Інформація по управлінню праці та соціального захисту населення за грудень 2021 року


Надходження  та витрати грошових коштів за грудень 2021 року

Фінансування з Державного бюджету.

Надійшло 108064485,81 грн., в тому числі перераховано:

–  на виконання програми і Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС» – 238850,86 грн. (харчування І,П категорії, додаткова відпустка, дитячі, оздоровлення, придбання санаторно-курортних путівок, регрес);

– щомісячна адресна допомога  внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання – 8579485,94 грн.;

– соціальні стипендії студентам (курсантам) вищих навчальних закладів – 541804,98 грн.;

– оплата санаторно-курортного лікування особам з інвалідністю загального захворювання – 284318,00 грн.;

–  заходи з реабілітації учасників АТО – 217310,00 грн.;

–  заходи з реабілітації дітей з інвалідністю – 35085,00 грн.;

–  матеріальна допомога особам з інвалідністю та непрацюючим малозабезпеченим особам – 37500,48 грн.;

– матеріальна допомога військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби – 33441,51 грн.;

– одноразова виплата жінкам, яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня» – 68100,00 грн.;

–  компенсація за невикористану санаторно-курортну путівку особам з інвалідністю – 6366,12 грн.;

– щорічна разова грошова допомога ветеранам ВОВ і жертвам нацистських переслідувань та соціальна допомога особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною – 881,76 грн.;

–  на забезпечення виконання рішень суду по виплаті допомоги до 5  травня – 171506,00 грн.

– державна допомога на дітей – 26284751,26 грн.;

– пільги та субсидії – 71565083,90 грн.        

Фінансування з місцевого бюджету.

Надійшло  всього – 11939390,73 грн., в тому числі перераховано:

–  компенсація особам, які надають соціальні послуги згідно постанови КМУ № 558, 859 – 238782,12 грн.;

–  допомога на поховання незастрахованих громадян міста – 131000,00 грн.;

–  матеріальна допомога мешканцям міста по рішенню міської ради – 287700,00 грн.;

–  матеріальна допомога дітям з інвалідністю та онкохворим дітям – 100000,00 грн.;

–  матеріальна допомога онкохворим особам 18-25 років – 5000,00 грн.;

–  матеріальна допомога учасникам АТО – 18000,00 грн.;

–  матеріальна допомога ветеранам Афганістана – 60000,00 грн.;

–  муніципальна стипендія дітям – сиротам – 8770,00 грн.;

–  муніципальна стипендія 100-річним особам – 7000,00 грн.;

–  абонплата за послуги зв’язку особам з інвалідністю по зору 1,2 груп – 6866,70 грн.;

–  витрати по доставці та виплаті соціальних допомог та компенсацій – 2198,75 грн.

–  компенсація пільгового проїзду окремим категоріям громадян:

в автотранспорті – 3000000,00 грн.;

в електротранспорті – 8000000,00 грн.;

в залізничному транспорті – 50000,00грн.;

  • пільги на послуги зв’язку окремим категоріям громадян – 15909,42 грн.;
  • проїзд учасникам ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС (один раз на рік) – 8163,74 грн.

За рахунок субвенції із обласного  бюджету до місцевого, всього – 228117,43 грн.,

  • в тому числі перераховано:
  • фінансова підтримка учнів та студентів з числа дітей – сиріт – 56700,00 грн.;
  • безоплатне поховання учасників бойових дій, осіб з інвалідністю ВОВ – 16240,00 грн.;
  • пільги особам з інвалідністю по зору 1-2 гр. на комунальні послуги – 29834,68 грн.;
  • компенсація на бензин, транспортне обслуговування особам з інвалідністю – 955,07 грн.;
  • матеріальна допомога особам з інвалідністю АТО та членам сімей загиблих –  94000,00 грн.;
  • пільги на медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС – 30387,68 грн.

Відділом соціальних допомог і компенсацій протягом грудня здійснено виплату усіх видів державної допомоги по виплатним відомостям для 10817 одержувачів державних допомог сім’ям з дітьми, особам з інвалідністю та особам, які надають послуги.

Опрацьовано протягом грудня 4200 особових рахунків для здійснення виплати одержувачам всіх видів державної допомоги.

Діючих субсидій на 31.12.2021 року  – 19457.

У зв’язку з початком опалювального періоду у жовтні – листопаді проведено автоматичне призначення субсидій. Призначена в автоматичному режимі субсидія підлягає перевірці. На даний час проводиться перевірка правильності автоматичного призначення та опрацювання поточних звернень за призначенням субсидії.

Згідно постанови КМУ №1180 від 25.11.2020 «Деякі питання надання при народженні дитини одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» за наданням грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка», для дітей, які народилися у 2020 – 2021 році, до управління протягом грудня надали заяву 69 батьків. У грудні до реєстру отримувачів грошової компенсації внесені з початку року 865 заяв для 875 дітей.

За звітний місяць:

сектор прийому громадян прийняв 1771 заяву для призначення соціальних виплат:

883 заяви з призначення державних допомог, 424 заяви щодо призначення субсидії та прийнято 337 повідомлень, що впливають на призначення субсидії, 69 заяв для надання компенсації за пакунок малюка, 58 довідок про подовження інвалідності, в тому числі 17 медичних висновків на дітей з інвалідністю;

сектор прийняття рішень протягом місяця опрацював загалом 2461 звернення, з них:

870 розрахована житлова субсидія та 118 – відмови, 337 заяв з інформацією про зміни, здійснено призначення усіх видів державної допомоги по 1009 заявам; опрацьовано 69 заяв на матеріальну допомогу «пакунок малюка» для дітей 2021р.н., поновлена виплата допомог для осіб з інвалідністю – 58 справ.

Прийнято наростаючим підсумком з початку року 20729 дзвінків на телефонну «гарячу лінію» управління (за грудень – 2300), зареєстровано наростаючим підсумком 41 звернення служби пробації щодо надання послуг особам звільненим з місць позбавлення волі. Видано за місяць 524 повідомлення про розміри призначених державних виплат та доходи.

Виїзні прийоми населення «Мобільним офісом» здійснювались згідно карантинних заходів, за місяць за графіком 3 виїзди загалом на прийомі «Мобільним офісом» надані послуги 42 особам.

Відділом по роботі з внутрішньо переміщеними особами протягом грудня прийнято та видано довідки про взяття на облік як внутрішньо переміщених осіб 127 особам, призначено адресну допомогу внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі  на оплату житлово-комунальних послуг 557 сім’ям.

Відділом праці на постійній основі проводиться повідомна реєстрація колективних договорів підприємств, установ, організацій відповідно до норм діючого законодавства.

Протягом грудня 2021 року зареєстровано 17 колективних договорів, змін та доповнень до них. Направлені листи з рекомендаціями по укладанню колективного договору на 4 підприємства.

16 грудня 2021 року проведено засідання тимчасової міської комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат у виконкомі Краматорської міської ради.

На засідання запрошено 41 суб’єкт господарювання, які мають заборгованість зі сплати єдиного соціального внеску та заборгованість з відшкодування фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій. Розглянуто стан погашення заборгованості по 22 боржникам. Загальна сума сплаченого боргу з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування складає 72,7 тис. грн.

Взято участь у 3 засіданнях по спеціальних розслідуваннях нещасних випадків на виробництві на двох підприємствах.

Розглянуті матеріали атестації робочих місць за умовами праці на відповідність нормативним актам на 5 підприємствах.

Надано 48 консультацій з питань трудового законодавства.

Розміщено на офіційному веб – сайті міської ради один інформаційний матеріал на тему «Про попередження пожеж у побуті».

Розповсюджено серед суб’єктів господарювання:

– 12 пам`яток на тему «Порядок та строки виплати заробітної плати, відповідальність за несвоєчасність її виплати»;

– 10 пам’яток на тему «Забезпечення рівних прав і можливостей жінок та чоловіків у трудових відносинах»;

– 10 пам’яток на тему «Повідомна реєстрація колективних договорів».

16.12.2021 – спеціалістами управління праці та соціального захисту населення прийнято участь в конференції, проведеної в Антикризовому медіа-центрі із соціальними партнерами на тему «Конвенція інституту спеціалізованого кар’єрного радника з питань інклюзивного працевлаштування».

Сектор контролю за додержанням законодавства  про працю

16.12.2021 проведено засідання робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати, зайнятості населення та заборгованості по сплаті платежів до бюджету. На засідання було запрошено 28 суб’єктів господарювання, які нараховують заробітну плату у розмірі менше мінімальної.

На виконання Плану спільних заходів робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати, зайнятості населення та заборгованості  по сплаті платежів до бюджету Краматорської міської ради інспекторами праці УПСЗН Краматорської міської ради разом з представниками ГУ Пенсійного фонду України у Донецької області, Краматорського міського центру зайнятості відвідано 23 суб’єктів господарювання з метою інформування роботодавців та працівників про найбільш ефективні способи додержання законодавства з питань оформлення трудових відносин, моніторингу стану його додержання.

З метою впорядкування підприємницької діяльності на території  Краматорської територіальної громади  та моніторингу стану додержання законодавства про працю в частині легалізації   виплати   заробітної   плати  та   зайнятості  населення  направлено  46  запитів

суб’єктам господарювання, які здійснюють підприємницьку діяльність у галузі роздрібної торгівлі та за результатами засідання робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати, зайнятості населення та заборгованості по сплаті платежів до бюджету, а саме:

  • 16 запитів суб’єктам господарювання за результатами проведення засідання робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати, зайнятості населення та заборгованості по сплаті платежів до бюджету;
  • 5 запитів суб’єктам господарювання на виконання рішень Виконавчого комітету Краматорської міської ради.  

Отримано від суб’єктів господарювання 28 відповідей стосовно своєчасної та у повному обсязі оплати праці, дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці та оформлення трудових відносин.

Встановлено заключення 92 трудових договорів з найманими працівниками у галузі ресторанного господарства та надання послуг мобільного харчування та з найманими працівниками у галузі роздрібної торгівлі.

Через засоби телефонного зв’язку, електронною поштою та за особистим зверненням  надано 24 консультації суб’єктам господарювання.

02.12.2021 організовано та проведено Круглий стіл на тему: «Легальна зайнятість як гарантія захисту трудових прав працівників».

Розміщено на офіційному сайті Краматорської міської ради 2 публікації на теми: 

  • «У Краматорську відбувся круглий стіл на тему «Легальна зайнятість як гарантія захисту трудових прав працівників»;
  • «У Краматорську поновлено заходи з легалізації заробітної плати та зайнятості населення».

На виконання делегованих повноважень щодо здійснення контролю за додержанням законодавства про працю направлено для розгляду та вжиття заходів до Східного міжрегіонального управління Державної служби України з питань праці 14 пропозицій щодо фактів використання незадекларованої праці у суб’єктів господарювання.

Відділом по нагляду за правильністю призначення та виплати пенсій у ході здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій управлінням Пенсійного фонду України у м. Краматорську перевірено 570 пенсійних  справ, 696 разових доручень для виплати допомоги на поховання та недоотриманої пенсії у зв’язку зі смертю пенсіонера.

Під час перевірки встановлено 15 порушень пенсійного законодавства, які призвели до 4-х недоплат пенсії на суму 2359,67 грн.

Відділом персоніфікованого обліку і обслуговування пільгових категорій громадян  протягом грудня 2021 року прийнято осіб з різних питань соціальної підтримки:

– на особистих прийомах надано 901 консультацію особам пільгових категорій;

– надано консультацій за телефоном «гарячої» лінії відділу – 152 особам.

З використанням програмного комплексу «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада» прийнято та опрацьовано 93 заяви від пільговиків та 20 заяв щодо виплати компенсацій та допомог.

Поставлено на облік для отримання безоплатного санаторно-курортного лікування – 20 осіб з інвалідністю загального захворювання, 2 особи з інвалідністю з числа учасників антитерористичної операції,  1 учасника бойових дій з числа учасників АТО;

– надіслано 403 повідомлення про необхідність поновлення документів для перебування на обліку по забезпеченню  санаторно-курортним лікуванням;

– поставлено на облік 10 осіб для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації.

Згідно плану розподілу путівок направлено на оздоровлення 9 дітей пільгових категорій до ДПУ «МДЦ «Артек» та ДПУДЦ «Молода гвардія» на ХІІ тематичну зміну.

Відповідно до постанови КМУ від 05.04.2012 №321 «Про затвердження порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення і виплати грошової компенсації вартості за самостійно придбані технічні засоби реабілітації, переліків таких засобів» до Фонду соціального захисту інвалідів (м. Маріуполь) передано 73 справи осіб з інвалідністю щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації;

– направлено до Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) 29 одиноких пенсіонерів;

– надано 109 довідок громадянам щодо внесення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги;

– видано 7 посвідчень «ветеран праці», 27 посвідчень «особа з інвалідністю»; 2 посвідчення «особа з інвалідністю внаслідок війни»; 1 – посвідчення «учасник війни»;

– надано 1 довідку на безоплатне поховання ветерана війни;

– прийнято 38 заяв для виплати за рахунок міського бюджету допомоги на поховання незастрахованих у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування громадян.

Прийнято до відшкодування по АТ «Укртелекому» та надано пільг 192 особам, 47 особам з інвалідністю по зору. 

Згідно засідання комісії щодо прийняття рішення про надання одноразової матеріальної допомоги непрацюючим малозабезпеченим особам, особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю призначено матеріальну допомогу 32 особам.

Надіслано 202 повідомлення про закінчення фінансування та використання кошторисних асигнувань, передбачених для виплати матеріальної допомоги непрацюючим малозабезпеченим особам, особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю у Державному бюджеті на 2021 рік.

Відповідно до постанови КМУ від 31.07.2007 №80 до Центру комплексної реабілітації «Донбас» направлено 6 осіб з інвалідністю та 5 дітей з інвалідністю.

Відповідно до постанови КМУ №309 пройшла реабілітацію 1 дитина.

Прийнято 1 заяву для влаштування до дитячого будинку-інтернату.

Відповідно до постанови КМУ від 31.03.2015 №179 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення заходів із соціальної та професійної адаптації учасників антитерористичної операції (крім військовослужбовців, звільнених у запас або відставку)» прийнято 5 заяв від учасників АТО/ООС для проходження професійної адаптації.

З метою отримання послуг із психологічної реабілітаціїзгідно Порядку проведення психологічної реабілітації постраждалих учасників антитерористичної операції та постраждалих учасників Революції Гідності, затвердженого постановою КМУ від 27 грудня 2017 року №1057,  прийнято 3 заяви від учасників АТО та/або ООС.

  Прийнято 6 заяв про надання матеріальної допомоги батькам, у сім’ях яких виховуються діти з інвалідністю, відповідно до Положення про комісію з питання надання матеріальної допомоги сім’ям, у яких виховуються діти з інвалідністю та діти з онкологічними захворюваннями.

Проведено засідання комісії по розгляду документів з питання надання матеріальної допомоги сім’ям, у яких виховуються діти з інвалідністю та діти з онкологічними захворюваннями. Було розглянуто 13 заяв від сімей, у яких виховуються діти з інвалідністю та діти з онкологічними захворюваннями, та здійснено виплату матеріальної допомоги.

Відповідно до рішення Краматорської міської ради від 27.01.2021 №4/VIII-158 «Про призначення на 2021 рік щомісячної муніципальної стипендії особам, яким виповнилось 100 та більше років» –  виплачено стипендію 8 особам.

Відповідно до постанови КМУ №1045 виплачено соціальну стипендію 298 студентам. 

Виплачено допомогу 159 здобувачам освіти відповідно до розпорядження голови Донецької обласної державної адміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 30.04.2021 № 388/5-21 «Про затвердження Порядку призначення і виплати у 2021 році щомісячної допомоги здобувачам освіти закладів професійної (професійно-технічної) освіти, закладів фахової передвищої освіти, закладів вищої освіти з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають на повному державному забезпеченні, за рахунок коштів субвенції з обласного бюджету бюджетам територіальних громад».

Відповідно до рішення Краматорської міської ради від 27.01.2021 №4/VIII-159 «Про призначення на 2021 рік щомісячної муніципальної (міської) стипендії здобувачам освіти закладів професійної (професійно-технічної) освіти, закладів фахової передвищої освіти, закладів вищої освіти з числа дітей- сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також осіб із їх числа» здійснено виплату муніципальної стипендії 46 здобувачам освіти.

  Надано відповіді на 206 заяв та адвокатські  запити з приводу здійснення перерахунку та виплати разової грошової допомоги до 5 травня у 2020 – 2021 роках учасникам бойових дій у розмірі 5 мінімальних пенсій за віком.

Опрацювання інформації для визначення потреби в коштах для здійснення перерахунку разової грошової допомоги до 5 травня  відповідно до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення виконання рішень суду у 2021 році, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.08.2021 № 902.

Проведено виплату у розмірі 171,5 тис. грн. щодо нарахування разової грошової допомоги до 5 травня для забезпечення виконання рішення суду.

Прийнято 12 заяв для здійснення перерахунку разової грошової допомоги до 5 травня  відповідно до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення виконання рішень суду у 2021 році, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.08.2021 № 902.

Здійснено виплату матеріальної допомоги  військовослужбовцям звільненим з контракту – 4 особам.

Здійснено виплату компенсації замість використання санаторно-курортної путівки.

Проведено виплату компенсації постраждалим на ЧАЕС.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 №373 «Про деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі» проведено розрахунок суми пільг на житлово-комунальні послуги у грошовій безготівковій формі та грошовій готівковій формі по 4936 особам, які мають право на пільги відповідно до чинного законодавства.

Призначено виплату матеріальної допомоги 9 військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби відповідно до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виплати матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби, затвердженого постановою КМУ від 08.04.2015 р. № 185.

Проведено засідання комісії з надання одноразової матеріальної допомоги мешканцям територіальної громади та внутрішньо переміщеним особам – учасникам бойових дій, які зареєстровані у м. Краматорськ. Розглянуто 5 заяв військовослужбовців зі статусом учасника бойових дій та здійснено виплату матеріальної допомоги.

21.12.2021 проведено засідання комісії щодо надання одноразової матеріальної допомоги особам з інвалідністю та непрацюючим малозабезпеченим особам. Призначено допомогу 18 особам.

23.12.2021 проведено засідання комісії для розгляду питань, пов’язаних з встановленням статусу особи з інвалідністю внаслідок війни та статусу особи, на яку поширюється чинність Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» з порядком денним: Про розгляд заяв щодо встановлення статусу особи з інвалідністю внаслідок війни згідно Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”. Встановлено 2 статуси – «особа з інвалідністю внаслідок війни».

23.12.2021 проведено засідання комісії з питань призначення та виплати муніципальної (міської) стипендії здобувачам освіти закладів професійної (професійно-технічної) освіти, закладів фахової передвищої освіти, закладів вищої освіти з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також осіб із їх числа на 2022 рік з порядком денним: Про прийняття рішення про призначення та виплату щомісячної муніципальної (міської) стипендії здобувачам освіти закладів професійної (професійно-технічної) освіти, закладів фахової передвищої освіти, закладів вищої освіти з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також осіб із їх числа, що навчаються на денному відділенні, та не знаходяться на повному державному утриманні.  

24.12.2021 проведено засідання комісії щодо розгляду заяв деяких категорій осіб та учасників Революції Гідності про  виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення. З наступним порядком денним:

1.Розгляд заяв внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпечення її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення, у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, перебуваючи безпосередньо в районах та у період здійснення зазначених заходів, та визнані учасниками бойових дій щодо виплати грошової компенсації для придбання житла відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 18.04.2018 № 280 “Питання забезпечення житлом внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України» (зі змінами).

2. Призначення  суми грошової компенсації щодо  осіб, які подали відповідні заяви.