Електромонтери та контролери: як відрізнити справжнього фахівця від шахрая?


У Донецькій області почастішали випадки, коли під виглядом співробітників комунальних служб в будинки і квартири жителів намагаються проникнути шахраї. Як не стати жертвою обману, убезпечити себе від неприємностей і розпізнати справжніх співробітників оператора системи розподілу — рекомендації від ДТЕК Донецькі електромережі.

ДТЕК Донецькі електромережі трансформує бізнес, впроваджуючи європейські стандарти обслуговування клієнтів. Ми чуємо потреби наших клієнтів, знаємо про проблеми, з якими вони стикаються. Ми кожен день працюємо над тим, щоб стати для вас ближче і зручніше.

Останнім часом зафіксовані випадки шахрайства, коли до людей, переважно похилого віку, звертаються сторонні особи, які представляються співробітниками компанії ДТЕК Донецькі електромережі для перевірки роботи електролічильників, з пропозицією продажу зонних приладів обліку та інше.

Закликаємо наших клієнтів бути пильними та нагадуємо, що наш персонал працює виключно за наявності посвідчення співробітника ДТЕК Донецькі електромережі. При цьому існує тільки дві категорії співробітників, які можуть приходити в будинки та квартири.

  • Електромонтери, які займаються підключеннями (відключеннями), заміною лічильників і наданням інших послуг, пов’язаних з розподілом електроенергії. Такі фахівці повинні бути в спецодязі (куртка) з логотипом ДТЕК Донецькі електромережі. Також вони повинні при собі мати посвідчення співробітника ДТЕК Донецькі електромережі. Якщо такого посвідчення немає, то клієнт має всі підстави не пускати цю людину до свого будинку.
  • Контролери — це співробітники, які з певною періодичністю фіксують показання лічильників клієнтів. Ці фахівці не зобов’язані носити спецодяг компанії. Але повинні обов’язково при собі мати посвідчення співробітника ДТЕК Донецькі електромережі. Воно містить: логотип компанії, номер, ПІБ, фотографію співробітника, його посаду, печатку і термін дії посвідчення. Якщо такого посвідчення немає, то клієнт має всі підстави не пускати таку людину.Коли з документами все гаразд, – клієнт відповідно до законодавства зобов’язаний надати контролеру доступ до лічильника.

У разі, якщо візитери викликали у вас підозри та не змогли підтвердити свою приналежність до енергокомпанії, — радимо звертатися до поліції.