В Україні стартувала соціальна комунікаційна кампанія по просуванню безбар’єрного спілкування. Підхід авторів реалізований у добре вгадуваній стилістиці вкладишів жувальної гумки «Love is», коли зрозуміле слово пояснюють із незвичного ракурсу, наповнюючи його новим смислом і додаючи несподіваних оцінок. Про безбар’єрність автори кампанії розповідають у десятьох варіантах: ходити на танці в будь-якому віці, зручно зайти в тролейбус з дитячим візком, коли на кріслі колісному можна дістатися всюди, інтернет не тільки в райцентрі, низькі пороги та широкі двері, коли небайдужий до проблем інших, коли сходинки не стають на заваді, гуляти містом усією родиною, велосипедні доріжки по всьому місту. А фінальне повідомлення торкається найкращого, що є в кожному з нас: безбар’єрність – це бачити людей серцем.
Таким чином автори кампанії намагаються розкрити нову філософію безбар’єрності, коли ми всі є невід’ємною частиною суспільства, в якому всім має бути комфортно незалежно від статі, віку, фізичних та інших особливостей, де кожному забезпечені однакові права і можливості реалізації.
А розпочати автори кампанії пропонують з використання безбар’єрного спілкування – що це та «з чим його їсти» нам пропонується дізнатись у Довіднику безбар’єрності на сайті bf.in.ua.
Довідник безбар’єрності – це посібник покликаний зафіксувати нові норми безбар’єрної мови та стати гідом з коректного спілкування, це проєкт першої леді Олени Зеленської. Над фіксацією нових норм працювала група експертів з різних сфер.
«У комунікації приховано набагато більше сенсів, ніж нам здається. Цей Довідник допоможе розкрити нові, додаткові смисли, коли в центрі уваги – людина та її різноманіття. І це стане першим кроком у формуванні нової етики спілкування», – зазначила Олена Зеленська під час презентації довідника журналістам і головним редакторам провідних українських медіа у вересні.
Автори кампанії ставлять собі за мету достукатися до сердець простих українців, щоб ми ламали стереотипи та упередження у міжособистісному спілкуванні і використовували повагу до кожної людини. Ця кампанія примушує замислитися, щоб усвідомити просту істину: наші особливості і різність – це наша перевага. Тільки різними ми стаємо повноцінними.