Інформація по управлінню праці та соціального захисту населення за лютий 2020 року


Надходження  та витрати грошових коштів за лютий 2020 року

Фінансування з Державного бюджету.

Надійшло 64258812,65 грн., в тому числі перераховано:

–  на виконання програми і Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС» – 149691,84 грн. (харчування І,П категорії, додаткова відпустка, дитячі, оздоровлення, придбання санаторно-курортних путівок, регрес);

– щомісячна адресна допомога  внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання – 8394332,66 грн.;

            – соціальні стипендії студентам (курсантам) вищих навчальних закладів – 372809,06 грн.;

            – матеріальна допомога військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби – 5915,07 грн.;

–  заходи з реабілітації учасникам АТО – 50664,02 грн.;

            – допомога на дітей – 24870677,06 грн.;

– пільги та субсидії – 30414722,94грн.

           Фінансування з місцевого бюджету.

Надійшло  всього – 5683899,42 грн., в тому числі перераховано:

–  компенсація особам, які надають соціальні послуги згідно постанови КМУ № 558 –  92830,60 грн.;

            –  допомога на поховання незастрахованих громадян міста – 44868,50 грн.;

            –  матеріальна допомога учасникам АТО – 56000,00 грн.;

            –  абонплата за послуги зв’язку особам з інвалідністю по зору 1,2 груп – 6163,14 грн.;

            –  муніципальна стипендія дітям – сиротам – 26910,00 грн.;

            –  муніципальна стипендія 100-річним особам – 7000,00 грн.;

            –  витрати по доставці та виплаті соціальних допомог та компенсацій – 792,89 грн.;

–  компенсація пільгового проїзду окремим категоріям громадян:

в автотранспорті – 1080000,00 грн.;

в електротранспорті – 4310000,00 грн.

– пільги з послуг зв’язку – 39231,53 грн.

За рахунок субвенції із обласного  бюджету до місцевого:

            –  безоплатне поховання учасників бойових дій, особам з інвалідністю ВОВ – 4249,00 грн.;

– пільги на медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС – 15853,76 грн.           

Відділом соціальних допомог і компенсацій  протягом лютого здійснено виплату усіх видів державної допомоги по виплатним відомостям для 15613 одержувачів державних допомог сім’ям з дітьми, особам з інвалідністю.

Опрацьовано протягом січня 3250 особових рахунків для здійснення виплати одержувачам всіх видів державної допомоги.

Діючих субсидій на 01.03.2020 року  – 26456.

З питання надання субсидії у грошовій формі на опалювальний період згідно змін до Положення про надання субсидії (в редакції ПКМУ №807 від 14.08.2019) протягом лютого звернулись з заявою про призначення субсидії на ЖКП представники 260 домогосподарства, та наростаючім підсумком з початку року 514; прийнято у лютому 46 заяв від представників домогосподарств, які звернулись за субсидією на тверде паливо, наростаючим підсумком з початку року – 370.

Протягом місяця проведено 8 засідань міської комісії з питань призначення житлових субсидій, де розглянуто 454 заяви та по 32 заявам – відмовлено.

Проведено 3 засідання міської комісії з питань призначення державної допомоги малозабезпеченим сім’ям, де розглянуто 39 заяв про призначення державної допомоги малозабезпеченим сім’ям,  відмовлено 1 одержувачу допомоги.

За звітний місяць:

  • сектор прийому громадян прийняв 3435 заяв на призначення соціальних виплат, з них на призначення субсидії – 306, 1236 заяв на призначення усіх видів державної допомоги та прийнято 720 документів про зміни у членів домогосподарства, що впливають на призначення субсидії;
  • сектор прийняття рішень протягом місяця опрацював загалом 2821 звернення, з них: 725 – призначено житлових субсидій, відмовлено у призначенні житлової субсидії – 94 заявникам та припинено дію субсидії – 318 домогосподарствам; здійснено призначення усіх видів державної допомоги по 1684 заявам.

Відповідно змін, затверджених ПКМУ від 14.08.2019 №807, проведено розрахунок субсидій  у лютому та сформовані виплатні відомості на виплату субсидії у готівковій формі на 21428 одержувачів на суму 28617,86тис.грн. та відомості на АТ «Ощадний банк» для надання грошової (безготівкової субсидії) 2172 особам на суму 3448,09тис. грн.

Сума видатків для здійснення виплати державних допомог за лютий склала – 24870,7тис. грн.

Прийнято наростаючим підсумком з початку року 1793 дзвінки на телефонну «гарячу лінію» управління, зареєстровано наростаючим підсумком 9 звернень служби пробації щодо надання послуг особам, звільненим з місць позбавлення волі. Видано за місяць 705 довідок про розміри призначених державних виплат, субсидій їх одержувачам.

Організовано у січні 14 виїзних прийомів населення «Мобільним офісом», в тому числі 4 згідно графіку, надані послуги 68 особам та прийнято документи для призначення соціальних виплат та проведено 10 виїзних прийомів на дому, де прийнято документи у 10 осіб.

Відділом по роботі з внутрішньо переміщеними особами протягом грудня прийнято та видано довідки про взяття на облік як внутрішньо переміщених осіб 360 особам, призначено адресну допомогу внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі  на оплату житлово-комунальних послуг 658 особам.

Відділом державних соціальних інспекторів за лютий для призначення всіх видів соціальних виплат складено 1353 акти обстеження матеріально-побутових умов сім’ї, з яких:

  • 262 акти для призначення субсидій на житлово-комунальні послуги та державної соціальної допомоги;
  • 1091 акт згідно Порядку призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам.

 Відділом праці на  постійній основі проводиться повідомна реєстрація колективних договорів підприємств, установ, організацій відповідно до норм діючого законодавства.

Протягом лютого 2020 року зареєстровано 5 колективних договорів, змін та доповнень до них. Направлені листи рекомендації щодо укладання колективного договору на 7 підприємств.

Розглянуті матеріали атестації робочих місць за умовами праці на відповідність нормативним актам на 1 підприємстві.

Проведено 2 засідання міської комісії у справах альтернативної (невійськової) служби (03.02.2020 та 13.02.2020), на яких розглянуті питання про продовження строку служби 2 призовників та закінчення строку служби 2 призовників на альтернативній (невійськовій) службі, а також про направлення 5 громадян на  альтернативну (невійськову) службу.

20.02.2020 проведено засідання тимчасової міської комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, на яке запрошено 25 суб`єктів господарювання, які мають заборгованість із сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, із сплати страхових внесків та з відшкодування пільгових пенсій.

27.02.2020 проведено засідання міської ради з питань безпечної життєдіяльності населення.

Інформаційно-роз’яснювальна робота:

– розглянуто 3 письмових звернення громадян;

– розміщено на сайті Краматорської міської ради 5 публікацій стосовно роз`яснень норм трудового законодавства;

– надано 27 консультацій (по телефону та на прийомі) підприємствам, установам, організаціям, приватним підприємцям, громадянам міста з питань трудового, кадрового  законодавства, колективно-договірного регулювання праці, охорони праці та атестації робочих місць за умовами праці.

Сектором контролю за додержанням законодавства  про працю 20.02.2020 проведено засідання робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення, на яке стосовно дотримання мінімальних гарантій з оплати праці та оформлення трудових відносин було запрошено 25 суб`єктів господарювання.

За інформацією управління ПФУ України у м. Краматорську Донецької області та ДФС України ГУ ДФС у Донецькій області щодо додержання законодавства про працю направлено 48 запитів суб’єктам господарювання.

Отримано відповіді та проведений аналіз інформації від 27 суб’єктів господарювання,  щодо своєчасної та у повному обсязі оплати праці, додержання мінімальних гарантій в оплаті праці, оформлення трудових відносин.

З метою проведення інформаційно-роз’яснювальної кампанії та моніторингу стану додержання законодавства про працю інспекторами праці сектору контролю здійснено відвідування  45 суб’єктів господарювання.

З питання додержання законодавства про працю в частині дотримання мінімальних гарантій в оплаті праці та оформлення трудових відносин проводятся перевірки у 8 суб’єктів господарювання.

Відділом по нагляду за правильністю призначення та виплати пенсій у ході здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій управлінням Пенсійного фонду України у м. Краматорську перевірено 731 пенсійну  справу, 298 разових доручення для виплати допомоги на поховання в зв’язку зі смертю пенсіонера.

Під час перевірки встановлено 5 порушень пенсійного законодавства, які призвели до 1-ї недоплати пенсії на суму 388,68грн. та 1-ї переплати на суму 464,00грн.

Відділом персоніфікованого обліку і обслуговування пільгових категорій громадян  протягом лютого 2020 року прийнято осіб з різних питань соціальної підтримки:

– поставлено на облік для отримання безоплатного санаторно-курортного лікування – 16 осіб;

– видано 6 путівок до санаторіїв Мінсоцполітики;

– поставлено на облік 17 осіб для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації; внесено до Централізованого банку даних з проблем інвалідності 58 електронних анкет – замовлень, надіслано 302 направлення до підприємств-виробників для виготовлення та безкоштовного забезпечення потребуючих осіб з інвалідністю технічними засобами реабілітації;

– направлено до Донбаського Центру професійної реабілітації інвалідів – 9 осіб;

– направлено до Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) 23 одиноких пенсіонера;

– надано 275 довідок громадянам щодо внесення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги;

– видано 16 посвідчень «Ветеран праці», 2  листа талонів на право одержання ветераном війни проїзних квитків по пільговій вартості, 4 – «особа з інвалідністю внаслідок війни», 1- «учасник війни»,  48 посвідчень «особа з інвалідністю загального захворювання»,

 – прийнято 19 заяв для виплати за рахунок міського бюджету допомоги на поховання незастрахованих у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування громадян;

– прийнято 71 заяву від осіб з інвалідністю загального захворювання та малозабезпечених осіб на одноразову матеріальну допомогу.

Видано 2 довідки до ритуальної служби на безоплатне поховання осіб, які мали статус «учасник бойових дій».

Станом на 02.03.2020 прийнято 539 заяв від батьків (або осіб, які їх замінюють) дітей, які потребують особливої уваги та підтримки, для включення до банку даних дітей щодо оздоровлення їх в 2020 році.

Направлено на оздоровлення 2-х дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, до обласного закладу оздоровлення та відпочинку «Карпатські мрії» на ІІ оздоровчу зміну з 08.02.2020 по 28.02.2020.

Направлено на оздоровлення 7 дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, до ДПУ «МДЦ «Артек» та ДП «УДЦ «Молода гвардія».

За звітний період відділом призначено та виплачено:

компенсаційні виплати на продукти харчування для 457 осіб, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи 1 та 2 категорій, одноразової виплати на оздоровлення постраждалих внаслідок ЧАЕС – 18 осіб, одноразова матеріальна допомога військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби – 1 особі.

Призначена соціальна стипендія студентам (курсантам) вищих навчальних закладів – 237 особам на суму 372,8 тис. грн.

Призначено та виплачено:

– муніципальної стипендії особам, яким виповнилось 100 та більше років – 4 особам на суму 7,0 тис. грн.,

– муніципальної стипендії учням професійно-технічних навчальних закладів і студентам вищих навчальних закладів І-ІV рівнів акредитації з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також осіб із їх числа – 72 особам на суму 26,91 тис. грн.

Проведено засідання комісії з надання матеріальної допомоги мешканцям територіальної громади та внутрішньо переміщеним особам – учасникам бойових дій, які зареєстровані у м. Краматорськ, яке відбулось 20.02.2020. Допомога призначена 28 особам на загальну суму 56,0 тис. грн.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 № 373 «Про деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі» проведено розрахунок суми пільг на житлово-комунальні послуги у грошовій безготівковій формі та грошовій готівковій формі по 5373 особам, які мають право на пільги відповідно до чинного Законодавства, на суму 4722,5 тис. грн.