Для зручності клієнтів. У ДТЕК Донецькі електромережі запрацював чат-бот


У ДТЕК Донецькі електромережі запрацював чат-бот. Це віртуальний цифровий помічник, який допомагає в автоматичному режимі отримувати необхідну інформацію. Завдяки його роботі, клієнти компанії вже сьогодні можуть передати показання лічильника, повідомити про аварійні ситуації, отримати відповіді на актуальні питання. Чат-бот ДТЕК Донецькі електромережі працює в месенджерах Viber і Telegram. На наступних етапах впровадження його перевагами можна буде скористатися і в соціальній мережі Facebook.

«ДТЕК Донецькі електромережі постійно працює над покращенням сервісу для клієнтів: впроваджує корисні продукти, будує сучасну якість обслуговування. За допомогою чат-бота, можна легко і швидко передати показання лічильника, повідомити про проблему з електропостачанням, дізнатися про планові відключення, отримати консультацію фахівців. Це просто і зручно, а головне — це економія часу. Сервіс працює в режимі 24/7», – зазначив генеральний директор ДТЕК Донецькі електромережі Олексій Дегтярьов.

Щоб почати користуватися послугами чат-бота необхідно:

  • в пошуку ввести «ДТЕК Донецькі електромережі» або перейти за прямим посиланням Viber або Telegram;
  • слідуючи підказкам меню, що випадає, отримати або передати необхідну інформацію.

За допомогою чат-бота клієнти можуть:

  • передати показання лічильника;
  • повідомити про аварійні ситуації або факти крадіжки електроенергії;
  • подати заявку щодо роботи приладів обліку;
  • отримати інформацію про причини відсутності електроенергії;
  • зв’язатися з оператором для отримання консультації;
  • швидко отримати відповіді на актуальні питання.

Ідентифікація користувачів чат-бота відбувається за допомогою номера особового рахунку клієнтів ДТЕК Донецькі електромережі. Якщо клієнт не пам’ятає номер особового рахунку, його можливо відновити через сайт або дзвінком до кол-центру компанії за телефонами +38 (096) 450 0 473; +38 (099) 450 0 473; (0629) 450 473.

Компанія планує розвивати новий сервіс і додавати нові функції.

QR-код для Telegram

QR-код для Viber

ДТЕК Донецькі електромережі закликає клієнтів максимально користуватися дистанційними сервісами, перелік яких постійно розширюється. У 2020 році фахівці компанії обробили понад 193 тис телефонних дзвінків до кол-центру, 5 300 електронних листів, 10 200 клієнтів скористалися сторінкою компанії в Facebook, 2 700 – особистим кабінетом і сайтом компанії.