Інформація по управлінню праці та соціального захисту населення за червень 2021 року


Надходження  та витрати грошових коштів за червень 2021 року

Фінансування з Державного бюджету.

Надійшло 32269373,92 грн., в тому числі перераховано:
–  на виконання програми і Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС» – 312089,13 грн. (харчування І,П категорії, додаткова відпустка, дитячі, оздоровлення, придбання санаторно-курортних путівок, регрес);
– щомісячна адресна допомога  внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання – 8244053,26 грн.;
–  соціальні стипендії студентам (курсантам) вищих навчальних закладів – 397521,00 грн.;
–  матеріальна допомога особам з інвалідністю та непрацюючим малозабезпеченим особам – 15048,00  грн.;
– матеріальна допомога військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби –  15900,10 грн.;
– оплата санаторно-курортного лікування особам з інвалідністю загального захворювання – 50330,00 грн.;
– одноразова виплата жінкам, яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня» – 136200,00 грн.;
–  заходи з реабілітації учасників АТО – 15015,00 грн.;
–  заходи з реабілітації дітей з інвалідністю – 102500,00 грн.
– щорічна разова грошова допомога ветеранам ВОВ і жертвам нацистських переслідувань та соціальна допомога особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною – 255308,00 грн.
– державна допомога на дітей – 21182690,37грн.;
– пільги та субсидії – 1542719,06грн.        

Фінансування з місцевого бюджету.

Надійшло  всього – 4195495,94 грн., в тому числі перераховано:
–  компенсація особам, які надають соціальні послуги згідно постанови КМУ № 558, 859 – 172645,56 грн.;
–  допомога на поховання незастрахованих громадян міста – 54000 грн.;
–  матеріальна допомога мешканцям міста по рішенню міської ради – 37200 грн.;
–  абонплата за послуги зв’язку особам з інвалідністю по зору 1,2 груп – 4217,56 грн.;
–  муніципальна стипендія дітям – сиротам – 11810,00 грн.;
–  муніципальна стипендія 100-річним особам – 9000,00 грн.;
–  витрати по доставці та виплаті соціальних допомог та компенсацій – 1149,30 грн.;
–  компенсація пільгового проїзду окремим категоріям громадян:
в автотранспорті – 1700000,00 грн.;
в електротранспорті – 1900000,00 грн.;
– пільги з послуг зв’язку – 12176,72 грн.

За рахунок субвенції із обласного бюджету до місцевого:
–  фінансова підтримка учнів та студентів з числа дітей – сиріт – 267900,00 грн.;
–  безоплатне поховання учасників бойових дій, осіб з інвалідністю ВОВ – 1701,00 грн.;
– компенсація на бензин, транспортне обслуговування особам з інвалідністю – 250,81 грн.;
– пільги особам з інвалідністю по зору 1-2 гр. на комунальні послуги – 9853,19 грн.;
– пільги на медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС – 13591,80  грн.

Відділом соціальних допомог і компенсацій протягом червня здійснено виплату усіх видів державної допомоги по виплатним відомостям для 11135 одержувачів державних допомог сім’ям з дітьми, особам з інвалідністю та особам, які надають послуги.

Опрацьовано протягом червня 2435 особових рахунків для здійснення виплати одержувачам всіх видів державної допомоги.

Діючих субсидій на 30.06.2021 року – 17343.

З питання надання субсидії у грошовій готівковій формі згідно змін до Положення про надання житлових субсидій (в редакції ПКМУ №505 від 19.05.2021), що застосовуються з 01.05.2021, протягом  червня подали заяву про призначення субсидії на ЖКП представники 546 домогосподарств, прийнято у червні 15 заяв від представників домогосподарств, які звернулись за субсидією на тверде паливо.

Після надання даних Мінфіну щодо верифікації про наявність житла, депозитів, власності на транспортні засоби та інше проведено автоматичне призначення субсидії. На підставі отриманих результатів верифікації після надання ДП «ІОЦ Мінсоцполітики» доопрацьованих версій до ПК «Житлові субсидії» розраховано 19078 особових справ, в тому числі призначено 16772, відмовлено в призначенні 2306.

Згідно постанови КМУ №1180 від 25.11.2020 «Деякі питання надання при народженні дитини одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» за наданням грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка», для дітей, які народилися у 2020 – 2021 році, до управління протягом травня надали заяву 57 батьків. У червні (на 08.06.2021) до реєстру отримувачів грошової компенсації  внесені 63 заяви для 64 дітей (з початку року 374 заяви для 378 дітей).

За звітний місяць:

  • сектор прийому громадян прийняв 1580 заяв на призначення соціальних виплат:

583 заяви з призначення державних допомог, 561 заява щодо призначення субсидії та прийнято 379 повідомлень, що впливають на призначення субсидії, також прийнято 57 заяв для надання компенсації за пакунок малюка для дітей 2020 – 2021р.н.;

  • сектор прийняття рішень протягом місяця опрацював загалом 20967 звернень, з них: 19078 особових справ щодо розрахунку житлової субсидії, у тому числі: 70 за зверненнями громадян та 19078 за автоматичним розрахунком; 744 інформаційних заяви щодо призначення субсидії; здійснено призначення усіх видів державної допомоги по 1088 заявам; опрацьовано 57 заяв на матеріальну допомогу «пакунок малюка» 2020 – 2021.

Прийнято наростаючим підсумком з початку року 9184 дзвінки на телефонну «гарячу лінію» управління (за червень – 1647), зареєстровано наростаючим підсумком 21 звернення служби пробації щодо надання послуг особам звільненим з місць позбавлення волі (у червні 1). Видано за місяць 500 довідок про розміри призначених держаних виплат, субсидій їх одержувачам.

Виїзні прийоми населення «Мобільним офісом» здійснювались за графіком згідно карантинних заходів, за місяць 7 виїздів, де надані послуги 67 особам, в тому числі 2 виїзди на дом. 

Відділом по роботі з внутрішньо переміщеними особами протягом червня прийнято та видано довідки про взяття на облік як внутрішньо переміщених осіб 167 особам, призначено адресну допомогу внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі  на оплату житлово-комунальних послуг 484 сім’ям.

Відділом державних соціальних інспекторів за червень для призначення всіх видів соціальних виплат складено 102 акти обстеження матеріально-побутових умов сім’ї, з яких:

  • 102 акти для призначення субсидій на житлово-комунальні послуги та державної соціальної допомоги.

Підготовлені подання щодо прийняття рішення про призначення (відновлення) соціальних виплат 625 внутрішньо переміщеним особам.

Відділом праці на постійній основі проводиться повідомна реєстрація колективних договорів підприємств, установ, організацій відповідно до норм діючого законодавства.

Протягом червня 2021 року зареєстровано 7 колективних договорів, змін та доповнень до них. Направлені листи з рекомендаціями по укладанню колективного договору на 4 підприємства.

24 червня 2021 року проведено засідання тимчасової міської комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.

На засідання запрошено 53 суб`єкти господарювання, у тому числі які мають заборгованість з виплати заробітної плати, сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, страхових внесків та з відшкодування пільгових пенсій, заслухано 23 суб`єкти господарювання.

Інформаційно-роз’яснювальна робота:

– розміщено на офіційному сайті міськради інформацію на теми: «Особливості застосування неповного робочого часу, «Регулювання оплати праці працівників. Диференціація окладів (тарифних ставок)», «Поради під час спеки»;
– розглянуто одне письмове звернення працівника підприємства щодо надання додаткової соціальної відпустки на дитину з інвалідністю;
– надано 39 консультацій з питань трудового законодавства;
– розроблена пам’ятка «Поради під час спеки» (розміщена в медичних та соціальних закладах);
– розглянуті матеріали атестації робочих місць за умовами праці на відповідність нормативним актам на одному підприємстві.

03 червня 2021 року управлінням праці та соціального захисту населення, на прохання Східного регіонального Управління Державної служби України з питань праці, організовано та проведено семінар у виконкомі Краматорської міської ради на тему: «Безпечна експлуатація атракціонів в парках відпочинку». У семінарі взяли участь 10 фізичних осіб -підприємців, які експлуатують атракціони на орендованих майданчиках парку та міста, а також головний інженер КП «Об’єднання парків культури та відпочинку».

  • червня 2021 року взято участь:
  • у семінарі-нараді, проведеного у форматі відеоконференції на платформі Cisco WebEx департаментом соціального захисту населення,   на тему: «Проблемні питання, що виникають у процесі організації роботи з направлення громадян України на альтернативну (невійськову) службу»;
  • у круглому столі, проведеного у форматі відеоконференції на платформі Zoom Громадською організацією «Об’єднання «Смарта», на тему: «Робочий простір без дискримінації. Права жінок. Колективний договір як основа для забезпечення рівних прав і можливостей жінок і чоловіків. Керівництво для роботодавців у сфері гендерної рівності».

Сектор контролю за додержанням законодавства  про працю

24.06.2021 проведено засідання робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати, зайнятості населення та заборгованості по сплаті платежів до бюджету на яке було запрошено 14 суб’єктів господарювання.

З метою впорядкування підприємницької діяльності на території  Краматорської територіальної громади  та моніторингу стану додержання законодавства про працю в частині легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення направлено 46 запитів суб’єктам господарювання, які здійснюють підприємницьку діяльність у галузі роздрібної торгівлі, ресторанного господарства та за результатами засідання робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення, а саме:

  • 35 запитів суб’єктам господарювання, які здійснюють підприємницьку діяльність у галузі роздрібної торгівлі.
  • 2 запита суб’єктам господарювання, на виконання рішень виконавчого комітету Краматорської міської ради.
  • 9 запитів суб’єктам господарювання, які здійснюють підприємницьку діяльність у галузі ресторанного господарства та надання послуг мобільного харчування.         

Через засоби телефонного зв’язку, електронною поштою та за особистим зверненням  надано 37 консультацій суб’єктам господарювання.

Отримано від суб’єктів господарювання 25 відповіді стосовно своєчасної та у повному обсязі оплати праці, дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці та оформлення трудових відносин, з яких проаналізовано та відпрацьовано 25 відповідей щодо встановлення можливих порушень законодавства про працю.

Згідно до ст.24 КЗПП України та Порядку подання до органів ДПС повідомлення про прийняття на роботу оформлено працевлаштування 8 найманих працівників.

Станом на 31.05.2021 встановлено укладення 74 трудових договорів з найманими працівниками у тимчасових спорудах та з найманими працівниками у галузі ресторанного господарства та надання послуг мобільного харчування.

З метою інформування роботодавців та працівників про найбільш ефективні способи додержання законодавства з питань оформлення трудових відносин, моніторингу стану його додержання інспекторами праці здійснено відвідування 107 суб’єктів господарювання.

На виконання делегованих повноважень щодо здійснення контролю за додержанням законодавства про працю направлено для розгляду та вжиття заходів до Східного міжрегіонального управління Державної служби України з питань праці 4 пропозицій щодо фактів використання незадекларованої праці.

Розповсюджено 107 пам`яток «Головне що треба знати про оформлення трудових відносин».

24.06.2021р. прийнято участь в онлайн-вебінарі Норвезької Ради у справах біженців за темою: «Керівництво для роботодавців у сфері гендерної рівності та недискримінації».

Відділом по нагляду за правильністю призначення та виплати пенсій у ході здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій управлінням Пенсійного фонду України у м. Краматорську перевірено 502 пенсійні  справи, 315разових доручення для виплати допомоги на поховання в зв’язку зі смертю пенсіонера.

Під час перевірки встановлено 9 порушень пенсійного законодавства, які призвели до 4-х недоплат пенсії на суму 2136,29грн.

Відділом персоніфікованого обліку і обслуговування пільгових категорій громадян  протягом червня 2021р. прийнято осіб з різних питань соціальної підтримки:
– на особистих прийомах надано 1194 консультації особам пільгових категорій;
– надано консультацій за телефоном «гарячої» лінії відділу – 129 особам.

З використанням програмного комплексу «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада» прийнято та опрацьовано 117 заяв від пільговиків.

Поставлено на облік для отримання безоплатного санаторно-курортного лікування – 15 осіб з інвалідністю загального захворювання, 1 особу з інвалідністю внаслідок війни;
– видано 9 путівок до санаторіїв Мінсоцполітики та 7 договорів до санаторіїв спинального профілю, 2 договори щодо оздоровлення учасників бойових дій, 8 договорів щодо оздоровлення осіб з інвалідністю загального захворювання;
– видано один договір щодо оздоровлення громадянина, постраждалого внаслідок ЧАЕС;
– поставлено на облік 27 осіб для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації;

Відповідно до постанови КМУ від 05.04.2012 №321 «Про затвердження порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення і виплати грошової компенсації вартості за самостійно придбані технічні засоби реабілітації, переліків таких засобів» до Фонду соціального захисту інвалідів (м. Маріуполь) передано 15 справ осіб з інвалідністю щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації;

– направлено до Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) 19 одиноких пенсіонерів;
– надано 179 довідок громадянам щодо внесення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги;
– видано 18 посвідчень «ветеран праці», 3 посвідчення «особа з інвалідністю внаслідок війни», 25 посвідчень «особа з інвалідністю»;
 – прийнято 21 заяву для виплати за рахунок міського бюджету допомоги на поховання незастрахованих у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування громадян.

Протягом червня 2021 року прийнято 55 заяв від батьків (або осіб, які їх замінюють) дітей, які потребують особливої уваги та підтримки, та 53 заяви від батьків дітей, які виховуються в сім’ях з дітьми, для включення до банку даних дітей щодо оздоровлення їх у 2021 році. Згідно плану розподілу путівок направлено на оздоровлення 3 дитини пільгових категорій до ДПУ «МДЦ «Артек» та 5 дітей до ДП «УДЦ «Молода гвардія» на V тематичні зміни. Укладено 63 угоди з батьками (особами, які їх замінюють) дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, та 10 угод з батьками (особами, які їх замінюють) дітей, які виховуються в сім’ях з дітьми щодо оздоровлення дітей у дитячих оздоровчих закладах Донецької області.

Призначені та виплачені компенсаційні виплати на продукти харчування для 439 осіб, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи 1 та 2 категорій, та сім’ям, які втратили годувальників.

Прийнято 14 заяв на виплату одноразової матеріальної допомоги від осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та малозабезпечених осіб.

Відповідно до постанови КМУ від 31.07.2007 №80 до Центру комплексної реабілітації «Донбас» направлено 20 осіб з інвалідністю. До Державної реабілітаційної установи «Оберіг» направлено 10 дітей з інвалідністю.

Прийнято 10 заяв від осіб похилого віку для розгляду можливості влаштування до інтернатного закладу.

Направлено 14 учасників АТО/ООС для проходження професійної адаптації відповідно до постанови КМУ від 31.03.2015 №179 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення заходів із соціальної та професійної адаптації учасників антитерористичної операції (крім військовослужбовців, звільнених у запас або відставку)».

З метою отримання послуг із психологічної реабілітаціїзгідно Порядку проведення психологічної реабілітації постраждалих учасників антитерористичної операції та постраждалих учасників Революції Гідності, затвердженого постановою КМУ від 27 грудня 2017 року №1057, направлено 7 учасників АТО та/або ООС.

Прийнято 13 заяв про надання матеріальної допомоги батькам, у сім’ях яких виховуються діти з інвалідністю, відповідно до Положення про комісію з питання надання матеріальної допомоги сім’ям, у яких виховуються діти з інвалідністю та діти з онкологічними захворюваннями.

Відповідно до рішення Краматорської міської ради від 27.01.2021 №4/VIII-158 «Про призначення на 2021 рік щомісячної муніципальної стипендії особам, яким виповнилось 100 та більше років» –  виплачено стипендію 10 особам.  

Відповідно до рішення Краматорської міської ради від 27.01.2021 №4/VIII-159 «Про призначення на 2021 рік щомісячної муніципальної (міської) стипендії здобувачам освіти закладів професійної (професійно-технічної) освіти, закладів фахової передвищої освіти, закладів вищої освіти з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також осіб із їх числа» виплачено муніципальну стипендію 62 особам.  

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 №373 «Про деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі» проведено розрахунок суми пільг на житлово-комунальні послуги у грошовій безготівковій формі та грошовій готівковій формі по 5723 особам, які мають право на пільги відповідно до чинного законодавства.

Призначено компенсацію на тверде паливо 35 особам.

Відповідно до постанови КМУ №1045 виплачено соціальну стипендію 213 студентам. 

Відповідно до розпорядження голови облдержадміністрації керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 24.05.2021 №465/5-21 прийнято 148 заяв щодо виплати щомісячної допомоги здобувачам освіти закладів професійної (професійно-технічної) освіти, закладів фахової передвищої освіти, закладів вищої освіти з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають на повному державному забезпеченні.

Відповідно до постанови КМУ №256 ( зі змінами) комісією щодо прийняття рішення про надання одноразової матеріальної допомоги непрацюючій малозабезпеченій особі, особі з інвалідністю та дитині з інвалідністю призначено матеріальну допомогу 10 особам, з яких 4 особам з інвалідністю та 6 малозабезпеченим особам.

Прийнято 4 клопотання від Краматорського територіального центру комплектування та соціальної підтримки Донецької області про виплату матеріальної допомоги громадянам України, які звільнені з військової служби.

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 08.04.2021 № 325 «Деякі питання виплати разової грошової допомоги, передбаченої Законами України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» і «Про жертви нацистських переслідувань» здійснено виплату щорічної грошової допомоги до 5 травня по 6268 особам.

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 08.04.2021 № 325 «Деякі питання виплати разової грошової допомоги, передбаченої Законами України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» і «Про жертви нацистських переслідувань» від силових структур, підприємств, установ, організацій, та органів Пенсійного фонду України прийнято переліки осіб та заяви, які мають право на отримання разової грошової допомоги до 5 травня у 2021 році у кількості 101 особа, з них:

  • особи з інвалідністю внаслідок війни та колишні малолітні (яким на момент ув’язнення не виповнилося 14 років) в’язні  концентраційних таборів, гетто та інших місць примусового тримання, визнаних особами з інвалідністю внаслідок загального захворювання, трудового каліцтва та з інших причин – 1 особа;
  • учасники бойових дій, постраждалі учасники Революції Гідності та колишні неповнолітні (яким на момент ув’язнення не виповнилося 18 років) в’язні концентраційних таборів, гетто, інших місць примусового тримання, а також діти, які народилися у зазначених місцях примусового тримання їхніх батьків – 98 осіб;
  • члени сімей загиблих та дружини (чоловіки) померлих осіб з інвалідністю внаслідок війни, дружини (чоловіки) померлих учасників бойових дій, учасники війни і жертви нацистських переслідувань, визнаних за життя особами з інвалідністю внаслідок загального захворювання, трудового каліцтва та з інших причин, які не одружилися вдруге – 1 особа;

Надано відповіді на 45 заяв та адвокатських запитів з приводу здійснення перерахунку та виплати разової грошової допомоги до 5 травня у 2020 – 2021 роках учасникам бойових дій у розмірі 5 мінімальних пенсій за віком.

Проведено 2 засідання комісії щодо розгляду заяв деяких категорій осіб та учасників Революції Гідності про виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення.