Для вирішення питань пенсійного забезпечення пропонуємо користуватись дистанційними сервісами


У зв’язку із обмежувальними заходами, прийнятими Урядом України для запобігання поширенню коронавірусу COVID-19 та введенням карантину, просимо без нагальної потреби тимчасово утриматися від відвідування відділу обслуговування громадян управління Пенсійного фонду України у м. Краматорську.

Для вирішення питань пенсійного забезпечення пропонуємо скористатися:

-телефоном «гарячої лінії» : (0626) 41-87-40;

-засобом skype зв’язку: pfukramatorsk ;

-засобами електронного зв’язку: r31@dn.pfu.gov.ua.

-дистанційними онлайн сервісами вебпорталу Пенсійного фонду України;

https://portal.pfu.gov.ua

Електронні сервіси вебпорталу ПФУ дозволяють:

-подати заяву про призначення (перерахунок) пенсії в “один дотик”;

-отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом (форми ОК-5/ОК-7, довідка про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж, інші);

-перевірити відомості про трудову діяльність («Електронна трудова книжка»);

-провести прогнозний розрахунок майбутньої пенсії за віком за допомогою сервісу «Пенсійний калькулятор»;

-подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстрі застрахованих осіб;

-подати звернення (пропозицію тощо);

-активувати послугу безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи).

Водночас повідомляємо про зміну графіку прийому відділу обслуговування громадян управління Пенсійного фонду України у м. Краматорську Донецької області:

Понеділок – четвер: 8:00-17:00;

П’ятниця. 8:00-16:00.

Прийом в агентських пунктах обслуговування громадян управління Пенсійного фонду України у м. Краматорську та виїзних прийомів з питань пенсійного забезпечення тимчасово припиняються.