Електронна трудова книжка на Вебпорталі Пенсійного Фонду України


Управлінням Пенсійного фонду України у м. Краматорську проводиться робота щодо запровадження обліку трудової діяльності працівника в електронній формі.

На вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua) працює дистанційний онлайн сервіс — “Електронна трудова книжка” та створено функцію “Надання скан-копій трудової книжки”.

Відсканована трудова книжка може бути подана:

-застрахованою особою через персональний кабінет на вебпорталі Пенсійного фонду України;

-роботодавцем через кабінет страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду, з обов’язковою згодою особи на обробку персональних даних.

Паперова трудова книжка повинна бути оформлена відповідно вимогам інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників від 29.07.1993 №58.

Технічні вимоги до скан-копій:

  1. Скан-копія повинна бути кольорова;
  2. Необхідно робити скан-копії всіх заповнених сторінок трудової книжки у хронологічному порядку;
  3. Скан-копії мають бути чіткі та відображати назву документа, серійний номер, дату видачі, печатки, підписи, ПІБ власника) та безпосередньо самі записи (рекомендована роздільна здатність при скануванні —300 dpi);
  4. Формат зображення має бути .jpg або .pdf;
  5. Розмір кожного файлу не має перевищувати 1 Мб.

Паперова трудова книжка повинна бути оформлена відповідно вимогам Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників від 29.07.1993 №58.

Формування та подача скан-копій трудової книжки через вебпортал

Користувачу, що зареєструвався на вебпорталі Пенсійного фонду за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП), надається можливість сформувати звернення для подання скан-копій трудової книжки, підписати його КЕП та надіслати його до підсистеми ІКІС ПФУ «Звернення».

Для цього в особистому кабінеті користувача є блок «Комунікації з ПФУ» – «Надання скан-копій трудової книжки».

При вході користувачу надається інформаційне повідомлення щодо підготовки скан-копій трудової книжки до початку формування звернення.

Кнопка «Відправити до ПФУ» – призначена для підпису та відправки звернення до ПФУ. Надається лише після заповнення всіх необхідних даних звернення. При цьому виконується контроль наявності даних КЕП особи (зчитаних при аутентифікації на Веб-портал) – якщо дані є, вони беруться для підпису; якщо дані втрачено (в процесі роботи Веб-порталу користувач перечитував сторінки), користувачу надається інтерфейс введення даних КЕП.

Після коректного відправлення до ПФУ користувачу надається повідомлення «Запис збережено та відправлено на розгляд до ПФУ. Результат обробки звернення можна переглянути в пункті особистого кабінету «Мої звернення».

Адміністрація управління Пенсійного фонду України у м. Краматорську Донецької області