• Президент України
  • Верховна рада
  • Урядовий портал
  • енергоефективність
  • Донецька ОДА
  • Донецкий областной совет
  • Донецький обласний контактний центр
  • Національної дитячої «гарячої лінії»
  • Асоціація міст України
  • Донецька обласна служба зайнятості
  • Державний реєстр виборців
  • Веб-портал електронних послуг

Оновлено 13.01.2020 14:20

Інформація по управлінню праці та соціального захисту населення за грудень 2019 року















      Надходження та витрати грошових коштів за грудень 2019 року


      Фінансування з Державного бюджету.


      Надійшло 14593191,48 грн., в тому числі перераховано:




- на виконання програми і Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС» - 266802,95 грн. (харчування І,П категорії, додаткова відпустка, дитячі, оздоровлення, придбання санаторно-курортних путівок, регрес);



- щомісячна адресна допомога внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання – 8273898,24 грн.;

- соціальні стипендії студентам (курсантам) вищих навчальних закладів – 420115,65 грн.;

- матеріальна допомога особам з інвалідністю та непрацюючим малозабезпеченим особам – 9876,33 грн.;

- матеріальна допомога військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби – 30600,63 грн.;

- оплата виготовлення технічних засобів реабілітації та спецзасобів для спілкування осіб з інвалідністю – 5160319,43 грн.;

- одноразова виплата жінкам, яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня» - 115260,00 грн.;

- щорічна разова грошова допомога ветеранам ВОВ і жертвам нацистських переслідувань та соціальна допомога особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною – 80156,00 грн.;

- оплата санаторно-курортного лікування особам з інвалідністю загального захворювання – 75843,30 грн.;

- компенсація за невикористану санаторно-курортну путівку особам з інвалідністю – 1841,24 грн.;

- заходи з реабілітації учасникам АТО – 58080,98 грн.;

- заходи з реабілітації дітей з інвалідністю – 100396,73 грн.


      Субвенція з Державного бюджету в місцевий бюджет.

Загальна сума надходжень – 28827,92 тис. грн., в тому числі:

- допомога на дітей – 24943,6 тис. грн.;

- пільги та субсидії – 3884,32тис.грн.


       Фінансування з місцевого бюджету.


      

Надійшло всього – 4608975,03 грн., в тому числі перераховано:

- компенсація особам, які надають соціальні послуги згідно постанови КМУ № 558 – 97678,81 грн.;

- допомога на поховання незастрахованих громадян міста – 83460,00 грн.;

- матеріальна допомога мешканцям міста по рішенню міської ради – 105350,00 грн.;

- матеріальна допомога дітям з інвалідністю та онкохворим дітям – 101000,00 грн.;

- матеріальна допомога учасникам АТО – 6000,00 грн.;

- абонплата за послуги зв’язку особам з інвалідністю по зору 1,2 груп – 12749,51 грн.;

- муніципальна стипендія дітям – сиротам – 6410,00 грн.;

- муніципальна стипендія 100-річним особам – 1500,00 грн.;

- витрати по доставці та виплаті соціальних допомог та компенсацій – 1652,78 грн.

- компенсація пільгового проїзду окремим категоріям громадян:

в автотранспорті – 1734000,00 грн.;

в електротранспорті – 2240000,00 грн.

- пільги з послуг зв’язку – 44557,05 грн.;

- інші пільги громадянам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС – 2035,08 грн.

За рахунок субвенції із обласного бюджету до місцевого:

- пільги інвалідам по зору 1-2 гр. на комунальні послуги – 36514,43грн.;

- безоплатне поховання учасників бойових дій, інвалідів ВОВ – 2079,00 грн.;

- фінансова підтримка учнів та студентів з числа дітей – сиріт – 71850,00 грн.;

- компенсація на бензин, транспортне обслуговування інвалідам – 1000,79 грн.;

- пільги на медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС – 38137,58 грн.;

- матеріальна допомога учасникам АТО – 23000,00 грн.


       Відділом соціальних допомог і компенсацій протягом грудня здійснено виплату усіх видів державної допомоги по виплатним відомостям для 13964 одержувачів державних допомог сім’ям з дітьми, особам з інвалідністю.


      Опрацьовано протягом грудня 2570 особових рахунків для здійснення виплати одержувачам всіх видів державної допомоги.


      Діючих субсидій на 01.01.2020 року - 25558.


      З питання надання субсидії у грошовій формі на опалювальний період згідно змін до Положення про надання субсидії (в редакції ПКМУ №807 від 14.08.2019) протягом грудня звернулись з заявою про призначення субсидії представники 621 домогосподарства та прийнято 3 заяви від представників домогосподарств, які звернулись за субсидією на тверде паливо. Таким чином, заяву для надання субсидії у грошовій формі з початку сезону (з 01.05.2019) надали 5579 домогосподарств та 681 домогосподарство звернулись з початку року за субсидією на тверде паливо.


      Протягом місяця проведено 8 засідань міської комісії з питань призначення житлових субсидій, де розглянуто 807 заяв та по 134 заявам - відмовлено.


      Проведено 3 засідання міської комісії з питань призначення державної допомоги малозабезпеченим сім’ям, де розглянуто 44 заяви про призначення державної допомоги малозабезпеченим сім’ям, відмовлено 2 одержувачам допомоги.


      За звітний місяць:


      -сектор прийому громадян прийняв 2751 заяву на призначення соціальних виплат, з них на призначення субсидії – 1813, 938 заяв на призначення усіх видів державної допомоги та прийнято 1333 документів про зміни у членів домогосподарства, що впливають на призначення;


      -сектор прийняття рішень протягом місяця опрацював загалом 3414 звернень, з них -2316 справ щодо призначення житлової субсидії та здійснено призначення усіх видів державної допомоги по 1098 заявам.


      Відповідно змін, затверджених ПКМУ від 14.08.2019 №807 проведено розрахунок субсидій у листопаді та сформовані виплатні відомості на виплату субсидії у готівковій формі на 21041 одержувача на суму 29137,6тис.грн. та відомості на АТ «Ощадний банк» для надання грошової (безготівкової субсидії) 1783 особам на суму 3264,8тис.грн. Виплачена субсидія на тверде паливо 15 одержувачам на суму 52,5тис.грн.


      Сума видатків для здійснення виплати державних допомог за грудень склала 24943,6тис.грн.


      Прийнято наростаючим підсумком з початку року 12370 дзвінків на телефонну «гарячу лінію» управління (за грудень – 856), зареєстровано наростаючим підсумком 26 звернень служби пробації щодо надання послуг особам звільненим з місць позбавлення волі. Видано за місяць 1682 довідки про розміри призначених державних виплат, субсидій їх одержувачам.


      Організовано у грудні 13 виїзних прийоми населення «Мобільним офісом», в тому числі 3 згідно графіку, надані послуги 51 особам та прийнято документи для призначення соціальних виплат.


      Відділом по роботі з внутрішньо переміщеними особами протягом грудня прийнято та видано довідки про взяття на облік як внутрішньо переміщених осіб 308 особам, призначено адресну допомогу внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг 958 особам.


      Відділом державних соціальних інспекторів  за грудень для призначення всіх видів соціальних виплат складено 2272 акта обстеження матеріально-побутових умов сім’ї, з яких:

-774 акта для призначення субсидій на житлово-комунальні послуги та державної соціальної допомоги;

-1498 актів згідно Порядку призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам.


       Відділом праці на постійній основі проводиться повідомна реєстрація колективних договорів підприємств, установ, організацій відповідно до норм діючого законодавства.


      Протягом грудня 2019 року зареєстровано 13 колективних договорів, змін та доповнень до них. Направлено листи-рекомендації щодо укладання колективного договору на 5 підприємств.


      Проведено ознайомлення зі станом охорони праці на 5 установах, підпорядкованих Краматорській міській раді.


      Розглянуті матеріали атестації робочих місць за умовами праці на відповідність нормативним актам на 5 підприємствах.


      12.12.2019 проведено засідання міської ради з питань безпечної життєдіяльності населення.


      19.12.2019 проведено засідання тимчасової міської комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, на яке запрошено 24 суб`єкти господарювання, які мають податковий борг або заборгованість із сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, із сплати страхових внесків та з відшкодування пільгових пенсій.


       Інформаційно-роз’яснювальна робота:

- розміщено на сайті Краматорської міської ради 4 публікації стосовно роз`яснень з питань оплати та охорони праці;

- проведено 1 семінар з суб`єктами господарювання з питання розміру мінімальної заробітної плати, посадового окладу з 01.01.2020, Гендерної рівності у законодавстві про працю, порядок реорганізації штату та чисельності працівників на підприємствах;

- розглянуто 2 письмових звернення громадян;

- надано 55 консультацій (по телефону та на прийомі) підприємствам, установам, організаціям, приватним підприємцям, громадянам міста з питань трудового, кадрового законодавства, колективно-договірного регулювання праці, охорони праці та атестації робочих місць за умовами праці.


      Сектором контролю за додержанням законодавства про працю 19 грудня проведено засідання робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення, на яке запрошено 30 суб`єктів господарювання стосовно дотримання мінімальних гарантій з оплати праці та оформлення трудових відносин.


      За інформацією управління ПФУ України у м. Краматорську Донецької області та ДФС України ГУ ДФС у Донецькій області направлено 9 запитів суб’єктам господарювання.


      Отримано відповіді та проведений аналіз інформації від 5 суб’єктів господарювання, щодо дотримання законодавства про працю в розрізі своєчасної та у повному обсязі оплати праці, додержання мінімальних гарантій в оплаті праці, оформлення трудових відносин.


      З метою проведення інформаційно-роз’яснювальної кампанії та моніторингу стану дотримання законодавства про працю інспекторами праці здійснено відвідування 3 суб’єктів господарювання.


      З питання додержання мінімальних гарантій в оплаті праці та оформлення трудових відносин проведено перевірки у 5 суб’єктів господарювання.


      Відділом по нагляду за правильністю призначення та виплати пенсій у ході здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій управлінням Пенсійного фонду України у м. Краматорську перевірено 809 пенсійних справ, 332 разових доручення для виплати допомоги на поховання в зв’язку зі смертю пенсіонера.


      Під час перевірки встановлено 10 порушень пенсійного законодавства, які призвели до 1 переплати пенсії на суму 251,80грн. та до 1 недоплати пенсій на суму 445,65грн.


      Відділом персоніфікованого обліку і обслуговування пільгових категорій громадян протягом грудня 2019 року прийнято осіб з різних питань соціальної підтримки:


      - поставлено на облік для отримання безоплатного санаторно-курортного лікування – 18 осіб;

- поставлено на облік 18 осіб для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації; внесено до Централізованого банку даних з проблем інвалідності 43 електронних анкети – замовлення, надіслано 220 направлень до підприємств-виробників для виготовлення та безкоштовного забезпечення потребуючих осіб з інвалідністю технічними засобами реабілітації;

- направлено до Донбаського Центру професійної реабілітації інвалідів – 4 особи;

- направлено до Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) 48 одиноких пенсіонерів;

- надано 151 довідку громадянам щодо внесення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги;

- видано 15 посвідчень «ветерана праці», 3 листи талонів на право одержання ветераном війни проїзних квитків по пільговій вартості, 24 посвідчення особи з інвалідністю та дітям з інвалідністю, 1 посвідчення члена сім’ї загиблого ветерана війни;

- прийнято 14 заяв для виплати за рахунок міського бюджету допомоги на поховання незастрахованих у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування громадян;

- прийнято 2 заяви від осіб з інвалідністю загального захворювання та малозабезпечених осіб на одноразову матеріальну допомогу.


       Станом на 01.01.2020 направлено до ДПУ «МДЦ» Артек» та ДП «УДЦ» Молода гвардія» 103 дитини, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки.

Станом на 01.01.2020 для формування банку даних дітей прийнято 787 заяв від батьків, діти яких потребують соціальної уваги та підтримки.

Станом на 01.01.2020 управлінням укладено 537 угод з батьками (особами, які їх замінюють) дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, та 356 угод з батьками (особами, які їх замінюють) дітей, які виховуються в сім’ях з дітьми, щодо оздоровлення дітей в дитячих оздоровчих закладах Донецької області.

Прийнято 5 заяв для оформлення осіб з інвалідністю та осіб похилого віку до будинку інтернату загального типу.

За звітний період відділом призначено та виплачено:

Компенсаційні виплати на продукти харчування для 466 осіб, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи 1 та 2 категорій; відшкодування втраченого заробітку 2 постраждалим особам; щорічна компенсація на оздоровлення – 17 особам.

Муніципальна стипендія особам, яким виповнилось 100 та більше років – 3 особам на суму 1,5 тис. грн.

Муніципальна стипендія учням професійно-технічних навчальних закладів і студентам вищих навчальних закладів I-IV рівнів акредитації з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також осіб з їх числа – 35 особам на суму 6,4тис.грн.

Щомісячна допомога учням закладів професійної(професійно-технічної) освіти, студентам (курсантам) закладів фахової передвищої освіти, закладів вищої освіти з числа дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають на повному державному забезпеченні – 185 особам на суму 71,85 тис. грн.

Пільга на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу – 2 особам на суму 3,25 тис. грн.

Призначена соціальна стипендія студентам (курсантам) вищих навчальних закладів – 302 особам на суму 472,11 тис. грн.

Станом на 01.01.2020 здійснено виплату грошової допомоги до 5 травня 6789 особам на суму 8197,07 тис. грн.

Призначено одноразову матеріальну допомогу 5 особам з інвалідністю загального захворювання та 2 малозабезпеченим особам на загальну суму 5,3 тис. грн.

Станом на 01.01.2020 укладено 9 договорів на отримання послуг з психологічної реабілітації, всі учасники АТО отримали послуги. Для проходження послуг профадаптації видано 35 направлень, всі учасники АТО отримали професію водія.

Виплачено компенсацію за проїзд 2 потерпілим внаслідок ЧАЕС на суму 313,21грн.

Призначено матеріальну грошову допомогу 8 громадянам, які звільнилися з військової стройової служби, на суму 30,6тис. грн.

Виплачено матеріальну допомогу 31 особі з інвалідністю внаслідок війни з числа учасників АТО та членам сімей загиблих учасників АТО на суму 210 тис. грн.

Проведено 20.12.2019 засідання комісії по розгляду документів з питання надання матеріальної допомоги сім’ям, у яких виховуються діти з інвалідністю та діти з онкологічними захворюваннями. Допомогу надано 2 сім’ям, в яких виховуються діти з онкологічними захворюваннями, якими протягом відповідного календарного року вперше в житті встановлено діагноз на суму 60 тис. грн. Одній сім’ї, в якій виховується дитина з онкологічним захворюванням та має потребу довгострокового лікування у сумі 15,0 тис. грн. Двадцяти шести сім’ям, в яких виховуються діти з інвалідністю, на загальну суму 26,0 тис. грн.

Проведено 20.12.2019 засідання комісії з надання одноразової матеріальної допомоги мешканцям територіальної громади та внутрішньо переміщеним особам - учасникам бойових дій, які зареєстровані у м. Краматорськ. Допомога призначена 3 УБД у сумі по 2,0 тис. грн. кожному, всього витрачено бюджетних коштів у сумі 6,0 тис. грн.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 № 373 «Про деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі» проведено розрахунок суми пільг на житлово-комунальні послуги у грошовій безготівковій формі та грошовій готівковій формі по 5886 особам, які мають право на пільги відповідно до чинного Законодавства.





Управління праці та соціального захисту населення



49 переглядів

Print

Пошук на сайтi


Подiї тижня

  • 21.01.2020

    10-00
    Постійна комісія з питань регулювання земельних відносин, архітектури, будівництва
    зала засід. виконкому, 2 пов.
    Начальник відділу роботи з депутатами Масаликіна О.В.

  • 21.01.2020

    10-00
    Книжкова полиця «Соборна мати-Україна одна для всіх, як оберіг»
    бібліотека ім. М.Коцюбинського
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 21.01.2020

    12-00
    Віртуальний екскурс в історію «І обнялися береги одного вічного народу!...»
    бібліотека ім. Рибалка
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 21.01.2020

    13-30
    День інформації в художній школі
    ЦМПБ
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 22.01.2020

    10-00
    Покладання квітів присвячене Дню Соборності України
    сквер ім.Т.Шевченка
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

Всі подiї


Календар новин


Підписатися на новини


  • Громадський бюджет 2020
  • інвест паспорт_eng
  • Контакт центр
  • КРАМАТОРСЬКА МІСЬКА РАДА ОТРИМАЛА ВІД ГО «ІНСТИТУТ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ» ВІДЗНАКУ «РАДА ДРУЖНЯ ДО МЕДІА»
  • СБУ Інформує
  • Петиції
  • Громадський бюджет
  • бджет-візуалізація
  • ОСББ
  • Комунальна медична установа 'Міська лікарня №1'
  • Фондсоц страхування
  • Я маю право
  • Програм
  • Портал відкритих даних
  • Центр допомоги учасникам АТО
  • Пільги учасникам АТО_2
  • Проект підтримки внутрішньо переміщених осіб
  • Реєстрація документів на субсідію
  • Пільги учасникам АТО
  • Інформанція для переселенців
  • Сайт «Teplo.gov.ua»: як отримати субсидію?