Електронний кабінет платника


Днями Краматорським управлінням ГУ ДПС у Донецькій області було проведено гарячу лінію щодо питань надання звітності до органів Державної податкової служби в електронному вигляді.

Найбільше питань було, щодо використання Електронного кабінету платника. Нагадаємо переваги та порядок використання популярного електронного  сервісу, який був розроблений та запроваджений  Державною податковою службою України.

Електронний кабінет − це персональне автоматизоване робоче місце платника податків, доступ до роботи в якому здійснюється з будь-якого комп’ютера, підключеного до Інтернету.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua

з використанням електронно-цифрового підпису (ЕЦП) будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів (АЦСК).

До переваг сервісу можна віднести зручність: при поданні декларації в електронній формі не потрібно нічого самому розраховувати, система автоматично сформує податкову декларацію за вас. Її потрібно буде тільки надіслати й отримати по зворотньому зв’язку повідомлення про те, що електронна декларація прийнята.

Електронний кабінет платника надає платникам податків можливість працювати з органами податкової служби дистанційно у режимі реального часу, а саме:

– подавати декларації з використанням електронного цифрового підпису і переглядати подану та/або сформовану податкову звітність;

– отримувати нагадування щодо строків подання звітності та сплати податків, зборів (обов’язкових платежів);

– отримувати інформацію щодо особистих реєстраційних даних;

– подавати заяви та отримувати в електронному вигляді довідки про відсутність заборгованості;

– вести в електронному вигляді Книги обліку доходів та витрат;

– переглядати інформацію щодо стану своїх розрахунків з бюджетом, зокрема про заборгованість зі сплати податків, зборів, ЄСВ.

Користувачами Електронного кабінету платника є платники податків юридичні особи та самозайняті особи − фізичні особи − підприємці та особи, які провадять незалежну професійну діяльність.

Робота в Електронному кабінеті унеможливлює виникнення помилок в обов’язкових реквізитах поданої декларації та випадків подання звітності не в повному обсязі. З його допомогою можна перевірити звіт на наявність арифметичних помилок, зберегти форму звіту в режимі “Чернетки” та використовувати її при створенні наступних звітів. Також Електронний кабінет надає можливість імпорту з бухгалтерських програм (наприклад, 1-С) сформованої електронної звітності, перетворення її у пакет документів з послідуючим направленням до органів податкової  служби. Через Електронний кабінет можна отримати квитанції про прийняття органами податкової служби надісланого звіту протягом декількох хвилин.

Створений сервіс є допомогою для бізнесу, скорочує час на пошук інформації та допомагає уникнути помилок.  

У разі виникнення питань, Ви маєте можливість звернутися до Центру обслуговування платників в приміщенні Краматорського управління ГУ ДПС у Донецькій області (84313, м.Краматорськ, б-р Машинобудівників,22, вхід зі звороту будівлі), телефони для довідок: (06264)54293, (06264) 59586.

Краматорське управління ГУ ДПС у Донецькій області