• Президент України
  • Верховна рада
  • Урядовий портал
  • Урядова телефонна
  • урядова лінія слух
  • енергоефективність
  • Мінрегіон
  • Донецька ОДА
  • Донецкий областной совет
  • Донецький обласний контактний центр
  • Національної дитячої «гарячої лінії»
  • Асоціація міст України
  • Донецька обласна служба зайнятості
  • Державний реєстр виборців
  • Веб-портал електронних послуг
  • проект ExportUA

Оновлено 08.11.2019 15:41

Інформація по управлінню праці та соціального захисту населення за жовтень 2019 року















      Надходження та витрати грошових коштів за жовтень 2019 року


      Фінансування з Державного бюджету.


      Надійшло 9249793,90 грн., в тому числі перераховано:

- на виконання програми і Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС» - 125544,94 грн. (харчування І,П категорії, додаткова відпустка, дитячі, оздоровлення, придбання санаторно-курортних путівок, регрес);

- щомісячна адресна допомога внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання – 7975483,33 грн.;

- соціальні стипендії студентам (курсантам) вищих навчальних закладів – 634729,46 грн.;

- матеріальна допомога особам з інвалідністю та непрацюючим малозабезпеченим особам – 5239,50 грн.;

- оплата виготовлення технічних засобів реабілітації та спецзасобів для спілкування осіб з інвалідністю – 199670,66 грн.;

- оплата санаторно-курортного лікування особам з інвалідністю загального захворювання – 183975,10 грн.;

- компенсація за невикористану санаторно-курортну путівку особам з інвалідністю –524,00 грн.;

- заходи з реабілітації учасникам АТО – 28353,43 грн.;

- заходи з реабілітації дітей з інвалідністю – 70119,48 грн.;

- щорічна разова грошова допомога ветеранам ВОВ і жертвам нацистських переслідувань та соціальна допомога особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною – 26154,00 грн.


       Субвенція з Державного бюджету в місцевий бюджет.


       Загальна сума надходжень – 23317,9 тис. грн., в тому числі:

- допомога на дітей – 23317,9 тис. грн.


       Фінансування з місцевого бюджету.


       Надійшло всього – 3588537,80 грн., в тому числі перераховано:

- компенсація особам, які надають соціальні послуги згідно постанови КМУ № 558 – 89345,82 грн.;

- допомога на поховання незастрахованих громадян міста – 75114,00 грн.;

- матеріальна допомога мешканцям міста по рішенню міської ради – 28800,00 грн.;

- абонплата за послуги зв’язку особам з інвалідністю по зору 1,2 груп – 6397,12 грн.;

- муніципальна стипендія дітям – сиротам – 6790,00 грн.;

- муніципальна стипендія 100-річним особам – 1500,00 грн.;

- витрати по доставці та виплаті соціальних допомог та компенсацій – 1019,27 грн.;

- компенсація пільгового проїзду окремим категоріям громадян:

в автотранспорті – 866600,00 грн.;

в електротранспорті – 2240000,00 грн.

- пільги з послуг зв’язку – 27890,94 грн.;

- інші пільги громадянам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС – 703,80 грн.

За рахунок субвенції із обласного бюджету до місцевого:

- пільги особам з інвалідністю по зору 1-2 гр. на комунальні послуги – 1020,60 грн.;

- безоплатне поховання учасників бойових дій, осіб з інвалідністю ВОВ – 4272,00 грн.;

- фінансова підтримка учнів та студентів з числа дітей – сиріт – 94200,00 грн.;

- компенсація на бензин, транспортне обслуговування особам з інвалідністю – 123,91 грн.;

- пільги на медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС – 8760,34 грн.;

- матеріальна допомога учасникам АТО – 136000,00 грн.


      Відділом соціальних допомог і компенсацій протягом жовтня здійснено виплату усіх видів державної допомоги по виплатним відомостям для 19890 одержувачів державних допомог сім’ям з дітьми, особам з інвалідністю.


      Опрацьовано протягом вересня 4756 особових рахунків для здійснення виплати одержувачам всіх видів державної допомоги.


      Діючих субсидій на 01.11.2019 року - 23383.


      З питання надання субсидії у грошовій формі на опалювальний період згідно змін до Положення про надання субсидії (в редакції ПКМУ №807 від 14.08.2019) протягом жовтня звернулись з заявою про призначення субсидії з початку опалювального періоду представники 1664 домогосподарств та прийнято 6 заяв від представників домогосподарств, які звернулись за субсидією на тверде паливо. Таким чином, заяву для надання субсидії у грошовій формі з початку сезону (з 01.05.2019) надали 4210 домогосподарств та 667 домогосподарств звернулись з початку року за субсидією на тверде паливо.


      Протягом місяця проведено 8 засідань міської комісії з питань призначення житлових субсидій, де розглянуто 383 заяви та по 132 заявам - відмовлено.


      Проведено 3 засідання міської комісії з питань призначення державної допомоги малозабезпеченим сім’ям, де розглянуто 29 заяв про призначення державної допомоги малозабезпеченим сім’ям, по 1 заяві відмовлено.


      За звітний місяць:

сектор прийому громадян -прийняв 2762 заяви на призначення соціальних виплат, з них на призначення субсидії – 1664, 1098 заяв на призначення усіх видів державної допомоги; прийнято 1293 документа про зміни у членів домогосподарства, що впливають на призначення;

сектор прийняття рішень -протягом місяця опрацював 24930 справ, з них 23410 справ щодо призначення житлової субсидії, з них 22893 автоматичне призначення на опалювальний період, який підлягає перевірці у зв’язку з виплатою розмірів субсидії у готівковій формі та 517 - за зверненнями громадян; здійснено призначення усіх видів державної допомоги по 1520 заявам.


      Відповідно змін, затверджених ПКМУ від 14.08.2019 №807 проведено розрахунок субсидій у жовтні та сформовані виплатні відомості на виплату субсидії у готівковій формі на 17373 одержувача на суму 13464,79тис.грн. та відомості на АТ «Ощадний банк» для надання грошової (безготівкової субсидії) на суму 37,95тис.грн.


      Сума видатків для здійснення виплати державних допомог за жовтень склала – 23139,6тис.грн.


      Прийнято наростаючим підсумком з початку року 10523 дзвінків на телефонну «гарячу лінію» управління (за жовтень – 1739), зареєстровано наростаючим підсумком 17 звернень служби пробації щодо надання послуг особам, звільненим з місць позбавлення волі. Видано за місяць 1237 довідок про розміри призначених державних виплат, субсидій їх одержувачам.


      Організовано 4 виїзних прийоми населення «Мобільним офісом» згідно графіку, де надані послуги 61 особі та прийнято документи для призначення соціальних виплат.


      Відділом по роботі з внутрішньо переміщеними особами протягом жовтня прийнято та видано довідки про взяття на облік як внутрішньо переміщених осіб 509 особам, призначено адресну допомогу внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг 1243 особам.


      Відділом державних соціальних інспекторів за звітний період для призначення всіх видів соціальних виплат складено 1979 актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї, з яких:

-909 актів для призначення субсидій на житлово-комунальні послуги та державної соціальної допомоги;

-1070 актів згідно Порядку призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам.


       Відділом праці на постійній основі проводиться повідомна реєстрація колективних договорів підприємств, установ, організацій відповідно до норм діючого законодавства.


      Протягом жовтня 2019 року зареєстровано 5 колективних договорів, змін та доповнень до них. Направлено 3 листи-рекомендації щодо укладання колективного договору на підприємстві.


      Розглянуті матеріали атестації робочих місць за умовами праці на відповідність нормативним актам на 2 підприємствах.


      24 жовтня 2019 проведено засідання тимчасової міської комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, на яке запрошено 24 суб`єкти господарювання, які мають податковий борг або заборгованість із сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, із сплати страхових внесків та з відшкодування пільгових пенсій.


      23.10.2019 за запрошенням Департаменту соціального захисту населення прийнято участь у семінарі-нараді в режимі відеоконференції з питань практичного застосування Порядку повідомної реєстрації колективних договорів та проблемних питань, що виникають у процесі організації роботи з направлення громадян на альтернативну (невійськову) службу.


      Прийнято участь у семінарі за ініціативою Краматорського міського відділення управління виконавчої дирекції фонду соціального страхування України в Донецькій області на тему: «Аналіз стану травматизму та професійних захворювань на виробництві м.Краматорська».


      Прийнято участь у робочий зустрічі спільно з управлінням статистики в м. Краматорську, Головним управлінням статистики у Донецькій області та структурними підрозділами Краматорського виконкому з обговорення питань щодо дослідження статистичної інформації.


      Інформаційно-роз’яснювальна робота:

- розміщено на сайті Краматорської міської ради одна публікація з оплати, організації та охорони праці неповнолітніх осіб;

- розглянуто одне письмове звернення громадянина;

- надано 35 консультацій (по телефону та на прийомі) підприємствам, установам, організаціям, приватним підприємцям, громадянам міста з питань трудового, кадрового законодавства, колективно-договірного регулювання праці, охорони праці та атестації робочих місць за умовами праці.


      Сектором контролю за додержанням законодавства про працю 24 жовтня проведено засідання робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення, на яке запрошено 24 суб`єкта господарювання стосовно дотримання мінімальних гарантій з оплати праці та оформлення трудових відносин.


      За інформацією управління ПФУ України у м. Краматорську Донецької області та ДФС України ГУ ДФС у Донецькій області направлено 27 запитів суб’єктам господарювання.


      Отримано відповіді та проведений аналіз інформації від 14 суб’єктів господарювання, щодо дотримання законодавства про працю в розрізі своєчасної та у повному обсязі оплати праці, додержання мінімальних гарантій в оплаті праці, оформлення трудових відносин.


      З метою інформування роботодавців та працівників про найбільш ефективні способи додержання законодавства про працю, моніторингу стану його додержання, у тому числі щодо оформлення трудових відносин інспекторами праці сектору здійснено 16 відвідування суб’єктів господарювання.


      Інформаційно-роз’яснювальна робота:

-розміщена на сайті Краматорської міської ради публікація «Перевірки інспекторів праці, які зміни передбачені новим Порядком здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю»;

-в АКМЦ проведено брифінг «Перевірки інспекторів праці, які зміни передбачені новим Порядком здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю»;

-розповсюджено 16 пам`яток щодо негативних наслідків незадекларованої праці, ризиків та загроз нелегального працевлаштування;

-надано 5 консультацій підприємствам, установам, організаціям, приватним підприємцям, громадянам міста з питань трудового законодавства.


      Відділом по нагляду за правильністю призначення та виплати пенсій у ході здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій управлінням Пенсійного фонду України у м. Краматорську перевірено 923 пенсійні справи, 269 разових доручень для виплати допомоги на поховання в зв’язку зі смертю пенсіонера.


      Під час перевірки встановлені порушення в термінах призначення та перерахунках пенсій по 4 пенсійним справам та 8 порушень пенсійного законодавства, які призвели до 1 переплати пенсії на суму 542,98грн. та до 2 недоплат пенсій на суму 720,35грн.


      Відділом персоніфікованого обліку і обслуговування пільгових категорій громадян протягом жовтня 2019 прийнято осіб з різних питань соціальної підтримки:

- поставлено на облік для отримання безоплатного санаторно-курортного лікування – 32 особи; поставлено на чергу для отримання компенсації – 4 особи, постраждалі внаслідок ЧАЕС 1 категорії,

- видано 8 путівок до санаторіїв Мінсоцполітики ветеранам війни;

- укладено 10 договорів для забезпечення санаторно-курортним лікуванням громадян пільгової категорії та 2 договори з особами, які постраждали внаслідок ЧАЕС; оздоровлено – 10 осіб, у тому числі оздоровлено 1 особу, постраждалу внаслідок ЧАЕС;

- поставлено на облік 11 осіб для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації; внесено до Централізованого банку даних з проблем інвалідності 61 електронну анкету – замовлення, надіслано 354 направлення до підприємств-виробників для виготовлення та безкоштовного забезпечення потребуючих осіб з інвалідністю технічними засобами реабілітації;

- направлено до Донбаського Центру професійної реабілітації осіб з інвалідністю – 3 особи;

- направлено до Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) 49 одиноких пенсіонерів;

- надано 130 довідок громадянам щодо внесення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги;

- видано 28 посвідчень «ветерана праці», 9 листів талонів на право одержання ветераном війни проїзних квитків по пільговій вартості, 27 посвідчень особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю, 2 посвідчення члена сім’ї загиблого ветерана війни; 5 посвідчень особам з інвалідністю внаслідок війни;

- прийнято 17 заяв для виплати за рахунок міського бюджету допомоги на поховання незастрахованих у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування громадян;

- надано 1 довідку на безоплатне поховання до ритуальної служби особам, які мають статус учасника бойових дій та осіб з інвалідністю внаслідок війни;

- прийнято 15 заяв від осіб з інвалідністю загального захворювання та малозабезпечених осіб на одноразову матеріальну допомогу.


      Станом на 01.11.2019 направлено до ДПУ «МДЦ» Артек» та ДП «УДЦ» Молода гвардія» 87 дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки.


      Для формування банку даних дітей прийнято 776 заяв від батьків, діти яких потребують соціальної уваги та підтримки.


      Станом на 01.11.2019 управлінням укладено 537 угод з батьками (особами, які їх замінюють) дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, та 356 угод з батьками (особами, які їх замінюють) дітей, які виховуються в сім’ях з дітьми, щодо оздоровлення дітей в дитячих оздоровчих закладах Донецької області.


       За звітний період відділом призначено та виплачено:


      Компенсаційні виплати на продукти харчування для 470 осіб, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи 1 та 2 категорій; відшкодування втраченого заробітку 2 постраждалим особам; щорічна компенсація на оздоровлення – 700 особам.


      Муніципальна стипендія особам, яким виповнилось 100 та більше років – 3 особам на суму 1,5 тис. грн.


      Муніципальна стипендія учням професійно-технічних навчальних закладів і студентам вищих навчальних закладів I-IV рівнів акредитації з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також осіб з їх числа – 37 особам на суму 6,8 тис. грн.


      Щомісячна допомога учням закладів професійної (професійно-технічної) освіти, студентам (курсантам) закладів фахової передвищої освіти, закладів вищої освіти з числа дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають на повному державному забезпеченні – 180 особам на суму 94,2 тис. грн.


      Пільга на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу – 14 особам на суму 26,03 тис. грн.


      Призначена соціальна стипендія студентам (курсантам) вищих навчальних закладів – 303 особам на суму 634,7 тис. грн.


       Станом на 01.11.2019 здійснено виплату грошової допомоги до 5 травня 6709 особам на суму 8093,2 тис. грн.


       Матеріальна допомога сім’ям, у яких виховуються діти з інвалідністю та діти з онкологічними захворюваннями – проведено 1 комісію, прийнято рішення щодо виплати 1 особі на 30,0 тис. грн. та 16 особам по 1 тис. грн. на загальну суму 46,0 тис. грн.


       Призначено одноразову матеріальну допомогу 6 особам з інвалідністю загального захворювання та 2 малозабезпеченим особам на загальну суму 6,2 тис. грн.


      Станом на 01.11.2019 укладено 8 договорів на отримання послуг з психологічної реабілітації, всі учасники АТО отримали послуги. Для проходження послуг профадаптації видано 35 направлень, 16 учасників АТО отримали професію водія.


      По наданим пільгам проведена звірка та прийняті звіти від 79 підприємств – постачальників комунальних послуг.





Управління праці та соціального захисту населення




42 перегляди

Print

Пошук на сайтi


Подiї тижня

  • 14.11.2019

    10-00 12-00
    Особистий прийом громадян
    громадська приймальня, каб.1а
    заступник міського голови Ніконенко С.Є.

  • 14.11.2019

    12-00
    Урок доброти «Нехай панують на землі людяність і ласка» (до Дня толерантності)
    Центральна міська публічна бібліотека
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 14.11.2019

    12-00
    Шок-урок «Небезпечна сигарета»
    бібліотека ім. В.Короленка
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 14.11.2019

    13-30
    Виховна година «Дорогою добра
    бібліотека ім.Т.Шевченка
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 15.11.2019

    10-00 12-00
    Особистий прийом громадян
    управління праці та соціального захисту населення вул. Героїв Небесної Сотні 23
    заступник міського голови Люлька Ю.А.

Всі подiї


Календар новин


Підписатися на новини


  • інвест паспорт_ua
  • інвест паспорт_eng
  • Контакт центр
  • КРАМАТОРСЬКА МІСЬКА РАДА ОТРИМАЛА ВІД ГО «ІНСТИТУТ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ» ВІДЗНАКУ «РАДА ДРУЖНЯ ДО МЕДІА»
  • СБУ Інформує
  • Петиції
  • ОСББ
  • бджет-візуалізація
  • Громадський бюджет
  • Комунальна медична установа 'Міська лікарня №1'
  • Фондсоц страхування
  • police
  • Я маю право
  • Програм
  • Портал відкритих даних
  • Центр допомоги учасникам АТО
  • Пільги учасникам АТО_2
  • Проект підтримки внутрішньо переміщених осіб
  • Реєстрація документів на субсідію
  • Розрахунок субсідій
  • Пільги учасникам АТО
  • Інформанція для переселенців
  • Сайт «Teplo.gov.ua»: як отримати субсидію?