• Президент України
  • Верховна рада
  • Урядовий портал
  • Урядова телефонна
  • урядова лінія слух
  • енергоефективність
  • Мінрегіон
  • Донецька ОДА
  • Донецкий областной совет
  • Донецький обласний контактний центр
  • Національної дитячої «гарячої лінії»
  • Асоціація міст України
  • Донецька обласна служба зайнятості
  • Державний реєстр виборців
  • Веб-портал електронних послуг
  • проект ExportUA

Оновлено 06.08.2019 14:13

Інформація по управлінню праці та соціального захисту населення за липень 2019 року















       Надходження та витрати грошових коштів за липень 2019 року


       Фінансування з Державного бюджету.


       Надійшло 9437642,65 грн., в тому числі перераховано:



- на виконання програми і Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС» - 187181,02 грн. (харчування І,П категорії, додаткова відпустка, дитячі, оздоровлення, придбання санаторно-курортних путівок, регрес);

- щомісячна адресна допомога внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання – 7622651,54 грн.;

- соціальні стипендії студентам (курсантам) вищих навчальних закладів – 283585 грн.;

- матеріальна допомога військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби – 7034,62 грн.;

- матеріальна допомога особам з інвалідністю та непрацюючим малозабезпеченим особам – 4491,00 грн.;

- одноразова виплата жінкам, яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня» - 57630,00 грн.;

- оплата виготовлення технічних засобів реабілітації та спецзасобів для спілкування інвалідів – 920810,44 грн.;

- оплата санаторно-курортного лікування інвалідам загального захворювання – 328123,70 грн.;

- компенсація за невикористану санаторно-курортну путівку інвалідам – 1190,33 грн.

- щорічна разова грошова допомога ветеранам ВОВ і жертвам нацистських переслідувань та соціальна допомога особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною – 24945,00 грн.

       Субвенція з Державного бюджету в місцевий бюджет.

Загальна сума надходжень – 23505,0 тис. грн., в тому числі:

- допомога на дітей – 22069,8 тис. грн.;

- пільги – 1435,2 тис. грн.


       Фінансування з місцевого бюджету.


       Надійшло всього – 4632202,19 грн., в тому числі перераховано:

- компенсація особам, які надають соціальні послуги згідно постанови КМУ № 558 – 86717,05 грн.;

- допомога на поховання незастрахованих громадян міста – 104325,00 грн.;

- матеріальна допомога мешканцям міста по рішенню міської ради – 33300,00 грн.;

- матеріальна допомога дітям-інвалідам та онкохворим дітям – 69000,00 грн.;

- матеріальна допомога учасникам АТО – 0 грн.;

- абонплата за послуги зв’язку інвалідам по зору 1,2 груп – 6437,04 грн.;

- муніципальна стипендія дітям – сиротам – 8500,00 грн.;

- муніципальна стипендія 100-річним особам – 500,00 грн.;

- оздоровлення дітей – 1001432,93 грн.;

- витрати по доставці та виплаті соціальних допомог та компенсацій – 1168,19 грн.

       За рахунок субвенції із обласного бюджету до місцевого:

- пільги інвалідам по зору 1-2 гр. на комунальні послуги – 9360,53 грн.;

- безоплатне поховання учасників бойових дій, інвалідів ВОВ – 4280,00 грн.;

- фінансова підтримка учнів та студентів з числа дітей – сиріт – 48300,00 грн.;

- компенсація на бензин, транспортне обслуговування інвалідам – 535,44 грн.;

- пільги на медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС – 9112,02 грн.

- компенсація пільгового проїзду окремим категоріям громадян:

в автотранспорті – 866600,00 грн.;

в електротранспорті – 2240000,00 грн.

- пільги з послуг зв’язку – 129512,48 грн.;

- інші пільги громадянам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС – 1277,51 грн.;

- путівки ветеранам війни – 11844,00 грн.


       Відділом соціальних допомог і компенсацій протягом липня здійснено виплату усіх видів державної допомоги по виплатним відомостям для 13060 одержувачів державних допомог сім’ям з дітьми, особам з інвалідністю.


       Опрацьовано протягом липня 4115 особових рахунків для здійснення виплати одержувачам всіх видів державної допомоги.


       Діючих субсидій на 01.08.2019 року - 22 650.


       З питання надання субсидії у грошовій формі на неопалювальний період згідно змін до Положення про надання субсидії (в редакції ПКМУ №373 від 17.04.2019) протягом липня звернулись з заявою про призначення субсидії з початку неопалювального періоду представники 396 домогосподарств та прийнято 14 заяв від представників домогосподарств, які звернулись за субсидією на тверде паливо. Таким чином, заяву для надання субсидії у грошовій формі з початку неопалювального періоду надали 1681 домогосподарств та 634 домогосподарства звернулись з початку року за субсидією на тверде паливо.


       Протягом місяця проведено 9 засідань міської комісії з питань призначення житлових субсидій, де розглянуто 674 заяви та по 162 заявам - відмовлено.


       Проведено 3 засідання міської комісії з питань призначення державної допомоги малозабезпеченим сім’ям, де розглянуто 34 заяви про призначення державної допомоги малозабезпеченим сім’ям, по 1 заяві відмовлено.


       За звітний місяць:



-сектор прийому громадян прийняв 2255 заяв на призначення соціальних виплат, з них на призначення субсидії – 399, 1856 - заяв на призначення усіх видів державної допомоги;

-сектор прийняття рішень протягом місяця опрацював 4194 справ, з них 2514 справ щодо призначення житлової субсидії за зверненнями громадян та автоматичного розрахунку, здійснено призначення усіх видів державної допомоги по 1680 заявам.

       Відповідно проведеного розрахунку у липні сформований реєстр отримувачів субсидії у готівковій формі на 8 2410 одержувачів – пенсіонерів та реєстр на 2 134 осіб на АТ «Ощадний банк» для інших категорій одержувачів та реєстр на 570 осіб на АТ «Ощадний банк» для надання грошової (безготівкової субсидії).


       Сума нарахованої субсидії для видачі готівки пенсіонерам – 2 100,27тис.грн. та 1 143,59тис.грн. – для видачі готівки іншим категоріям одержувачів субсидії та 41,43тис.грн. (за місяць) - на тверде паливо, для грошової (безготівкової субсидії) на АТ «Ощадбанк» - 143,90тис.грн.


       Сума видатків для здійснення виплати державних допомог за липень 2019 року склала – 22 069,8тис.грн.


       Прийнято наростаючим підсумком з початку року 7270 дзвінків на телефонну «гарячу лінію» управління (за липень – 847), зареєстровано наростаючим підсумком 14 звернення служби пробації щодо надання послуг особам звільненим з місць позбавлення волі. Видано за місяць 1150 довідок про розміри призначених держаних виплат, субсидій їх одержувачам.


       Організовано 3 виїзних прийоми населення «Мобільним офісом» згідно графіку, де надані послуги 45 особам та 16 виїздів для прийому на дому, всього надано 67 консультації та прийнято документів.


       Відділом по роботі з внутрішньо переміщеними особами протягом січня прийнято та видано довідки про взяття на облік як внутрішньо переміщених осіб 513 особам, призначено адресну допомогу внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг 979 особам.


       Відділом державних соціальних інспекторів за звітний період для призначення всіх видів соціальних виплат складено 1593 актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї, з яких:



-242 актів для призначення субсидій на житлово-комунальні послуги та державної соціальної допомоги;

-1351 актів згідно Порядку призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам.

       Відділом праці на постійній основі проводиться повідомна реєстрація колективних договорів підприємств, установ, організацій відповідно до норм діючого законодавства.


       Протягом липня 2019 року зареєстровано 13 колективних договорів, змін та доповнень до них.


       25 липня проведені засідання тимчасової міської комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат та засідання робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення.


       Розглянуті матеріали атестації робочих місць за умовами праці на відповідність нормативним актам з атестації робочих місць за умовами праці на 3 підприємствах.


       За інформацією управління ПФУ України у м. Краматорську Донецької області та ДФС України ГУ ДФС у Донецькій області стосовно виявлення порушень законодавства про працю направлено 29 запитів суб’єктам господарювання.


       Отримано відповіді та проведений аналіз інформації від 7 суб’єктів господарювання, щодо дотримання законодавства про працю в розрізі своєчасної та у повному обсязі оплати праці, додержання мінімальних гарантій в оплаті праці, оформлення трудових відносин.


       Інформаційно-роз’яснювальна робота:



- проведено 1 «круглий стіл» з суб`єктами господарювання;

- розглянуто 1 письмове звернення громадянина;

- надано 27 консультацій (по телефону та на прийомі) підприємствам, установам, організаціям, приватним підприємцям, громадянам міста з питань трудового законодавства, з питань охорони праці та атестації робочих місць за умовами праці;

- розміщено на сайті Краматорської міської ради 5 публікація з питань трудового законодавства.

       Відділом по нагляду за правильністю призначення та виплати пенсій у ході здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій управлінням Пенсійного фонду України у м. Краматорську перевірено 952 пенсійні справи, 276 разових доручення на поховання в зв’язку зі смертю пенсіонера. Під час перевірки встановлені порушення в термінах призначення та перерахунках пенсій по 88 пенсійним справам та 14 порушень пенсійного законодавства, які призвели до 5-ох недоплат пенсій на суму 1744,94грн. та 2 переплатам пенсії на суму 807,47грн.


       Відділом персоніфікованого обліку і обслуговування пільгових категорій громадян протягом липня 2019 прийнято осіб з різних питань соціальної підтримки:



- поставлено на облік для отримання безоплатного санаторно-курортного лікування – 41 особу; поставлено на чергу для отримання компенсації 1 особу, постраждалу внаслідок аварії на ЧАЕС 1 категорії,

- видано 3 путівки до санаторіїв Мінсоцполітики ветеранам війни;

- укладено 18 договорів для забезпечення санаторно-курортним лікуванням громадян пільгової категорії громадян; оздоровлено – 24 особи; оздоровлено 1 особу, постраждалу внаслідок аварії на ЧАЕС;

- поставлено на облік 18 осіб для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації; внесено до Централізованого банку даних з проблем інвалідності 47 електронних анкет – замовлень, надіслано 307 направлень до підприємств-виробників для виготовлення та безкоштовного забезпечення потребуючих осіб з інвалідністю технічними засобами реабілітації;

- направлено до Донбаського Центру професійної реабілітації інвалідів – 4 особи;

- направлено до Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) 51 одинокого пенсіонера;

- прийнято та направлено до Департаменту соціального захисту населення документи на влаштування до будинків-інтернатів 1 особу похилого віку;

- надано 338 довідок громадянам щодо внесення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги;

- видано 23 посвідчення «ветерана праці», 7 - листів талонів на право одержання ветераном війни проїзних квитків по пільговій вартості, 27 - посвідчень осіб з інвалідністю та дітям з інвалідністю, 6 - посвідчень «учасника війни»; 4 - посвідчення члена сім’ї загиблого ветерана війни;

- прийнято 25 заяв для виплати за рахунок міського бюджету допомоги на поховання незастрахованих у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування громадян;

- надано 3 довідки на безоплатне поховання до ритуальної служби, які мають статус учасника бойових дій та осіб з інвалідністю внаслідок війни;

- прийнято 10 заяв від осіб з інвалідністю загального захворювання та малозабезпечених осіб на одноразову матеріальну допомогу.

       Станом на 01.08.2019 направлено до ДПУ «МДЦ» Артек» та ДП «УДЦ» Молода гвардія» 63 дитини, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки. Для формування банку даних дітей прийнято 697 заяв від батьків, діти яких потребують соціальної уваги та підтримки, та 445 заяв від батьків, діти яких виховуються в сім’ях.


       Згідно рішення Краматорської міської ради від 05.06.2019 №511 «Про затвердження Порядку організації у 2019 році оздоровлення дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, та дітей, які виховуються в сім’ях з дітьми, відшкодування вартості якого здійснюється за рахунок коштів міського та коштів субвенції з обласного бюджетів», станом на 01.08.2019 управлінням укладено 269 угоду з батьками (особами, які їх замінюють) дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, та 297 угод з батьками (особами, які їх замінюють) дітей, які виховуються в сім’ях з дітьми, щодо оздоровлення дітей в дитячих оздоровчих закладах Донецької області.


       Направлено на лікування та реабілітацію до Центру реабілітації «Сергіївка» 1 дитину.


       За звітний період відділом призначено та виплачено:

-компенсаційні виплати на продукти харчування для 477 осіб, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи 1 та 2 категорій; відшкодування втраченого заробітку 2 постраждалим особам; щорічна компенсація на оздоровлення – 23 особам;

-муніципальна стипендія особам, яким виповнилось 100 та більше років – 3 особам на суму 1,5 тис. грн.;

-муніципальна стипендія учням професійно-технічних навчальних закладів і студентам вищих навчальних закладів I-IV рівнів акредитації з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також осіб з їх числа – 46 особам на суму 8,5 тис. грн.;

-щомісячна допомога учням закладів професійної(професійно-технічної) освіти, студентам (курсантам) закладів фахової передвищої освіти, закладів вищої освіти з числа дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають на повному державному забезпеченні – 124 особам на суму 48,3 тис. грн.;

-пільга на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу – 10 особам на суму 14,97 тис. грн.

       Призначена соціальна стипендія студентам (курсантам) вищих навчальних закладів – 164 особам на суму 283,6 тис. грн.


       Станом на 01.08.2019 здійснено виплату грошової допомоги до 5 травня 6657особам на суму 8026800,56 грн.


       Матеріальна допомога сім’ям, у яких виховуються діти з інвалідністю та діти з онкологічними захворюваннями – проведено 1 комісію, прийнято рішення щодо виплати 3 особам на 45,0 тис. грн. та 24 особам по 1 тис. грн. на загальну суму 69,0 тис. грн.


       Відповідно до постанови КМУ від 12.07.2017 № 497, якою затверджений Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення заходів із психологічної реабілітації учасників антитерористичної операції та постраждалих учасників Революції Гідності, який визначає механізм використання коштів, передбачених у державному бюджеті за програмою “Заходи із психологічної реабілітації, соціальної та професійної адаптації, забезпечення санаторно-курортним лікуванням із застосуванням сучасних технологій постраждалих учасників Революції Гідності та учасників антитерористичної операції” (далі - бюджетні кошти), станом на 01.08.2019 укладено 8 договорів на отримання послуг з психологічної реабілітації, з них 4 учасника АТО отримали послуги.



       Матеріальна допомога військовослужбовцям, звільненим зі строкової служби – 1 особі на суму 7034,62 грн.


       По наданим пільгам проведена звірка та прийняті звіти від 79 підприємств – постачальників комунальних послуг.





Управління праці та соціального захисту населення

88 переглядів

Print

Пошук на сайтi


Подiї тижня

  • 23.10.2019

    12-00
    Бібліотечний урок з ціклу «Бібліознайко, або Азбука для читача»
    бібліотека ім. Рибалка
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 23.10.2019

    14-00 16-00
    Особистий прийом громадян
    громадська приймальня, каб.1а
    керуючий справами виконкому Давискиба А.М.

  • 23.10.2019

    14-00
    Засідання міської комісії по розгляду питань, пов`язаних з наданням житлових субсидій
    Порядок денний
    Управління праці та соціального захисту населення
    Начальник управління Гришичева П.В.

  • 24.10.2019

    10-00
    Засідання тимчасової міської комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат
    Порядок денний
    зала засідань виконкому, 3 поверх
    заступник міського голови Ніконенко С.Є.

  • 24.10.2019

    14-00
    Година безсмертя «Тихі зорі вічної пам’яті» (до Дня визволення України від фашистських загарбників)
    ДЦБ ім. О.С. Пушкіна
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

Всі подiї


Календар новин


Підписатися на новини


  • інвест паспорт_ua
  • інвест паспорт_eng
  • Контакт центр
  • КРАМАТОРСЬКА МІСЬКА РАДА ОТРИМАЛА ВІД ГО «ІНСТИТУТ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ» ВІДЗНАКУ «РАДА ДРУЖНЯ ДО МЕДІА»
  • СБУ Інформує
  • Петиції
  • ОСББ
  • бджет-візуалізація
  • Громадський бюджет
  • Комунальна медична установа 'Міська лікарня №1'
  • Фондсоц страхування
  • police
  • Я маю право
  • Програм
  • Портал відкритих даних
  • Центр допомоги учасникам АТО
  • Пільги учасникам АТО_2
  • Проект підтримки внутрішньо переміщених осіб
  • Реєстрація документів на субсідію
  • Розрахунок субсідій
  • Пільги учасникам АТО
  • Інформанція для переселенців
  • Сайт «Teplo.gov.ua»: як отримати субсидію?