Інформація по управлінню праці та соціального захисту населення за березень 2020 року


 Надходження та витрати грошових коштів за березень 2020 року

      Фінансування з Державного бюджету.

      Надійшло 93370009,64 грн., в тому числі перераховано:

– на виконання програми і Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС» – 244938,39 грн. (харчування І,П категорії, додаткова відпустка, дитячі, оздоровлення, придбання санаторно-курортних путівок, регрес);

– щомісячна адресна допомога внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання – 7827801,88 грн.;

– соціальні стипендії студентам (курсантам) вищих навчальних закладів – 390334,47 грн.;

– оплата виготовлення технічних засобів реабілітації та спецзасобів для спілкування осіб з інвалідністю – 935384,90 грн.;

– заходи з реабілітації дітей з інвалідністю – 16000,00 грн.

– допомога на дітей – 25032951,00 грн.;

– пільги та субсидії – 58922599,00 грн.

       Фінансування з місцевого бюджету.

      Надійшло всього – 4788595,39 грн., в тому числі перераховано:

– компенсація особам, які надають соціальні послуги згідно постанови КМУ № 558 – 82900,26 грн.;

– допомога на поховання незастрахованих громадян міста – 30699,50 грн.;

– матеріальна допомога мешканцям міста по рішенню міської ради – 104050,00 грн.;

– матеріальна допомога дітям з інвалідністю та онкохворим дітям – 54000,00 грн.;

– абонплата за послуги зв’язку особам з інвалідністю по зору 1,2 груп – 6200,27 грн.;

– муніципальна стипендія дітям – сиротам – 12600,00 грн.;

– муніципальна стипендія 100-річним особам – 4000,00 грн.;

– витрати по доставці та виплаті соціальних допомог та компенсацій – 1747,43 грн.;

– компенсація пільгового проїзду окремим категоріям громадян:

в автотранспорті – 1080000,00 грн.;

в електротранспорті – 3310000,00 грн.

– пільги з послуг зв’язку – 24314,00 грн.

       За рахунок субвенції із обласного бюджету до місцевого:

– безоплатне поховання учасників бойових дій, особам з інвалідністю ВОВ – 4395,00 грн.;

– компенсація на бензин, транспортне обслуговування особам з інвалідністю – 17358,76 грн.;

– пільги особам з інвалідністю по зору 1-2 гр. на комунальні послуги – 45898,33 грн.;

– пільги на медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС – 10431,84 грн.

      Відділом соціальних допомог і компенсацій протягом березня здійснено виплату усіх видів державної допомоги по виплатним відомостям для 13211 одержувачів державних допомог сім’ям з дітьми, особам з інвалідністю.

      Опрацьовано протягом січня 3112 особових рахунків для здійснення виплати одержувачам всіх видів державної допомоги.

      Діючих субсидій на 01.04.2020 року – 26866.

      З питання надання субсидії у грошовій формі на опалювальний період згідно змін до Положення про надання субсидії (в редакції ПКМУ №807 від 14.08.2019) протягом березня звернулись з заявою про призначення субсидії на ЖКП представники 115 домогосподарств, та наростаючім підсумком з початку року 629; прийнято у березні 24 заяви від представників домогосподарств, які звернулись за субсидією на тверде паливо, наростаючим підсумком з початку року – 394.

      Протягом місяця проведено 8 засідань міської комісії з питань призначення житлових субсидій, де розглянуто 235 заяв та по 9 заявам – відмовлено.

      Проведено 3 засідання міської комісії з питань призначення державної допомоги малозабезпеченим сім’ям, де розглянуто 38 заяв про призначення державної допомоги малозабезпеченим сім’ям.

      За звітний місяць:

сектор прийому громадян прийняв 1438 заяв на призначення соціальних виплат, з них на призначення субсидії – 139, 965 заяв на призначення усіх видів державної допомоги та прийнято 334 документи про зміни у членів домогосподарства, що впливають на призначення субсидії;

сектор прийняття рішень протягом місяця опрацював загалом 2821 звернення, з них: 641 – призначено житлових субсидій, відмовлено у призначенні житлової субсидії – 59 заявникам та припинено дію субсидії – 231 домогосподарству; здійснено призначення усіх видів державної допомоги по 1219 заявам.

      Відповідно змін, затверджених ПКМУ від 14.08.2019 №807, проведено розрахунок субсидій у березні та сформовані виплатні відомості на виплату субсидії у готівковій формі на 21270 одержувачів на суму 26329,14тис.грн. та відомості на АТ «Ощадний банк» для надання грошової (безготівкової субсидії) 2155 особам на суму 2984,23тис.грн., готівка на тверде палива призначена 256 особам на суму 859,77тис.грн.

      Сума видатків для здійснення виплати державних допомог за березень склала – 25032,95тис.грн.

      Прийнято наростаючим підсумком з початку року 2235 дзвінків на телефонну «гарячу лінію» управління (442 – за березень), зареєстровано наростаючим підсумком 12 звернень служби пробації щодо надання послуг особам, звільненим з місць позбавлення волі (3 у березні). Видано за місяць 705 довідок про розміри призначених державних виплат, субсидій їх одержувачам.

      Організовано у березні 8 виїзних прийомів населення «Мобільним офісом», в тому числі 1 згідно графіку (2 – відмінено у зв’язку з карантином), надані послуги 7 особам та прийнято документів для призначення соціальних виплат та проведено 7 виїзних прийомів на дому, де прийнято документи у 8 осіб.

      Відділом по роботі з внутрішньо переміщеними особами протягом грудня прийнято та видано довідки про взяття на облік як внутрішньо переміщених осіб 161 особі, призначено адресну допомогу внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг 476 сім’ям.

      Відділом державних соціальних інспекторів за березень для призначення всіх видів соціальних виплат складено 2886 актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї, з яких:

-184 акти для призначення субсидій на житлово-комунальні послуги та державної соціальної допомоги;

-2702 акти згідно Порядку призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам.

       Відділом праці на постійній основі проводиться повідомна реєстрація колективних договорів підприємств, установ, організацій відповідно до норм діючого законодавства.

      Протягом березня 2020 року зареєстровано 8 колективних договорів, змін та доповнень до них. Направлені листи рекомендації щодо укладання колективного договору на 8 підприємств.

      Розглянуті матеріали атестації робочих місць за умовами праці на відповідність нормативним актам на 1 підприємстві.

      Інформаційно-роз’яснювальна робота:

      1) 3 березня 2020 року за ініціативою управління праці та соціального захисту населення у виконкомі Краматорської міської ради проведена організаційно-роз’яснювальна кампанія з представниками підприємств, установ, організацій міста на тему: «Недопущення виникнення заборгованості із заробітної плати. Законодавчо встановлені строки та порядок виплати заробітної плати», в якій прийняли участь уповноважена особа, начальник Краматорського управління Головного управління ДПС у Донецькій області, заступник начальника управління – начальник відділу контролю північно-східного напрямку управління з питань праці Головного управління Держпраці у Донецькій області, представники управління Пенсійного фонду в м. Краматорську та Краматорського міського центру зайнятості

      Роботодавцям роз’яснені зобов’язання щодо законодавчо встановлених строків та порядку виплати заробітної плати найманим працівникам, порядку розрахунку при звільнені працівників та відповідальність за затримку розрахунку, а також щодо права вирішення питання погашення заборгованості по заробітній платі працівниками в досудовому та судовому порядку.

      2) 4 березня 2020 року проведений семінар (за участю 13 суб’єктів господарювання) щодо своєчасної виплати заробітної плати найманим працівникам та по заборгованості по заробітній платі у разі її виникнення.

      3) Розміщено на сайті Краматорської міської ради 2 публікації на теми: «Своєчасність виплати заробітної плати: строки, періодичність та порядок виплати; відповідальність за порушення виплати»; «Порядок вирішення трудових спорів працівниками у разі невиплати заробітної плати. Способи стягнення з роботодавця заборгованості по заробітній платі».

      4) Серед суб’єктів підприємництва розповсюджено 42 пам`ятки щодо порядку та строків виплати заробітної плати, відповідальності за несвоєчасність її виплати.

      5) Надано 26 консультацій (по телефону та на прийомі) підприємствам, установам, організаціям, приватним підприємцям, громадянам міста з питань трудового, кадрового законодавства, колективно-договірного регулювання праці, охорони праці та атестації робочих місць за умовами праці.

      Сектором контролю за додержанням законодавства про працю на виконання доручення Прем’єр-міністра України проведена зустріч з представниками підприємств, установ, організацій міста на тему: «Легальна праця. Недопущення виникнення заборгованості із заробітної плати».

      За інформацією управління ПФУ України у м. Краматорську Донецької області та ДФС України ГУ ДФС у Донецькій області щодо додержання законодавства про працю направлено 20 запитів суб’єктам господарювання.

      Отримано відповіді та проведений аналіз інформації від 11 суб’єктів господарювання, щодо своєчасної та у повному обсязі оплати праці, додержання мінімальних гарантій в оплаті праці, оформлення трудових відносин.

      З питання додержання законодавства про працю в частині дотримання мінімальних гарантій в оплаті праці та проведені перевірки у 6-ти суб’єктів господарювання.

      Винесено 2 приписи про усунення порушень законодавства про працю, по 2 суб’єктам господарювання складені постанови про накладення штрафу.

      За результатами проведених контролюючих заходів 56 найманим працівникам здійснено донарахування заробітної плати.

      З метою проведення роз’яснювальної роботи із суб’єктами підприємництва з питань легалізації трудових відносин розповсюджено 315 пам`яток, розміщено 2 матеріали на інформаційному сайті Краматорської міської ради та здійснено відвідування 24 суб’єктів господарювання.

      Відділом по нагляду за правильністю призначення та виплати пенсій у ході здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій управлінням Пенсійного фонду України у м. Краматорську перевірено 789 пенсійних справ, 271 разове доручення для виплати допомоги на поховання в зв’язку зі смертю пенсіонера.

      Під час перевірки встановлено 8 порушень пенсійного законодавства, які призвели до 2-х недоплат пенсії на суму 543,72грн. та 1-ї переплати на суму 65,74грн.

      Відділом персоніфікованого обліку і обслуговування пільгових категорій громадян протягом березня 2020р. прийнято осіб з різних питань соціальної підтримки:

– поставлено на облік для отримання безоплатного санаторно-курортного лікування – 8 осіб;

– видано 3 путівки до санаторіїв Мінсоцполітики; один учасник АТО оздоровлюється за тристоронньою угодою;

– поставлено на облік 23 особи для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації; внесено до Централізованого банку даних з проблем інвалідності 72 електронних анкет – замовлень, надіслано 72 направлення до підприємств-виробників для виготовлення та безкоштовного забезпечення потребуючих осіб з інвалідністю технічними засобами реабілітації;

– направлено до Донбаського Центру професійної реабілітації інвалідів – 2 особи;

– направлено до Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) 12 одиноких пенсіонерів;

– надано 208 довідок громадянам щодо внесення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги;

– видано 8 посвідчень «ветерана праці», 2 посвідчення «учасник війни», 24 посвідчення «особа з інвалідністю загального захворювання»,

– прийнято 15 заяв для виплати за рахунок міського бюджету допомоги на поховання незастрахованих у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування громадян;

– прийнято 15 заяв від осіб з інвалідністю загального захворювання та малозабезпечених осіб на одноразову матеріальну допомогу.

      Видано 3 довідки до ритуальної служби на безоплатне поховання осіб, які мали статус «учасник бойових дій».

      Станом на 01.04.2020 прийнято 662 заяви від батьків (або осіб, які їх замінюють) дітей, які потребують особливої уваги та підтримки, для включення до банку даних дітей щодо оздоровлення їх в 2020 році.

      За звітний період відділом призначено та виплачено:

      компенсаційні виплати на продукти харчування для 454 осіб, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи 1 та 2 категорій, одноразової виплати на оздоровлення постраждалих внаслідок ЧАЕС – 47 осіб, одноразова компенсація батькам, дружинам у разі втрати годувальника, постраждалого внаслідок ЧАЕС – 1 особі.

      Призначена соціальна стипендія студентам (курсантам) вищих навчальних закладів – 244 особам на суму 390,3 тис.грн.

      Призначена та виплачена:

– муніципальна стипендія особам, яким виповнилось 100 та більше років – 4 особам на суму 4,0 тис.грн.,

– муніципальна стипендія учням професійно-технічних навчальних закладів і студентам вищих навчальних закладів І-ІV рівнів акредитації з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також осіб із їх числа – 66 особам на суму 12,6 тис.грн.

      Виплачена компенсація на бензин, ремонт та технічне обслуговування автомобілів та транспортне обслуговування 81 особі на суму 17,45 тис.грн.

      Виплачена пільга на придбання твердого палива готівкою 3 особам на суму 5,5 тис.грн.

      Засідання комісії по розгляду документів з питання надання матеріальної допомоги сім’ям, у яких виховуються діти з інвалідністю та діти з онкологічними захворюваннями, проведено 05.03.2020. Відповідно до п.4 р.2 Положення про комісію по розгляду документів з питання надання матеріальної допомоги сім’ям, у яких виховуються діти з інвалідністю та діти з онкологічними захворюваннями, затвердженого рішенням виконкому Краматорської міської ради від 21.03.2018 №216 (зі змінами від 15.01.2020), матеріальну допомогу отримали 42 особи на загальну суму 54,0 тис.грн., у тому числі: по 5,0 тис.грн. кожному із 3 заявників, у сім’ях яких виховуються неповнолітні діти з онкологічними захворюваннями, для продовження лікування; по 1,0 тис.грн. кожному із 39 заявників, у сім’ях яких виховуються неповнолітні діти з інвалідністю.

      Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 № 373 «Про деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі» проведено розрахунок суми пільг на житлово-комунальні послуги у грошовій безготівковій формі та грошовій готівковій формі по 5320 особам, які мають право на пільги відповідно до чинного Законодавства, на суму 4511,3 тис. грн.