До уваги платників податків! Актуальні реквізити рахунків для сплати платежів

Шановні платники! Головне управління ДПС у Донецькій області нагадує, що актуальні реквізити рахунків для сплати податків, зборів та платежів, відкритих Державною казначейською службою України, розміщуються в Центрах обслуговування платників податків, на субсайтах Головних управлінь ДПС в областях вебпорталу ДПС та на вебпорталі ДПС за посиланням: Головна/Рахунки для сплати платежів (https://tax.gov.ua/rahunki-dlya-splati-platejiv/).
Для платників Донецької області: https://dn.tax.gov.ua/rahunki-dlya-splati-platejiv
Крім того, Електронний кабінет (https://cabinet.tax.gov.ua) забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків шляхом автоматизованого визначення рахунків для сплати податків, зборів, платежів та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на поточну дату конкретного платника податків.
Податковий календар на 28 квітня 2025 року

Шановні платники! Головне управління ДПС у Донецькій області нагадує, що 28 квітня, понеділок, останній день день сплати:
єдиного внеску, нарахованого за березень 2025 року, гірничими підприємствами за найманих працівників.
Щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій при продажу товарів (наданні послуг) в мережі Інтернет

Шановні платники! Головне управління ДПС у Донецькій області інформує, що правовідносини у цій сфері регулюються Податковим кодексом України (далі – Кодекс), Законом України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон № 265).
Встановлення норм щодо незастосування реєстраторів розрахункових операцій у інших законах, крім Податкового кодексу України, не допускається.
Згідно з пунктом 2 статті 3 Закону №265 суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або безготівковій формі, зобов’язані надавати особі, яка отримує або повертає товар, отримує послугу або відмовляється від неї, включаючи ті, замовлення або оплата яких здійснюється з використанням мережі Інтернет, при отриманні товарів (послуг) в обов’язковому порядку розрахунковий документ встановленої форми та змісту на повну суму проведеної операції, створений в паперовій та/або електронній формі (у тому числі, але не виключно, з відтворюванням на дисплеї реєстратора розрахункових операцій чи дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор розрахункових операцій QR-коду, який дозволяє особі здійснювати його зчитування та ідентифікацію із розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому міститься, та/або надсиланням електронного розрахункового документа на наданий такою особою абонентський номер або адресу електронної пошти).
Звертаємо увагу, що обов’язок застосування реєстраторів розрахункових операцій / програмних реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО / ПРРО) виникає при продажу товарів (робіт, послуг) не тільки під час здійснення розрахункових операцій, а за умови їх здійснення суб’єктами господарювання в ході ведення ними господарської діяльності. Таким чином, за умови здійснення розрахункових операцій суб’єкти господарювання зобов’язані реєструвати продажі товарів (робіт, послуг) за допомогою РРО / ПРРО, КОРО, РК з врахуванням спеціальних норм Закону № 265.
Детальніше – на вебпорталі ДПС за посиланням: https://tax.gov.ua/nove-pro-podatki–novini-/886005.html
Руслан Кравченко: За квартал цього року відшкодовано ПДВ на 30% більше, ніж торік

З початку року на третину збільшився обсяг відшкодування ПДВ порівняно з минулим роком. За перший квартал відшкодували 42,4 млрд грн. І податкова служба працює над збереженням позитивної тенденції. Про це розповів Голова ДПС Руслан Кравченко під час міжнародного форуму «Industrial Evolution. Виробництво вмикає економіку».
Масштабна дискусія об’єднала велику кількість представників бізнесу, уряду, місцевої влади з усієї України, інвесторів, банкірів і міжнародних партнерів.
Руслан Кравченко подякував бізнесу за роботу.
«Бо навіть після таких масованих атак, які були сьогодні вночі, вони продовжують працювати, створюють робочі місця та сплачують податки. І це варте поваги. Саме завдяки кожному платнику за перший квартал маємо перевиконання плану надходжень на 36 млрд грн», – сказав він.
Голова ДПС також зазначив, що ефективна та якісна комунікація з бізнесом – це його пріоритет із перших днів роботи на посаді.
«Часто чув, що бізнесу доводиться самотужки вирішувати проблеми, які торкаються податкових питань. Заблокували податкову накладну – самостійно вигадуй, що робити. Потрапив у список ризикових – можеш там роками бути, ніхто не підкаже алгоритм подальших дій», – додав він.
Завдяки діалогу та переліку чітких заходів з початку року вже майже вдвічі скоротили кількість заблокованих податкових накладних. Сьогодні він сягає 0,37%. На 11,4 тисячі зменшили кількість підприємств, які потрапили до ризикових.
Також говорили про «Клуб білого бізнесу» та можливості, щоб якомога більша кількість підприємств могла туди увійти – всі ті, хто працює чесно та сумлінно сплачує податки.
«Торкнулися питання змін до законодавства. І бізнес має рацію, коли скаржиться, що це ускладнює роботу. Бо іноді не вистачає часу, щоб встигнути за таким потоком змін. Зрозумілість та передбачуваність – це те, що має сприяти зростанню», – додав Руслан Кравченко.
Корисні посилання:
- комунікаційна платформа dn.ikc@tax.gov.ua;
- контакти та «гарячі лінії» ГУ ДПС у Донецькій області https://dn.tax.gov.ua/kontakti/;
- підписатися на наш фейсбук https://www.facebook.com/tax.donetsk/;
- чат-бот ДПС «StopViolationBot» t.me/StopOverpriceBot;
- мобільний застосунок «Моя податкова»:
- Android https://play.google.com/store/apps/details?id=my.tax.gov.ua,
- iOS https://t1p.de/lgu5a
Головне управління Державної податкової служби у Донецькій області