Інформація по управлінню праці та соціального захисту населення за липень 2021 року


Надходження  та витрати грошових коштів за липень 2021 року

Фінансування з Державного бюджету.

Надійшло 42594058,75 грн., в тому числі перераховано:

–  на виконання програми і Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС» – 225340,01 грн. (харчування І,П категорії, додаткова відпустка, дитячі, оздоровлення, придбання санаторно-курортних путівок, регрес);

– щомісячна адресна допомога  внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання – 8285883,41 грн.;

–  соціальні стипендії студентам (курсантам) вищих навчальних закладів – 302882,09  грн.;

–  матеріальна допомога особам з інвалідністю та непрацюючим малозабезпеченим особам –   884,50 грн.;

– матеріальна допомога військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби –   19005,34 грн.;

– оплата санаторно-курортного лікування особам з інвалідністю загального захворювання – 58158,00 грн.;

–  заходи з реабілітації учасників АТО – 120686,00 грн.;

–  заходи з реабілітації дітей з інвалідністю – 65855,00 грн.

– державна допомога на дітей – 23273842,05грн.;

– пільги та субсидії – 10241522,35грн.      

            Фінансування з місцевого бюджету.

Надійшло  всього – 4105457,29 грн., в тому числі перераховано:

–  компенсація особам, які надають соціальні послуги згідно постанови КМУ № 558, 859 –  196847,52 грн.;

–  допомога на поховання незастрахованих громадян міста – 75000,00 грн.;

–  матеріальна допомога мешканцям міста по рішенню міської ради – 47800,00 грн.;

–  матеріальна допомога дітям з інвалідністю та онкохворим дітям – 41000,00 грн.;

–  абонплата за послуги зв’язку особам з  інвалідністю по зору 1,2 груп – 3869,56 грн.;

–  муніципальна стипендія дітям – сиротам – 10860,00 грн.;

–  муніципальна стипендія 100-річним особам – 9000,00 грн.;

–  оздоровлення дітей – 308650,00 грн.;

–  витрати по доставці та виплаті соціальних допомог та компенсацій – 1313,75 грн.

–  компенсація пільгового проїзду окремим категоріям громадян:

в автотранспорті – 1700000,00 грн.;

в електротранспорті – 1700000,00 грн.;

– пільги з послуг зв’язку – 11116,46 грн.

За рахунок субвенції із обласного  бюджету до місцевого, всього – 800013,82 грн.,

в тому числі перераховано:

–  фінансова підтримка учнів та студентів з числа дітей – сиріт – 43350,00 грн.;

–  безоплатне поховання учасників бойових дій, осіб з інвалідністю ВОВ – 4547,00 грн.;

–  компенсація на бензин, транспортне обслуговування особам з інвалідністю – 278,64 грн.;

–  пільги особам з інвалідністю по зору 1-2 гр. на комунальні послуги – 14135,95 грн.;

–  оздоровлення дітей – 727490,00 грн.;

– пільги на медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС –   10212,23  грн.

Відділом соціальних допомог і компенсацій протягом липня здійснено виплату усіх видів державної допомоги по виплатним відомостям для 9640 одержувачів державних допомог сім’ям з дітьми, особам з інвалідністю та особам, які надають послуги.

Опрацьовано протягом липня 1300 особових рахунків для здійснення виплати одержувачам всіх видів державної допомоги.

Діючих субсидій на 31.07.2021 року  – 17458.

На виконання ПКМУ №505 від 19.05.2021 29.06.2021 року за результатами проведеної Мінфіном верифікації проведено призначення житлової субсидії на наступний період 2021-2022р.р. без звернень громадян.

Згідно рекомендацій Мінфіну не проведено масова реєстрація та відповідно призначення житлової субсидії по 709 особовим справам (депозит, транспорт, придбання на суму, що перевищує 50 тисяч грн.).

Масова реєстрація здійснена по 18499 особовим справам, призначена житлова субсидія 16772 домогосподарствам, відмовлено в призначенні 1727 домогосподарствам (не сплата ЄСВ, дохід менший за мінімальну заробітну плату та інше).

Згідно постанови КМУ №1180 від 25.11.2020 «Деякі питання надання при народженні дитини одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» за наданням грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка», для дітей, які народилися у 2020 – 2021 році, до  управління протягом липня надали заяву 123 батьків. У липні (на 09.07.2021) до реєстру отримувачів грошової компенсації  внесені 57 заяв для 60 дітей (з початку року 431 заява для 438 дітей), наступна дата формування отримувачів грошової компенсації відбудеться 09.08.2021.

За звітний місяць:

–  сектор прийому громадян прийняв 2182 заяви на призначення соціальних виплат:

1150 заяв з призначення державних допомог, 505 заяв щодо призначення субсидії та прийнято 404 повідомлення, що впливають на призначення субсидії, 123 заяви для надання компенсації за пакунок малюка для дітей 2020 – 2021р.н.;

– сектор прийняття рішень протягом місяця опрацював загалом 1922 звернення, з них:

530 – розрахована житлова субсидія та 52 – відмови, 404 заяви з інформацією про зміни, здійснено призначення усіх видів державної допомоги по 879 заявам; опрацьовано 57 заяв на матеріальну допомогу «пакунок малюка» 2020 -2021.

Прийнято наростаючим підсумком з початку року 11356 дзвінків на телефонну «гарячу лінію» управління (за липень – 2172), зареєстровано наростаючим підсумком 26 звернень служби пробації щодо надання послуг особам звільненим з місць позбавлення волі (у липні – 5). Видано за місяць 384 довідки про розміри призначених державних виплат, субсидій їх одержувачам.

Виїзні прийоми населення «Мобільним офісом» здійснювались за графіком згідно карантинних заходів, за місяць 3 виїзда, де надані послуги 53 особам.

Відділом по роботі з внутрішньо переміщеними особами протягом липня прийнято та видано довідки про взяття на облік як внутрішньо переміщених осіб 190 особам, призначено адресну допомогу внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі  на оплату житлово-комунальних послуг 537 сім’ям.

Відділом державних соціальних інспекторів за липень для призначення всіх видів соціальних виплат складено 90 актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї, з яких:

  • 90 актів для призначення субсидій на житлово-комунальні послуги та державної соціальної допомоги.

Підготовлені подання щодо прийняття рішення про призначення (відновлення) соціальних виплат 716 внутрішньо переміщеним особам.

 Відділом праці на постійній основі проводиться повідомна реєстрація колективних договорів підприємств, установ, організацій відповідно до норм діючого законодавства.

Протягом липня 2021 року зареєстровано 7 колективних договорів, змін та доповнень до них. Направлені листи з рекомендаціями по укладанню колективного договору на 4 підприємства.

22 липня 2021 року проведено засідання тимчасової міської комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. На засідання запрошено 54 суб`єкти господарювання, які мають заборгованість зі сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, заслухано 26 суб`єктів господарювання.

Розглянуті матеріали атестації робочих місць за умовами праці на відповідність нормативним актам на 2 підприємствах.

Взято участь у 2 засіданнях по спеціальних розслідуваннях нещасних випадків на виробництві на одному підприємстві.

Інформаційно-роз’яснювальна робота:

– розміщено на офіційному сайті міськради інформацію на теми: «Скорочення чисельності або штату працівників: вимоги діючого законодавства», «Оплата праці за нічний час роботи», «Охорона праці неповнолітніх», «Безоплатна видача молока за роботу у шкідливих умовах праці»;

– надано 23 консультації з питань трудового законодавства;

14 липня 2021 року взято участь:

  • у спільній нараді з питань надання послуг пенсійного забезпечення в умовах децентралізації та взаємодії державних структур у виконанні місцевих бюджетів та бюджету Пенсійного фонду за участю представників Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області, Головного управління Державної податкової служби України у Донецькій області та Східного міжрегіонального управління державної служби України з питань праці, проведеної у форматі відеоконференції на платформі Zoom;

22 липня 2021 року взято участь:

– у показових командно-штабних навчаннях з питань цивільного захисту з практичним відпрацюванням заходів з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, за участю керівництва Краматорської районної державної адміністрації та Краматорської міської ради. Зокрема, був відпрацьований порядок дій спеціалізованих служб цивільного захисту Краматорської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Донецької області під час усунення наслідків масового артилерійського обстрілу житлового району м. Краматорська.

Сектор контролю за додержанням законодавства  про працю

22.07.2021 проведено засідання робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати, зайнятості населення та заборгованості по сплаті платежів до бюджету, на яке було запрошено 27 суб’єктів господарювання.

З метою впорядкування підприємницької діяльності на території  Краматорської територіальної громади  та моніторингу стану додержання законодавства про працю в частині легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення направлено 75 запитів суб’єктам господарювання, які здійснюють підприємницьку діяльність у галузі роздрібної торгівлі та за результатами засідання робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати, зайнятості населення та заборгованості по сплаті платежів до бюджету, а саме:

  • 7 запитів суб’єктам господарювання за результатами проведення засідання робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати, зайнятості населення та заборгованості по сплаті платежів до бюджету.
  • 7 запитів суб’єктам господарювання, які здійснюють підприємницьку діяльність в тимчасових спорудах, розташованих по вул. Парковій (торговельні павільйони «Квіти» навпроти буд. 51).     

Через засоби телефонного зв’язку, електронною поштою та за особистим зверненням  надано 41 консультацію суб’єктам господарювання.

Розглянуто та надано 3 письмові відповіді щодо звернення громадян, стосовно своєчасної та у повному обсязі оплати праці та оформлення трудових відносин.

Отримано від суб’єктів господарювання 39 відповідей стосовно своєчасної та у повному обсязі оплати праці, дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці та оформлення трудових відносин, з яких проаналізовано та відпрацьовано 39 відповідей щодо встановлення можливих порушень законодавства про працю.

Встановлено заключення 257 трудових договорів з найманими працівниками у галузі ресторанного господарства та надання послуг мобільного харчування та з найманими працівниками у галузі роздрібної торгівлі.

З метою інформування роботодавців та працівників про найбільш ефективні способи додержання законодавства з питань оформлення трудових відносин, моніторингу стану його додержання інспекторами праці здійснено відвідування 16 суб’єктів господарювання.

На виконання Плану спільних заходів робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати, зайнятості населення та заборгованості  по сплаті платежів до бюджету Краматорської міської ради інспекторами праці УПСЗН Краматорської міської ради разом з представниками ГУ Пенсійного фонду України у Донецької області, Краматорського міського центру зайнятості відвідано 26 суб’єктів господарювання з метою інформування роботодавців та працівників про найбільш ефективні способи додержання законодавства з питань оформлення трудових відносин, моніторингу стану його додержання.

За результатами моніторингу стану дотримання законодавства про працю суб’єктами господарювання, які здійснюють підприємницьку діяльність у галузі роздрібної торгівлі відвідано та запрошено на засідання робочої групи  з питань легалізації виплати заробітної плати, зайнятості населення та заборгованості  по сплаті платежів до бюджету 10 суб’єктів господарювання.   

На виконання рішень виконавчого комітету Краматорської міської ради про надання згоди на розміщення об’єктів сезонної торгівлі для провадження підприємницької діяльності, інспекторами праці управління праці та соціального захисту населення Краматорської міської ради 14.07.2021 здійснений моніторинг стану виконання 10 суб’єктами господарювання рішень виконавчого комітету Краматорської міської ради.

Відділом по нагляду за правильністю призначення та виплати пенсій у ході здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій управлінням Пенсійного фонду України у м. Краматорську перевірено 602 пенсійні  справи, 280 разових доручень для виплати допомоги на поховання в зв’язку зі смертю пенсіонера.

Під час перевірки встановлено 11 порушень пенсійного законодавства, які призвели до 4-х недоплат пенсії на суму 2225,03грн.

Відділом персоніфікованого обліку і обслуговування пільгових категорій громадян  протягом липня 2021р. прийнято осіб з різних питань соціальної підтримки:

– на особистих прийомах надано 1270 консультацій особам пільгових категорій;

– надано консультацій за телефоном «гарячої» лінії відділу – 137 особам.

З використанням програмного комплексу «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада» прийнято та опрацьовано 122 заяви від пільговиків.

Поставлено на облік для отримання безоплатного санаторно-курортного лікування – 15 осіб з інвалідністю загального захворювання, 1 особу з інвалідністю внаслідок війни, 2 особи, постраждалі внаслідок аварії на ЧАЕС;

–  видано 9 путівок до санаторіїв Мінсоцполітики та 10 договорів до санаторіїв спинального профілю, 1 договір щодо оздоровлення учасників бойових дій, 9 договорів щодо оздоровлення осіб з інвалідністю загального захворювання;

– видано 3 договори щодо оздоровлення громадянин, постраждалих внаслідок  аварії на ЧАЕС;

– поставлено на облік 13 осіб для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації.

Відповідно до постанови КМУ від 05.04.2012 №321 «Про затвердження порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення і виплати грошової компенсації вартості за самостійно придбані технічні засоби реабілітації, переліків таких засобів» до Фонду соціального захисту інвалідів (м. Маріуполь) передано 46 справ осіб з інвалідністю щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації;

– направлено до Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) 15 одиноких пенсіонерів;

– надано 199 довідок громадянам щодо внесення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги;

– видано 13 посвідчень «ветеран праці», 3 посвідчення «особа з інвалідністю внаслідок війни», 17 посвідчень «особа з інвалідністю»;

 – прийнято 24 заяви для виплати за рахунок міського бюджету допомоги на поховання незастрахованих у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування громадян.

Протягом липня 2021 року прийнято 6 заяв від батьків (або осіб, які їх замінюють) дітей, які потребують особливої уваги та підтримки, для включення до банку даних дітей щодо оздоровлення їх у 2021 році. Згідно плану розподілу путівок направлено на оздоровлення 5 дитини пільгових категорій до ДПУ «МДЦ «Артек» та 5 дітей до ДП «УДЦ «Молода гвардія» на VІ тематичні зміни. Укладено 63 угоди з батьками (особами, які їх замінюють) дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, та 37 угод з батьками (особами, які їх замінюють) дітей, які виховуються в сім’ях з дітьми щодо оздоровлення дітей у дитячих оздоровчих закладах Донецької області.

Призначені та виплачені компенсаційні виплати на продукти харчування для 442 осіб, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи 1 та 2 категорій, сім’ям, які втратили годувальників.

Прийнято 14 заяв на виплату одноразової матеріальної допомоги від осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та малозабезпечених осіб.

Відповідно до постанови КМУ від 31.07.2007 №80 до Центру комплексної реабілітації «Донбас» направлено 6 осіб з інвалідністю. До Державної реабілітаційної установи «Оберіг» направлено 10 дітей з інвалідністю.

Прийнято 11 заяв від осіб похилого віку для розгляду можливості влаштування до інтернатного закладу. Видано 3 путівки на влаштування до інтернатного закладу.

Направлено 6 учасників АТО/ООС для проходження професійної адаптації відповідно до постанови КМУ від 31.03.2015 №179 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення заходів із соціальної та професійної адаптації учасників антитерористичної операції (крім військовослужбовців, звільнених у запас або відставку)».

З метою отримання послуг із психологічної реабілітаціїзгідно Порядку проведення психологічної реабілітації постраждалих учасників антитерористичної операції та постраждалих учасників Революції Гідності, затвердженого постановою КМУ від 27 грудня 2017 року №1057, направлено 6 учасників АТО та/або ООС.

            Прийнято 11 заяв про надання матеріальної допомоги батькам, у сім’ях яких виховуються діти з інвалідністю, відповідно до Положення про комісію з питання надання матеріальної допомоги сім’ям, у яких виховуються діти з інвалідністю та діти з онкологічними захворюваннями.

            Відповідно до рішення Краматорської міської ради від 27.01.2021 №4/VIII-158 «Про призначення на 2021 рік щомісячної муніципальної стипендії особам, яким виповнилось 100 та більше років» –  виплачено стипендію 10 особам.

            Відповідно до рішення Краматорської міської ради від 27.01.2021 №4/VIII-159 «Про призначення на 2021 рік щомісячної муніципальної (міської) стипендії здобувачам освіти закладів професійної (професійно-технічної) освіти, закладів фахової передвищої освіти, закладів вищої освіти з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також осіб із їх числа» виплачено муніципальну стипендію 67 особам.

            Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 №373 «Про деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі» проведено розрахунок суми пільг на житлово-комунальні послуги у грошовій безготівковій формі та грошовій готівковій формі по 5678 особам, які мають право на пільги відповідно до чинного законодавства.

Призначено компенсацію на тверде паливо 22 особам.

            Відповідно до постанови КМУ №1045 виплачено соціальну стипендію 195 студентам. 

Відповідно до розпорядження голови облдержадміністрації керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 24.05.2021 №465/5-21 прийнято 105 заяв щодо виплати щомісячної допомоги здобувачам освіти закладів професійної (професійно-технічної) освіти, закладів фахової передвищої освіти, закладів вищої освіти з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають на повному державному забезпеченні.

            Відповідно до постанови КМУ №256 ( зі змінами) прийнято 11 заяв про надання одноразової матеріальної допомоги непрацюючій малозабезпеченій особі, особі з інвалідністю та дитині з інвалідністю.

                        Прийнято 3 клопотання від Краматорського територіального центру комплектування та соціальної підтримки Донецької області про виплату матеріальної допомоги громадянам України, які звільнені з військової служби.

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 08.04.2021 № 325 «Деякі питання виплати разової грошової допомоги, передбаченої Законами України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» і «Про жертви нацистських переслідувань» від силових структур, підприємств, установ, організацій, та органів Пенсійного фонду України прийнято переліки осіб та заяви, які мають право на отримання разової грошової допомоги до 5 травня у 2021 році у кількості 47осіб, з них:

  • учасники бойових дій, постраждалі учасники Революції Гідності та колишні неповнолітні (яким на момент ув’язнення не виповнилося 18 років) в’язні концентраційних таборів, гетто, інших місць примусового тримання, а також діти, які народилися у зазначених місцях примусового тримання їхніх батьків – 44 особи;
  • члени сімей загиблих та дружини (чоловіки) померлих осіб з інвалідністю внаслідок війни, дружини (чоловіки) померлих учасників бойових дій, учасники війни і жертви нацистських переслідувань, визнаних за життя особами з інвалідністю внаслідок загального захворювання, трудового каліцтва та з інших причин, які не одружилися вдруге – 1 особа;
  • учасники війни та колишні в’язні концентраційних таборів, гетто, інших місць примусового тримання, особи, яких було насильно вивезено на примусові роботи, діти партизанів, підпільників, інших учасників боротьби з націонал-соціалістським режимом у тилу ворога. – 2 особи.

            Надано відповіді на 44 заяви та адвокатських запитів з приводу здійснення перерахунку та виплати разової грошової допомоги до 5 травня у 2020 – 2021 роках учасникам бойових дій у розмірі 5 мінімальних пенсій за віком.

            Проведено одне засідання комісії щодо розгляду документів для надання матеріальної допомоги батькам, у сім’ях яких виховуються діти з інвалідністю, відповідно до Положення про комісію з питання надання матеріальної допомоги сім’ям, у яких виховуються діти з інвалідністю та діти з онкологічними захворюваннями. Проведено виплату матеріальної допомоги 24 сім’ям, у яких виховаються діти з інвалідністю.

Проведено засідання комісії для розгляду питань, пов’язаних з встановленням статусу особи з інвалідністю внаслідок війни та статусу особи, на яку поширюється чинність Закону України «Про статус ветеранів, гарантії їх соціального захисту». Встановлено статус особи з інвалідністю внаслідок війни згідно п. 11 ст. 7 Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”.