Для громадян з порушенням слуху забезпечена можливість звернутися на «гарячу лінію» 1539 з допомогою послуги сурдоперекладача


На базі Урядового контактного центру працює окрема спеціалізована цілодобова «гаряча лінія», створена для консультування осіб з інвалідністю 1539.

«Гаряча лінія» – це механізм, який дозволяє оперативно вирішувати проблеми людей, з приводу яких вони звертаються.

Звернення приймають працівники Урядового контактного центру за допомогою засобів телекомунікації і направляють  у відповідні органи державної влади для вирішення  питань по суті та надання відповідних роз’яснень.

«Гаряча лінія» 1539 сприяє дотриманню прав людей з інвалідністю і реалізується за підтримки Міністерства соціальної політики і Секретаріату Кабінету Міністрів України.

Прямий діалог між міністерством та людьми з інвалідністю сприяє прискоренню розбудови безбар’єрної України, де всі без винятку громадяни мають рівні права та можливості.

Для громадян з порушенням слуху забезпечена можливість звернутися на «гарячу лінію» 1539 з допомогою послуги сурдоперекладача.

Для оформлення звернення на жестовій мові перейдіть за посиланням https://www.msp.gov.ua/content/1539-pochuy-mene.html

Для оформлення звернення на жестовій мові натисніть на перекреслене вушко в правому нижньому кутку екрана.

Заповніть: ім’я, номер телефону, електронну пошту. Очікуйте на підключення перекладача жестової мови.

Яку інформацію ви можете отримати:

  • про субсидію від держави;
  • про пенсію (як оформити, як перевести пенсію в інше місто, за місцем нинішнього проживання);
  • про матеріальну та фінансову допомогу, яку ви можете отримати;
  • як отримати грошову компенсацію за купівлю смартфону;
  • про допомогу по причині втрати годувальника (як оформити і що для цього потрібно);
  • як оформити грошові виплати при народженні дитини;
  • про оформлення пенсії на дитину з інвалідністю та інше.

Дзвінки на «гарячу лінію» 1539 з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.

Для громадян з порушенням слуху забезпечена можливість звернутися на «гарячу лінію» з допомогою послуги сурдоперекладача, а також гарантована  відповідь на звернення  у вигляді відеолиста.

по матеріалам сайту Мінсоцполітик