Голосовий робот від YASNO приймає показання електролічильника у мешканців Донеччини


Щомісяця з 1 по 3 число слід передавати показання електролічильника, щоб отримувати нарахування лише за фактично спожиту електроенергію. Піклуючись про клієнтів, енергопостачальник YASNO розвиває дистанційні сервіси, які у період карантину допомагають безпечно вирішувати питання з постачання електроенергії, залишаючись вдома. Наприклад, передати показання можна телефоном через голосового робота на ім’я Яна.

Щоб зв’язатися з Яною, клієнту достатньо:

  • подзвонити до контакт-центру YASNO за номерами (067/095) 65 26 000, (0629) 52 60 00;
  • обрати в голосовому меню пункт 1 «Постачання електроенергії»;
  • прослухати інформацію про діючі тарифи та перейти до пункту 3 «Передача показань»;
  • перевірити, чи правильно робот Яна назвав ваш особовий рахунок, відповівши «Так» чи «Ні»;
  • якщо робот пропонує назвати ваш особовий рахунок, промовити його розбірливо та повільно;
  • назвати показання електролічильника, коли Яна запропонує це зробити;
  • підтвердити показання, відповівши «Так» чи «Ні».

Якщо робот не може розпізнати промовлені цифри, не співпадає особовий рахунок або виникла будь-яка інша проблема, дзвінок клієнта одразу буде переадресований на оператора. Для цього не потрібно переривати його і повторно телефонувати – задля зручності клієнта все відбувається автоматично. Кожен мешканець Донеччини може обрати найбільш зручний для себе спосіб передачі показань електролічильника дистанційно. Необов’язково йти до енергоофісу або терміналу, навіть якщо ви не користуєтеся інтернетом. Достатньо лише зателефонувати до контакт-центру та назвати необхідні цифри роботу. Крім голосового бота клієнти можуть швидко та легко повідомити показання в Особистому кабінеті, у мобільному додатку YASNO, через форму швидкої передачі показань на сайті, через чат-бота в Viber.