артек» та ДПУДЦ «Молода гвардія» на ІХ тематичну зміну.

Призначені та виплачені компенсаційні виплати на продукти харчування для 438 особах, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи 1 та 2 категорій.

Відповідно до постанови КМУ від 31.07.2007 №80 до Центру комплексної реабілітації «Донбас» направлено 7 осіб з інвалідністю та 4 дитини з інвалідністю. Відповідно до постанови КМУ №309 пройшли реабілітацію 3 дитини, укладено 2 договори на проходження реабілітації.

Прийнято 3 заяви від осіб похилого віку для розгляду можливості влаштування до інтернатного закладу.

Направлено 5 учасників АТО/ООС для проходження професійної адаптації відповідно до постанови КМУ від 31.03.2015 №179 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення заходів із соціальної та професійної адаптації учасників антитерористичної операції (крім військовослужбовців, звільнених у запас або відставку)».

З метою отримання послуг із психологічної реабілітаціїзгідно Порядку проведення психологічної реабілітації постраждалих учасників антитерористичної операції та постраждалих учасників Революції Гідності, затвердженого постановою КМУ від 27 грудня 2017 року №1057, направлено 5 учасників АТО та/або ООС.

            Прийнято 12 заяв про надання матеріальної допомоги батькам, у сім’ях яких виховуються діти з інвалідністю, відповідно до Положення про комісію з питання надання матеріальної допомоги сім’ям, у яких виховуються діти з інвалідністю та діти з онкологічними захворюваннями.

            Відповідно до рішення Краматорської міської ради від 27.01.2021 №4/VIII-158 «Про призначення на 2021 рік щомісячної муніципальної стипендії особам, яким виповнилось 100 та більше років» –  виплачено стипендію 8 особам.

            Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 №373 «Про деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі» проведено розрахунок суми пільг на житлово-комунальні послуги у грошовій безготівковій формі та грошовій готівковій формі по 5566 особам, які мають право на пільги відповідно до чинного законодавства.

Призначено компенсацію на тверде паливо 6 особам.

            Відповідно до постанови КМУ №1045 виплачено соціальну стипендію 229 студентам. 

Відповідно до розпорядження голови облдержадміністрації керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 24.05.2021 №465/5-21 відпрацьовано 95 заяв щодо виплати щомісячної допомоги здобувачам освіти закладів професійної (професійно-технічної) освіти, закладів фахової передвищої освіти, закладів вищої освіти з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають на повному державному забезпеченні.

            Згідно засідання комісії щодо прийняття рішення про надання одноразової матеріальної допомоги непрацюючим малозабезпеченим особам, особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю призначено матеріальну допомогу 18 особам, з них: 4 особам з інвалідністю та 14 малозабезпеченим особам.

            Проведено інвентаризацію транспортних справ  осіб з інвалідністю, які стоять на черзі на забезпечення пільговим автотранспортом – 105 справ.

 Проведено виплату матеріальної допомоги особам з інвалідністю  внаслідок війни та членам сімей загиблих учасників АТО/ООС: за рахунок місцевого бюджету – 36 особам, за рахунок субвенції з обласного бюджету – 24 особам.

Проведено виплату грошової допомоги до 5 травня 7 особам.

Проведено виплату компенсації на бензин, ремонт, техобслуговування автомобілів на транспортне обслуговування – 83 особам.

Проведено 2 засідання комісії для розгляду питань, пов’язаних з встановленням статусу особи з інвалідністю внаслідок війни та статусу особи, на яку поширюється чинність Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» (встановлено 4 статуси «особа з інвалідністю внаслідок війни»

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 08.04.2021 № 325 «Деякі питання виплати разової грошової допомоги, передбаченої Законами України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» і «Про жертви нацистських переслідувань» прийнято заяви та переліки осіб з числа учасників бойових дій які мають право на отримання разової грошової допомоги до 5 травня у 2021 році у кількісті 5 осіб.

            Надано відповіді на 48 заяв та адвокатські  запити з приводу здійснення перерахунку та виплати разової грошової допомоги до 5 травня у 2020 – 2021 роках учасникам бойових дій у розмірі 5 мінімальних пенсій за віком.

Опрацювання інформації для забезпечення виконання рішень суду стосовно виплати разової грошової допомоги до 5 травня.

Прийнято 96 заяв для здійснення перерахунку разової грошової допомоги до 5 травня  відповідно  до  Порядку використання  коштів,  передбачених  у державному бюджеті для за-

безпечення виконання рішень суду у 2021 році, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.08.2021 № 902.

Прийнято 4 заяви та 4 пакета документів для надання допомоги учасника бойових дій відповідно до рішення Краматорської міської ради від 01.08.2021 №57 «Про затвердження складу комісії з надання одноразової матеріальної допомоги мешканцям територіальної громади та внутрішньо переміщеним особам-учасникам бойових дій, які зареєстровані в м. Краматорськ, та положення про неї».

У зв’язку з початком нового учбового року від учбових закладів міста Краматорська прийнято 65 пакета документів здобувачів освіти, які почали навчання з 01.09.2021 для призначення допомоги відповідно до розпорядження голови Донецької обласної державної адміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 30.04.2021 № 388/5-21 «Про затвердження Порядку призначення і виплати у 2021 році щомісячної допомоги здобувачам освіти закладів професійної (професійно-технічної) освіти, закладів фахової передвищої освіти, закладів вищої освіти з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають на повному державному забезпеченні, за рахунок коштів субвенції з обласного бюджету бюджетам територіальних громад».

 Відповідно до листа Донецької обласної державної адміністрації підготовлено інформацію про потребу в коштах субвенції  з обласного бюджету місцевим бюджетам на  надання щомісячної допомоги здобувачам освіти закладів професійної (професійно-технічної) освіти, закладів фахової передвищої освіти, закладів вищої освіти з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають на повному державному забезпеченні  на 2022 рік

Підготовлено пакет документів для привітання з ювілеєм та оформлення соціальної стипендії Фролової Софії Григорівни, якій 01.10.2021 виповнилось 100 років.

Соціальна підтримка осіб похилого віку, яким виповнилось 100 років-прийнято 1 комплект документів осіб, яким у 2022 році виповниться 100 років для підготовки проєкту рішення Краматорської міської ради про призначення муніципальної стипендії на 2022 рік.

Підготовлено проєкт рішення про внесення змін до рішення Краматорської міської ради від 27.01.2021 №4/VIII-159 «Про призначення на 2022 рік щомісячної муніципальної (міської) стипендії здобувачам освіти закладів професійної (професійно-технічної) освіти, закладів фахової передвищої освіти, закладів вищої освіти з числа дітей- сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також осіб із їх числа» відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 12.01.2021 №40 «Про реорганізацію Державного навчального закладу «Міжрегіональне вище професійне училище м. Краматорська».

Проведено засідання комісії щодо розгляду заяв деяких категорій осіб та учасників Революції Гідності про виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення. (Перегляд рішення про призначення грошової компенсації за нововиявленими обставинами, а саме у разі зміни  показників опосередкованої вартості спорудження житла відповідно до  п. 17 Постанови Кабінету Міністрів України від 18.04.2018 № 280 (зі змінами).

Проведено засідання комісії по розгляду документів з питання надання матеріальної допомоги сім’ям, у яких виховуються діти з інвалідністю та діти з онкологічними захворюваннями. Розглянуто 20 заяв від сімей, у яких виховуються діти з інвалідністю та діти з онкологічними захворюваннями.