Інформація по управлінню праці та соціального захисту населення за серпень 2021 року


Надходження  та витрати грошових коштів за серпень 2021 року

Фінансування з Державного бюджету.

Надійшло 39204201,56 грн., в тому числі перераховано:

–  на виконання програми і Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС» – 204752,76 грн. (харчування І,П категорії, додаткова відпустка, дитячі, оздоровлення, придбання санаторно-курортних путівок, регрес);

– щомісячна адресна допомога  внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання – 8383508,02 грн.;

–  соціальні стипендії студентам (курсантам) вищих навчальних закладів –  313476,42 грн.;

–  матеріальна допомога особам з інвалідністю та непрацюючим малозабезпеченим особам –  7087,50 грн.;

– матеріальна допомога військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби – 20980,19 грн.;

–  одноразова матеріальна допомога членам сімей осіб, які загинули під час участі в АТО, та особам, які стали особами з інвалідністю внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час участі в АТО – 525500,00 грн.;

– оплата санаторно-курортного лікування особам з інвалідністю загального захворювання – 87936,00 грн.;

–  компенсація за невикористану санаторно-курортну путівку особам з інвалідністю – 619,00 грн.;

–  заходи з реабілітації учасників АТО – 132662,40 грн.;

–  заходи з реабілітації дітей з інвалідністю – 101806,46 грн.

– державна допомога на дітей – 23294660,16грн.;

– пільги та субсидії – 6131212,65грн.        

            Фінансування з місцевого бюджету.

Надійшло  всього – 3018675,09 грн., в тому числі перераховано:

–  компенсація особам, які надають соціальні послуги згідно постанови КМУ № 558, 859 –  177907,04 грн.;

–  допомога на поховання незастрахованих громадян міста – 42000,00 грн.;

–  матеріальна допомога мешканцям міста по рішенню міської ради – 46600,00 грн.;

–  матеріальна допомога дітям з інвалідністю та онкохворим дітям – 49000,00 грн.;

–  матеріальна допомога учасникам АТО – 8000,00 грн.;

–  муніципальна стипендія дітям – сиротам – 10860,00 грн.;

–  муніципальна стипендія 100-річним особам – 7000,00 грн.;

–  оздоровлення дітей – 676215 грн.;

–  витрати по доставці та виплаті соціальних допомог та компенсацій – 1093,05 грн.

–  компенсація пільгового проїзду окремим категоріям громадян:

в автотранспорті – 1700000,00 грн.;

в електротранспорті – 300000,00 грн.

 За рахунок субвенції із обласного  бюджету до місцевого, всього – 420039,33 грн.,

в тому числі перераховано:

–  фінансова підтримка учнів та студентів з числа дітей – сиріт – 37050,00 грн.;

–  пільги особам з інвалідністю по зору 1-2 гр. на комунальні послуги – 12044,50 грн.;

–  оздоровлення дітей – 362035 грн.;

– пільги на медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС –   8909,83 грн.

Відділом соціальних допомог і компенсацій протягом серпня здійснено виплату усіх видів державної допомоги по виплатним відомостям для 9640 одержувачів державних допомог сім’ям з дітьми, особам з інвалідністю та особам, які надають послуги.

Опрацьовано протягом серпня 1340 особових рахунків для здійснення виплати одержувачам всіх видів державної допомоги.

Діючих субсидій на 31.08.2021 року  – 17945.

Згідно постанови КМУ №1180 від 25.11.2020 «Деякі питання надання при народженні дитини одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» за наданням грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка», для дітей, які народилися у 2020 – 2021 році, до управління протягом серпня надали заяву 59 батьків. У серпні (на 09.08.2021) до реєстру отримувачів грошової компенсації  внесені 123 заяви для 124 дітей (з початку року 554 заяви для 562 дітей), наступна дата формування отримувачів грошової компенсації відбудеться 09.09.2021.

За звітний місяць:

  • сектор прийому громадян прийняв 2179заяв на призначення соціальних виплат:

1092 заяви з призначення державних допомог, 499 заяв щодо призначення субсидії та прийнято 484 повідомлення, що впливають на призначення субсидії, 59 заяви для надання компенсації за пакунок малюка для дітей 2020 – 2021р.н, 45 довідок про подовження інвалідності;

  • сектор прийняття рішень протягом місяця опрацював загалом 2630 звернень, з них:

852 розрахована житлова субсидія та 230 – відмови, 484 заяви з інформацією про зміни, здійснено призначення усіх видів державної допомоги по 941 заяві; опрацьовано 123 заяви на матеріальну допомогу «пакунок малюка» 2020 -2021.

Прийнято наростаючим підсумком з початку року 12613 дзвінків на телефонну «гарячу лінію» управління (за серпень – 1257), зареєстровано наростаючим підсумком 37 звернень служби пробації щодо надання послуг особам звільненим з місць позбавлення волі (у серпні – 11). Видано за місяць 486 повідомлень про розміри призначених державних виплат, субсидій їх одержувачам.

Виїзні прийоми населення «Мобільним офісом» здійснювались за графіком згідно карантинних заходів, за місяць 4 виїзда та двом особам надані послуги вдома, загалом на прийомі «Мобільним офісом»  надані послуги 68 особам.

Відділом по роботі з внутрішньо переміщеними особами протягом серпня прийнято та видано довідки про взяття на облік як внутрішньо переміщених осіб 168 особам, призначено адресну допомогу внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі  на оплату житлово-комунальних послуг 508 сім’ям.

Відділом державних соціальних інспекторів за серпень для призначення всіх видів соціальних виплат складено 86 актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї, з яких:

  • 86 актів для призначення субсидій на житлово-комунальні послуги та державної соціальної допомоги.

Підготовлені подання щодо прийняття рішення про призначення (відновлення) соціальних виплат 582 внутрішньо переміщеним особам.

 Відділом праці на постійній основі проводиться повідомна реєстрація колективних договорів підприємств, установ, організацій відповідно до норм діючого законодавства.

Протягом серпня 2021 року зареєстровано 6 колективних договорів, змін та доповнень до них. Направлені листи з рекомендаціями по укладанню колективного договору на 4 підприємства.

19 серпня 2021 року проведено засідання тимчасової міської комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. На засідання запрошено 50 суб`єктів господарювання, які мають заборгованість зі сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, заслухано 24 суб`єкти господарювання.

Взято участь у 2 засіданнях по спеціальних розслідуваннях нещасних випадків на виробництві на одному підприємстві.

04 серпня 2021 року проведено засідання міської комісії у справах альтернативної (невійськової).

Інформаційно-роз’яснювальна робота з питань трудового законодавства:

– надано 29 консультацій;

– розглянуто один інформаційний запит;

– розповсюджено серед суб’єктів господарювання:

– 12 пам`яток на тему «Порядок та строки виплати заробітної плати, відповідальність за несвоєчасність її виплати»;

-10 пам’яток на тему: «Забезпечення рівних прав і можливостей жінок та чоловіків у трудових відносинах»;

– 7 пам’яток на тему: «Повідомна реєстрація колективних договорів».

17 серпня 2021 року взято участь у брифінгу «Підсумки проєкту «Робочий простір без дискримінації», проведеного у форматі відеоконференції на платформі Zoom Громадською організацією «Об’єднання «Смарта», на якому розглядались теми: «Права жінок. Керівництво для роботодавців у сфері гендерної рівності». Мета проєкту – привернути увагу до ґендерного розриву в оплаті праці та сприяти його зменшенню шляхом надання правових знань суб’єктам ринку праці, в тому числі в сфері нових законів і законодавчих ініціатив, а також просвітницької кампанії проти ґендерних стереотипів.

20 серпня взято участь у вебінарі на платформі Zoom, який запропонований Норвезькою радою у справах біженців на тему: «Порядок прийняття, виконання обов’язків та звільнення працівника (з боку роботодавця), загальний екскурс».

Сектор контролю за додержанням законодавства  про працю

19.08.2021 проведено засідання робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати, зайнятості населення та заборгованості по сплаті платежів до бюджету, на яке було запрошено 19 суб’єктів господарювання.

З метою впорядкування підприємницької діяльності на території  Краматорської територіальної громади  та моніторингу стану додержання законодавства про працю в частині легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення направлено 22 запита суб’єктам господарювання, які здійснюють підприємницьку діяльність у галузі роздрібної торгівлі та за результатами засідання робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати, зайнятості населення та заборгованості по сплаті платежів до бюджету, а саме:

  • 4 запита суб’єктам господарювання за результатами проведення засідання робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати, зайнятості населення та заборгованості по сплаті платежів до бюджету.           

Через засоби телефонного зв’язку, електронною поштою та за особистим зверненням  надано 22 консультації суб’єктам господарювання.

Розглянуто та надано 1 письмову відповідь щодо звернення громадян, стосовно своєчасної та у повному обсязі оплати праці та оформлення трудових відносин.

Стосовно додержання законодавства про працю проведено перевірку Комунального автотранспортного підприємства 052810 (КАТП 052810).

Отримано від суб’єктів господарювання 22 відповіді стосовно своєчасної та у повному обсязі оплати праці, дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці та оформлення трудових відносин, з яких проаналізовано та відпрацьовано 22 відповіді щодо встановлення можливих порушень законодавства про працю.

Встановлено заключення 55 трудових договорів з найманими працівниками у галузі роздрібної торгівлі.

З метою інформування роботодавців та працівників про найбільш ефективні способи додержання законодавства з питань оформлення трудових відносин, моніторингу стану його додержання інспекторами праці здійснено відвідування 19 суб’єктів господарювання.

На виконання Плану спільних заходів робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати, зайнятості населення та заборгованості  по сплаті платежів до бюджету Краматорської міської ради інспекторами праці УПСЗН Краматорської міської ради разом з представниками ГУ Пенсійного фонду України у Донецької області, Краматорського міського центру зайнятості відвідано 25 суб’єктів господарювання з метою інформування роботодавців та працівників про найбільш ефективні способи додержання законодавства з питань оформлення трудових відносин, моніторингу стану його додержання.

За результатами моніторингу стану дотримання законодавства про працю суб’єктами господарювання, які здійснюють підприємницьку діяльність у галузі роздрібної торгівлі відвідано та запрошено на засідання робочої групи  з питань легалізації виплати заробітної плати, зайнятості населення та заборгованості  по сплаті платежів до бюджету 5 суб’єктів господарювання.

На виконання делегованих повноважень щодо здійснення контролю за додержанням законодавства про працю направлено для розгляду та вжиття заходів до Східного міжрегіонального управління Державної служби України з питань праці 26 пропозицій щодо фактів використання незадекларованої праці у суб’єктів господарювання.

Відділом по нагляду за правильністю призначення та виплати пенсій у ході здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій управлінням Пенсійного фонду України у м. Краматорську перевірено 498 пенсійнх  справ, 280 разових доручень для виплати допомоги на поховання в зв’язку зі смертю пенсіонера.

Під час перевірки встановлено 8 порушень пенсійного законодавства, які призвели до 4-х недоплат пенсії на суму 2191,32грн.

Відділом персоніфікованого обліку і обслуговування пільгових категорій громадян  протягом серпня 2021р. прийнято осіб з різних питань соціальної підтримки:

– на особистих прийомах надано 1270 консультацій особам пільгових категорій;

– надано консультацій за телефоном «гарячої» лінії відділу – 89 особам.

З використанням програмного комплексу «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада» прийнято та опрацьовано 93 заяви від пільговиків та 15 заяв щодо виплати компенсацій та допомог.

Поставлено на облік для отримання безоплатного санаторно-курортного лікування – 21 особу з інвалідністю загального захворювання, 4 учасника бойових дій з числа учасників антитерористичної операції, 2 громадянина, постраждалих від наслідків аварії на ЧАЕС, 3 особи з інвалідності внаслідок війни;

–  видано 5 путівок до санаторіїв Мінсоцполітики та 5 договорів до санаторіїв спінального профілю, 7 договорів щодо оздоровлення учасників бойових дій, 5 договорів щодо оздоровлення осіб з інвалідністю загального захворювання;

– видано 4 договори щодо оздоровлення громадян, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС;

– поставлено на облік 17 осіб для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації.

Відповідно до постанови КМУ від 05.04.2012 №321 «Про затвердження порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення і виплати грошової компенсації вартості за самостійно придбані технічні засоби реабілітації, переліків таких засобів» до Фонду соціального захисту інвалідів (м. Маріуполь) передано 59 справ осіб з інвалідністю щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації;

– направлено до Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) 18 одиноких пенсіонерів;

– надано 227 довідок громадянам щодо внесення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги;

– видано 22 посвідчення «ветеран праці», 29 посвідчень «особа з інвалідністю»;

– прийнято 14 заяв для виплати за рахунок міського бюджету допомоги на поховання незастрахованих у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування громадян.

Протягом серпня 2021 року прийнято 3 заяви від батьків (або осіб, які їх замінюють) дітей, які потребують особливої уваги та підтримки, для включення до банку даних дітей щодо оздоровлення їх у 2021 році. Згідно плану розподілу путівок направлено на оздоровлення 5 дітей пільгових категорій до ДПУ «МДЦ «Артек» та 4 дитини до ДП «УДЦ «Молода гвардія» на VІІ тематичні зміни. Укладено 65 угод з батьками (особами, які їх замінюють) дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, та 3 угоди з батьками (особами, які їх замінюють) дітей, які виховуються в сім’ях з дітьми щодо оздоровлення дітей у дитячих оздоровчих закладах Донецької області. Згідно Положення про порядок направлення дітей на оздоровлення та відпочинок до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку вищої категорії, які розташовані у гірській місцевості, затвердженого наказом Мінсоцполітики України від 05.07.2021 №377, а також відповідно плану розподілу путівок до дитячого табору відпочинку, оздоровлення та патріотичного виховання дітей та молоді в Карпатах «Соколята», та до дитячого оздоровчого табору «Артек-Прикарпаття» з 17 серпня по 06 вересня поточного року направлено на оздоровлення 12 дітей пільгової категорії.

Призначені та виплачені компенсаційні виплати на продукти харчування для 439 осіб, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи 1 та 2 категорій.

Відповідно до постанови КМУ від 31.07.2007 №80 до Центру комплексної реабілітації «Донбас» направлено 6 осіб з інвалідністю та 10 дітей з інвалідністю. Відповідно до постанови КМУ №309 пройшли реабілітацію 4 дитини, укладено 2 договори на проходження реабілітації.

Прийнято 3 заяви від осіб похилого віку для розгляду можливості влаштування до інтернатного закладу.

Направлено 2 учасника АТО/ООС для проходження професійної адаптації відповідно до постанови КМУ від 31.03.2015 №179 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення заходів із соціальної та професійної адаптації учасників антитерористичної операції (крім військовослужбовців, звільнених у запас або відставку)».

З метою отримання послуг із психологічної реабілітаціїзгідно Порядку проведення психологічної реабілітації постраждалих учасників антитерористичної операції та постраждалих учасників Революції Гідності, затвердженого постановою КМУ від 27 грудня 2017 року №1057, направлено 9 учасників АТО та/або ООС.

            Прийнято 13 заяв про надання матеріальної допомоги батькам, у сім’ях яких виховуються діти з інвалідністю, відповідно до Положення про комісію з питання надання матеріальної допомоги сім’ям, у яких виховуються діти з інвалідністю та діти з онкологічними захворюваннями.

            Відповідно до рішення Краматорської міської ради від 27.01.2021 №4/VIII-158 «Про призначення на 2021 рік щомісячної муніципальної стипендії особам, яким виповнилось 100 та більше років» –  виплачено стипендію 8 особам.

            Відповідно до рішення Краматорської міської ради від 27.01.2021 №4/VIII-159 «Про призначення на 2021 рік щомісячної муніципальної (міської) стипендії здобувачам освіти закладів професійної (професійно-технічної) освіти, закладів фахової передвищої освіти, закладів вищої освіти з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також осіб із їх числа» виплачено муніципальну стипендію 56 особам.

            Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 №373 «Про деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі» проведено розрахунок суми пільг на житлово-комунальні послуги у грошовій безготівковій формі та грошовій готівковій формі по 5628 особам, які мають право на пільги відповідно до чинного законодавства.

Призначено компенсацію на тверде паливо 12 особам.  

            Відповідно до постанови КМУ №1045 виплачено соціальну стипендію 173 студентам. 

Відповідно до розпорядження голови облдержадміністрації керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 24.05.2021 №465/5-21 відпрацьовано 107 заяв щодо виплати щомісячної допомоги здобувачам освіти закладів професійної (професійно-технічної) освіти, закладів фахової передвищої освіти, закладів вищої освіти з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають на повному державному забезпеченні.

            Відповідно до постанови КМУ №256 (зі змінами) прийнято 23 заяви про надання одноразової матеріальної допомоги непрацюючій малозабезпеченій особі, особі з інвалідністю та дитині з інвалідністю.

                        Прийнято 1 клопотання від Краматорського територіального центру комплектування та соціальної підтримки Донецької області про виплату матеріальної допомоги громадянам України, які звільнені з військової служби.

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 08.04.2021 № 325 «Деякі питання виплати разової грошової допомоги, передбаченої Законами України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» і «Про жертви нацистських переслідувань» від силових структур, підприємств, установ, організацій, та органів Пенсійного фонду України прийнятий перелік осіб, які мають право на отримання разової грошової допомоги до 5 травня у 2021 році.

            Надано відповіді на 12 заяв та адвокатських запитів з приводу здійснення перерахунку та виплати разової грошової допомоги до 5 травня у 2020 – 2021 роках учасникам бойових дій у розмірі 5 мінімальних пенсій за віком.

            Проведено одне засідання комісії щодо розгляду документів для надання матеріальної допомоги батькам, у сім’ях яких виховуються діти з інвалідністю, відповідно до Положення про комісію з питання надання матеріальної допомоги сім’ям, у яких виховуються діти з інвалідністю та діти з онкологічними захворюваннями. Проведено виплату матеріальної допомоги 19 сім’ям.

Протягом серпня прийнято 9 заяв від осіб з інвалідності внаслідок війни з числа учасників антитерористичної операції та членів сімей загиблих учасників антитерористичної операції для виплати матеріальної допомоги за рахунок місцевого бюджету відповідно до рішення  виконкому Краматорської міської ради від18 серпня 2021 року №1073 «Про затвердження Порядку надання одноразової матеріальної допомоги ветеранам війни з числа учасників антитерористичної операції/операції об’єднаних сил та членам сімей загиблих зазначеної категорії».