Користувачі вебпорталу Пенсійного фонду України, які авторизувались на порталі за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або за допомогою картки банку (GOV ID), можуть отримати електронні документи з QR – кодом, не виходячи з дому.
Після авторизації в особистому кабінеті Вебпорталу необхідно:
- В розділі «Комунікації з ПФУ» обрати категорію «Запит на отримання електронних документів» та заповнити поля форми запиту;
- Заповнити «Запит на отримання електронного документу»: обрати тип довідки, заповнити поля особистою інформацією, після чого натиснути «Відправити до ПФУ».
В розділі «Звернення» можна отримати довідку, вибравши завдання зі статусом «Виконано».
Документ у форматі pdf ви маєте можливість не тільки зберегти, але й роздрукувати.
Крім особистого кабінету застрахованої особи, на вебпорталі створено ще й електронний кабінет платника. Увійшовши на вебпортал з допомогою електронного підпису керівника, бухгалтера або електронної печатки страхувальника, кожна юридична особа або фізична особа – підприємець отримає можливість переглянути стан сплати єдиного внеску: чи є заборгованість чи переплата, відслідковувати подання звітів щодо сум нарахованого єдиного внеску та інше. Також по кожній застрахованій особі, яка перебуває в трудових відносинах із цим страхувальником, надана можливість сформувати довідку про трудовий і страховий стаж та довідку ОК-7 для правильного розрахунку лікарняних.
Достовірність всіх довідок, сформованих не вебпорталі Пенсійного фонду України, підтверджується QR-кодом.
Електронний документ з QR – кодом, підписаний електронним цифровим підписом Пенсійного фонду України, згідно чинного законодавства, є аналогом паперового документу, підписаного відповідальною особою в органі Фонду.
З інструкцією отримання довідок на вебпорталі електронних послуг Пе6нсійного фонду України можна за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=__lL51HT9kw
Адміністрація управління Пенсійного фонду України у м. Краматорську Донецької області