ДТЕК Донецькі електромережі удосконалив онлайн-сервіс по роботі з приладами обліку


Дистанційно замовити послугу по безкоштовному обслуговуванню лічильника стало ще зручніше. ДТЕК Донецькі електромережі удосконалив онлайн-форму замовлення на сайті компанії. Тепер з її допомогою клієнти самостійно вибирають зручну дату виконання робіт.

Щоб замовити послугу клієнтові необхідно зайти на сайт ДТЕК Донецькі електромережі в розділ «Замовити послугу». У підпункті «Проблеми з лічильником» вибрати необхідний сервіс. Ввести номер особового рахунку або адресу, вказати контактні дані, місце розташування приладу обліку, характер володіння житлом, дату виконання робіт і натиснути «відправити». На електронну адресу клієнт отримує форму підтвердження. Підтвердивши своє замовлення, клієнт в обраний день отримує послугу.

«ДТЕК Донецькі електромережі постійно працює над покращенням сервісу для клієнтів: впроваджує корисні продукти, будує сучасну якість обслуговування. Завдяки вдосконаленому онлайн-сервісу замовити обслуговування лічильника стало ще зручніше. А головне – це економія часу. Також клієнти можуть самостійно вибрати комфортний для них день виконання робіт», – зазначила керівник департаменту з обслуговування клієнтів ДТЕК Донецькі електромережі Олена Сенько.

За допомогою оновленої онлайн-форми можна дистанційно замовити безкоштовне обслуговування лічильника у випадках:

  • лічильник зупинився або на екрані відсутня індикація;
  • на екрані лічильника висвічується напис «ERROR”;
  • оплавлення корпусу лічильника;
  • на екрані лічильника відображається неправильна дата чи час.

В період карантину компанія закликає клієнтів максимально користуватися дистанційним сервісами ДТЕК Донецькі електромережі, перелік яких постійно розширюється.

Скористатися дистанційними сервісами ви можете:

  • на сайті компанії  http://dtek-dem.com.ua/;
  • зателефонувавши до кол-центру за телефонами +38 (096) 450 0 473, +38 (099) 450 0 473, (0629) 450 473;
  • звернувшись на сторінку ДТЕК Донецькі електромережі у Facebook.

Отримавши ваше звернення через будь-який з каналів зв’язку, наші співробітники нададуть вам необхідну консультацію і інформацію про те, як оформити і отримати послугу.

Коротка відео-інструкція «Як знайти свою адресу в списку аварійних/планових відключень на сайті компанії» тут.

Бережіть свій час, спокій і здоров’я!