
ДТЕК Донецькі електромережі нагадує своїм клієнтам про необхідність передавати енергетикам показання електроспоживання. Зробити це можна не виходячи з дому за допомогою зручних дистанційних сервісів. Всі вони доступні в цілодобовому режимі.
ДТЕК як відповідальна і надійна компанія, яка дбає про здоров’я своїх клієнтів і працівників, забезпечила споживачам можливість швидко і зручно передати показання електролічильника. Завдяки дистанційним сервісам зробити це можна не виходячи з дому. Для цього є 4 простих способи:
Особистий кабінет клієнта.
Офіційна сторінка в Facebook.
Телефони кол-центру +38 (096) 450 0 473; +38 (099) 450 0 473; (0629) 450 473. Залишити свідчення тут можна в автоматичному режимі, виконуючи голосову інструкцію.
На сайті енергокомпанії на вкладці «Передати показання лічильника» – без додаткової реєстрації.
Важливо: показання необхідно передавати в період двох останніх календарних днів поточного місяця і трьох перших календарних днів наступного місяця. Це дозволить сформувати точні рахунки за світло. Якщо клієнти залишають поза передачею показання лічильників, розрахунок спожитої електроенергії відбувається згідно з середньомісячним споживанням.
ДТЕК Донецькі електромережі діє в інтересах України, поділяє цінності суспільства і розуміє, що наявність постійного і безперебійного електропостачання — запорука безпеки та комфорту жителів області. За 10 місяців компанія опрацювала через дистанційні сервіси понад 178 тис заявок клієнтів. З них понад 162 тис отримали телефоном, 4 154 — на електронну пошту, а через сторінку Facebook до нас звернулися 10 тис разів. А ще фахівці ДТЕК Донецькі електромережі обробили понад 2 398 дистанційних заявок, які були подані через сайт компанії, в особистому кабінеті та месенджерах.
ДТЕК