Інформація по управлінню праці та соціального захисту населення за вересень 2020 року


Надходження  та витрати грошових коштів за вересень 2020 року

Фінансування з Державного бюджету.

Надійшло 35249225,79 грн., в тому числі перераховано:

–  на виконання програми і Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС» – 274424,62 грн. (харчування І,П категорії, додаткова відпустка, дитячі, оздоровлення, придбання санаторно-курортних путівок, регрес);

– щомісячна адресна допомога  внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання – 8009987,68 грн.;

            –  матеріальна допомога особам з інвалідністю та непрацюючим малозабезпеченим особам – 10236,95 грн.;

            – матеріальна допомога військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби – 1762,00 грн.;

            – соціальні стипендії студентам (курсантам) вищих навчальних закладів – 250851,73 грн.;

–  оплата виготовлення технічних засобів реабілітації та спецзасобів для спілкування осіб з інвалідністю – 416712,99 грн.;

            –  оплата санаторно-курортного лікування особам з  інвалідністю загального захворювання – 241920,00 грн.;

            – щорічна разова грошова допомога ветеранам ВОВ і жертвам нацистських переслідувань та соціальна допомога особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною – 32935,99 грн.;

            –  заходи з реабілітації учасників АТО – 161406,00  грн.;

            –  заходи з реабілітації дітей з інвалідністю – 148550,80 грн.

– допомога на дітей – 19775626,00 грн.;

– пільги та субсидії – 5924811,03 грн.

           Фінансування з місцевого бюджету.

Надійшло  всього – 5016149,47 грн., в тому числі перераховано:

–  компенсація особам, які надають соціальні послуги згідно постанови КМУ № 558 –   55275,88 грн.;

            –  допомога на поховання незастрахованих громадян міста – 60000,00 грн.;

            –  матеріальна допомога мешканцям міста по рішенню міської ради – 25750,00 грн.;

            –  абонплата за послуги зв’язку особам з інвалідністю по зору 1,2 груп – 6131,98 грн.;

            –  муніципальна стипендія дітям – сиротам – 9370,00 грн.;

            –  муніципальна стипендія 100-річним особам – 7000,00 грн.;

            –  матеріальна допомога на дітей із  родин пільгових категорій – 3172,75 грн.;

            –  оздоровлення дітей – 4436,00 грн.;

            –  витрати по доставці та виплаті соціальних допомог та компенсацій – 1333,43 грн.;

–  компенсація пільгового проїзду окремим категоріям громадян:

в автотранспорті – 1080000,00 грн.;

в електротранспорті – 1850000,00 грн.

– пільги з послуг зв’язку – 21317,00 грн.

За рахунок субвенції із обласного  бюджету до місцевого:

            –  безоплатне поховання учасників бойових дій, інвалідів ВОВ – 0 грн.;

            –  фінансова підтримка учнів та студентів з числа дітей – сиріт – 36300,00 грн.;

            –  пільги особам з інвалідністю по зору 1-2 гр. на комунальні послуги – 7412,32 грн.;

            –  компенсація на бензин, транспортне обслуговування особам з інвалідністю – 18185,82 грн.;

– пільги на медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС – 1603,29 грн.;

            –  соціальна матеріальна допомога особам, які проживають у Донецький області  

               (пакунок малюка) за 2018-2019 рр. – 201500,00 грн.;

            –  оздоровлення дітей – 1434361,00 грн.;

            –  одноразова грошова допомога учасникам АТО – 193000,00 грн.                        

Відділом соціальних допомог і компенсацій протягом вересня здійснено виплату усіх видів державної допомоги по виплатним відомостям для 11302 одержувачів державних допомог сім’ям з дітьми, особам з інвалідністю.

Опрацьовано протягом липня 4103 особових рахунків для здійснення виплати одержувачам всіх видів державної допомоги.

Діючих субсидій на 30.09.2020 року  – 22347.

З питання надання субсидії у грошовій формі згідно змін до Положення про надання субсидії (в редакції ПКМУ №807 від 14.08.2019) протягом вересня звернулись з заявою про призначення субсидії на ЖКП представники 401 домогосподарства, та наростаючім підсумком з початку року 2230; прийнято у вересні 9 заяв від представників домогосподарств, які звернулись за субсидією на тверде паливо, наростаючим підсумком з початку року – 442.

На виконання розпорядження голови Донецької обласної державної адміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 11.06.2020 №579 спеціалістами опрацьовані протягом червня – вересня 1435 заяв для виплати коштів на заміну «пакунку малюка», для дітей, які народилися в період з 01.09.2018 по 31.12.2019. Станом на 30.09.2020 року допомога нарахована 1404 матерям для 1417дітей на суму 4605,25тис.грн. та 24 заявникам відмовлено згідно вимог порядку.

Протягом місяця проведено 8 засідань міської комісії з питань призначення житлових субсидій, де розглянуто 198 заяв та по 13 заявам – відмовлено.

За звітний місяць:

  • сектор прийому громадян прийняв 2310 заяв щодо призначення соціальних виплат:

1531 заява з призначення державних допомог, 401 заява щодо призначення субсидії та прийнято 378 заяви щодо надання документів про зміни у членів домогосподарства, що впливають на призначення субсидії;

  • сектор прийняття рішень протягом місяця опрацював загалом 2261 звернення, з них:

162 – призначено житлових субсидій за заявою, 14 заявникам відмовлено у призначенні житлової субсидії; інформацію про зміні, що впливає на субсидію – 302, здійснено призначення усіх видів державної допомоги по 1407 заявам; прийнято 378 заяв на матеріальну допомогу «пакунок малюка».

Відповідно змін, затверджених ПКМУ від 22.07.2020 №632, проведено розрахунок субсидій у вересні та сформовані виплатні відомості на виплату субсидії у готівковій формі на 13377 одержувачам на суму 5151,33тис.грн. та відомості на АТ «Ощадний банк» для надання грошової (безготівкової субсидії) 342 особам на суму 151,50тис.грн., готівка на тверде палива призначена 7 особам на суму 26,71тис.грн.

Сума видатків для здійснення виплати державних допомог за вересень склала – 19778,66тис.грн.

Прийнято наростаючим підсумком з початку року 7683 дзвінка на телефонну «гарячу лінію» управління (1399 – за вересень), зареєстровано наростаючим підсумком 41 звернення служби пробації щодо надання послуг особам звільненим з місць позбавлення волі (3 у вересні). Видано за місяць 602 довідки про розміри призначених державних виплат, субсидій їх одержувачам.

Виїзні прийоми населення «Мобільним офісом» були здійснені за графіком 4 виїзди, надані послуги 51 особі.

Відділом по роботі з внутрішньо переміщеними особами протягом вересня прийнято та видано довідки про взяття на облік як внутрішньо переміщених осіб 206 особам, призначено адресну допомогу внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі  на оплату житлово-комунальних послуг 608 сім’ям.

Відділом державних соціальних інспекторів за вересень для призначення всіх видів соціальних виплат складено 140 актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї, з яких:

  • 140 актів для призначення субсидій на житлово-комунальні послуги та державної соціальної допомоги.

Підготовлені подання щодо прийняття рішення про призначення (відновлення) соціальних виплат 942 внутрішньо переміщеним особам.

 Відділом праці на постійній основі проводиться повідомна реєстрація колективних договорів підприємств, установ, організацій відповідно до норм діючого законодавства.

Протягом вересня 2020 року зареєстровано 4 колективних договори, змін та доповнень до них. Направлені листи рекомендації щодо укладання колективного договору на 1 підприємство.

Розглянуті матеріали атестації робочих місць за умовами праці на відповідність нормативним актам на одному підприємстві.

22 вересня проведено онлайн засідання міської ради з питань безпечної життєдіяльності населення на комунікаційній платформі Zoom.

17 вересня проведено онлайн засідання тимчасової міської комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат на комунікаційній платформі Zoom, на якому заслухано доповідь 14 суб’єктів господарювання, які мають заборгованість як по заробітній платі, так і перед бюджетом Пенсійного фонду України.

15 вересня спільно з Краматорським міським центром зайнятості прийнято участь у інформаційному семінарі із загальних питань зайнятості, на якому розглянуті питання оформлення працівника на роботу, укладання письмових трудових договорів з підприємцем, встановлення випробувального строку під час прийому на роботу, оформлення стажування.

Інформаційно-роз’яснювальна робота:

– розміщено на сайті Краматорської міської ради 2 роз’яснювальні інформації з питань трудового законодавства та внесених змін;

– розглянуто 1 письмове звернення стосовно роз`яснень норм трудового законодавства;

– надано 28 консультацій під час звернень по телефону та на прийомі працівникам підприємств, установ, організацій, приватним підприємцям, громадянам міста з питань трудового, кадрового  законодавства, укладання колективних договорів, охорони праці та атестації робочих місць за умовами праці.

Сектор контролю за додержанням законодавства  про працю. 

17.09.2020 року проведено онлайн засідання робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення.

За інформацією управління ПФУ України у м. Краматорську Донецької області та ДПС України ГУ ДПС у Донецькій області щодо додержання законодавства про працю направлено 99 запитів суб’єктам господарювання.

Через засоби телефонного зв’язку та електронної пошти надано консультацій 28 суб’єктам господарювання.

За результатами проведених заходів 38 найманим працівникам здійснено донарахування заробітної плати.

З питання додержання законодавства про працю в частині своєчасної та у повному обсязі оплати праці та оформлення трудових відносин проведені перевірки у 3 суб’єктів господарювання. За результатами перевірок винесено припис про усунення виявлених порушень.

Відділом по нагляду за правильністю призначення та виплати пенсій у ході здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій управлінням Пенсійного фонду України у м. Краматорську перевірено 645 пенсійних  справ, 225 разових доручень для виплати допомоги на поховання в зв’язку зі смертю пенсіонера.

Під час перевірки встановлено 9 порушень пенсійного законодавства, які призвели до 3-х недоплат пенсії на суму 811,57грн.

Відділом персоніфікованого обліку і обслуговування пільгових категорій громадян  протягом вересня 2020р. прийнято осіб з різних питань соціальної підтримки:

– поставлено на облік для отримання безоплатного санаторно-курортного лікування – 45 осіб з інвалідністю, 4 особи, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;

– поставлено на облік 14 осіб для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації; внесено до Централізованого банку даних з проблем інвалідності 43 електронні анкети – замовлення, надіслано 259 направлень до підприємств-виробників для виготовлення та безкоштовного забезпечення потребуючих осіб з інвалідністю технічними засобами реабілітації;

– направлено до Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) 23 одиноких пенсіонера;

– надано 253 довідки громадянам щодо внесення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги;

– видано 7 посвідчень «ветеран праці», 17 посвідчень «учасника війни», 5 посвідчень «осіб з інвалідністю внаслідок війни», 1 посвідчення «член сім’ї загиблого» та 5  листів талонів;

 – прийнято 6 заяв для виплати за рахунок міського бюджету допомоги на поховання незастрахованих у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування громадян;

– прийнято 136 заяв від осіб з інвалідністю загального захворювання та малозабезпечених осіб на одноразову матеріальну допомогу.

Видано 3 довідки до ритуальної служби на безоплатне поховання осіб, які мали статус «учасник бойових дій» та «особа з інвалідністю внаслідок війни».

Станом на 01.10.2020 до управління від батьків (або осіб, які їх замінюють) діти, яких потребують особливої соціальної уваги та підтримки, надійшло 706 заяв для формування банку даних дітей щодо оздоровлення в поточному році, 69 заяв від батьків (або осіб, які їх замінюють) діти, яких виховуються в сім’ях.

З початку оздоровчої кампанії до дитячих оздоровчих закладів Донецької області управлінням направлено на оздоровлення та відпочинок 114 дітей пільгової категорії, а саме:

– до Відокремленого підрозділу громадської організації “Союз ветеранів АТО Донбасу” “позаміський дитячий заклад оздоровлення та відпочинку “Зоряний шлях”, Лиманський район с. Соснове – 25 дітей,

– до Дитячого закладу оздоровлення та відпочинку «Яструбок», м. Святогірськ – 1 дитина,

– до Комунального підприємства «Обласний дитячо-молодіжний санаторно-оздоровчий комплекс» «Перлина Донеччини» м. Святогірськ – 76 дітей,

– до Приватної установи позаміського закладу оздоровлення та відпочинку «Брусіно», м. Лиман, с. Брусівка – 12 дітей.

До ДЗОВ «Яструбок» на 1 зміну з 20.08.2020 по 09.09.2020 було направлено на оздоровлення 2 дитини для часткового відшкодування вартості путівки.

Призначені та виплачені компенсаційні виплати на продукти харчування для 444 осіб, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи 1 та 2 категорій, одноразової виплати на оздоровлення постраждалих внаслідок ЧАЕС – 21 особам.

Забезпечено санаторно-курортними путівками за тристоронніми договорами: 4 громадянина, які постраждали внаслідок ЧАЕС, 2  учасників бойових дій з числа учасників АТО, 30 осіб з інвалідністю загального захворювання. Виплачена компенсація за санаторно-курортні путівки 20  ліквідаторам ЧАЕС.

Призначена соціальна стипендія студентам (курсантам) вищих навчальних закладів – 154 особам.

Призначена та виплачена:

– муніципальна стипендія особам, яким виповнилось 100 та більше років – 7 особам на суму 7,0 тис. грн.,

– муніципальна стипендія учням професійно-технічних навчальних закладів і студентам вищих навчальних закладів І-ІV рівнів акредитації з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також осіб із їх числа – 49 особам.

Виплачена пільга на придбання твердого палива готівкою 31 особі на суму 59,7тис.грн.

Відповідно до постанови КМУ №256 від 12.04.2017 «Про затвердження Порядку виплати одноразової матеріальної допомоги непрацюючим малозабезпеченим особам, особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю» призначено матеріальну допомогу 13 особам на суму 11,1 тис. грн.

Відповідно до розпорядження голови облдержадміністрації керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 03.02.2020 №92/5-20 виплачено щомісячну допомогу здобувачам освіти закладів професійної (професійно-технічної) освіти, закладів фахової передвищої освіти, закладів вищої освіти з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають на повному державному забезпеченні, – 105 особам.

Відповідно до постанови КМУ від 19.02.2020 №112 «Деякі питання виплати у 2020 році разової грошової допомоги, передбаченої Законами України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» і «Про жертви нацистських переслідувань» виплачена грошова допомога 7065 особам.

Розпорядженням голови облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 15.07.2020 №747/5-20 затверджений Порядок використання у 2020 році субвенції з обласного бюджету бюджетам міст обласного значення, районним бюджетам, бюджетам об’єднаних територіальних громад на надання матеріальної допомоги особам з інвалідністю внаслідок війни з числа учасників антитерористичної операції та членам сімей загиблих учасників антитерористичної операції.

Станом на 01.10.2020 відповідно до цього Порядку матеріальну допомогу отримали 28 осіб на загальну суму 193 тис. грн.

Відповідно до постанови КМУ від 14.02.2007 №228 «Про порядок виплати та розміри грошових компенсацій на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на  транспортне обслуговування» виплачено компенсацію 82 особам на суму 17,63 тис.грн.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 № 373 «Про деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі» проведено розрахунок суми пільг на житлово-комунальні послуги у грошовій безготівковій формі та грошовій готівковій формі по 6343 особам.